Eun hye'in ağızından;
Sabah biran da yeri boylamam ile gözlerimi açmıştım. Saolsun saejin hanım kendi rahatlığı için beni yataktan tekmeleyerek 'ki en sevmediğim huyu' uyanmama sebep olmuştu. Kızmak istesem de deli gücünün altında yatan masumluğu yüzünde görmem ilw vazgeçtim. Sonunda yerden kalkmaya karar vermiş kendimi banyoya atmıştım. Kisa bir duş vazgecilmezim di çok oyalanmadan duşumu alıp üzerimi giymek için dolabın karşısına geçtim. Sonunda siyah etek (vazgecilmezim) ve üzerine siyah sade bir croptop(umarim doğru yazmisimdir) giymeye karar vermiştim hızla üzerimi giyip saçlarımı ve hafif makyajimi tamamlayıp mutfağa yöneldim. Aperatif şeyler ile masayi doldurup güzel bir omletin ardından kahvaltı hazırdı hepsinin kokuyu alıp aşağı geleceğini bildiğim için oturup beklemeye başladım. Yine haklı çıkmıştım hepsi uykulu şekilde tek sıra geliyorlardı. Bugün pek dersimiz yoktu hemen hemen ayni saatte başlayıp ayni saatte bitiyordu. Hep beraber hahvalti yapmaya başlamış sadece kahvaltı yapmaya odaklanmistik. Hepimizin telefonuna aynı anda bildirim gelmesiyle kisa bir süre birbirimize bakmış ardından telefonlarımıza sarılmıştık.
*SAYIN YÖNETİCİ BÖLÜMÜN DE EGITIM GÖREN OGRENCILERIMIZ BUGUN BIGKIM TEKNOLOGCY COMPANY SIRKETINDEN BU SENE KI STAJER ADAYLARINA TANITIMA GELINECEKTIR HEPINIZIN SAATINDE SINIFTA OLMASI RICA EDILIR. *Hepimiz gruba gelen mesaj ile uzun uzun birbirimize bırakmıştık. Bunun sebebi bu sene bizim universiteden stajer seçiyorolmalarıydı. Her sene belirlenen üniversiteden 4 stajer secerlerdi. Bu kadar şok olmamızın en büyük sebebi seoul de en büyük en prestijli en ünlü teknoloji şirketiydi ve eminim her üniversite öğrencisinin hayaliydi orada çalışmak..
"Şaka değil değilmi bu?"
"Sanmıyorum jimin "
"Aynen bölüm hocası atmış mesaji"
"Aynen ceykey"
"Bugün değilmi? "
"Evet"
"Hadi hazırlanın ve çıkalım "
"Tamam"
Hepsi bana onay vererek hazırlanmak için odalarına gitti. Kisa bir sure içinde hepsi hazır olarak geri dönmüştü. Zaman kaybetmeden evden çıkıp okula gittik. Yönetici bölümünün bütün öğrencileri koridordaydi hepsi heyecanlıydı girebiliyordum. Sınıfta beklemek daha mantıklı gelmişti sınıfa girip en öne oturduk dikkat çekmek önemliydi.
Diğer bütün öğrenciler sınıfa girip oturmuştu bizim gibi. Herkes heyecanlı bir bekleme içerisindeydi sınıfın kapısının açılmasıyla bütün gözler kapıya kaymıştı...
Kısa bir selam faslının ardından kendilerini tanıtmaya başlamışlardı.
" merhaba ben kim namjoon "
Adının namjoon olduğunu öğrendiğim kişi uzun boylu sarı saçlı gamzeli biriydi nalet olsun gamzeye takintim vardı. Saejine baktığım da onun gulumseyerek baktığını gördüm galiba bizim kiz aşık olmuştu. Kafami tekrar onların olduğu yöne cevirdigimde namjoon oppanin da saejine bakıp gelismedigini görmüştüm oha amk ne oluyor bilmediğim birşey vardı buna eminim.. ben düşünceler ile boğuşurken yanındaki uzun boylu geniş omuzlu bir melek kadar masum ama bir şeytan kadar da cezbedici insanı günaha sokabilecek birisi vardi tam da karşımda bu adam nalet olsun ki çok yakışıklıydı takma adını çoktan bulmuştum 'world wide handsome' düşündüğüm şey ile gulumseyip gerçek dünyaya döndüm ismi Kim Seok Jin di heyt maşallah yanı. ..
Bir diğerinin adı Jung hoseoktu. Yakışıklıydı hepsi yakışıklıydı
Bir diğeri ise süt kadar beyaz teni ce bir duvar kadar sert duruşuyla Min Yoongiydi.
Hepsi kendilerini tanıtmayı bitirir bitirmez konusmaya anlatmaya başlamıştı. Bir kaç soru sormuş ve cevaplarimizi almıştık aslında bildiğimiz üzere kim kardeşler yönetiyordu kim namjoon kim seok jin ve kim taehyung ama şirketin asıl sahibi kim taehyungtu onu görmek istesemde daha önemli işleri olduğuna emindim. Yaklaşık yarım saatin ardından konuşmaları bitmis ve gitmek üzere olduklarını anlamıştım. Ama namjoon oppanın saejine gülümseyerek yonelmesinden sasirsam da sesimi çıkarmamıştım.
"Merhaba saejin hatırladın değil mi beni"
"Hatırladım hyung nasılsın"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hidden In My Shadow( TaeKook )
Fanfiction"Ben ne istersem o olur jungkook" " Kaderin ellerim de taehyung bunu sende çok iyi biliyorsun" Ikisi de birbirlerinin kaderi olacağından birbirlerinin gölgesinde yaşadıklarından habersizdi neler olacağını bilemeden hayatın neler getireceğini bileme...