-megyek már!
Zártam be a házam, és rohantam a szüleim kocsija felé. Már egy éve külön élek, és ez lesz az első alkalom az elköltözésem óta ,hogy együtt megyünk nyaralni. Apa egy gazdag cég vezetője, így engedhetem meg a külön házat 18 évesen.
-a Mátrában hideg van! Hozzál pulcsit is.
Mondta az anyukám,majd egy laza bólintással jeleztem neki,hogy csomagolni azért tudok.
Két óra autózás után le is értünk a mátrába, és elfoglaltuk a szállásunk. A galyatetői luxusszállóban szálltunk meg. Gyönyörű volt.
A hotel auláját sötétvörös padlószőnyeg díszítette, míg az ablakok aranyozott keretet kaptak. Ezeken az ablakokon keresztül gyönyörködhettünk a végtelen hegyek panorámájában.
Én saját szobát kaptam. A 305 öst. A mellettem lévőbe pedig holnap érkezik majd Nola, aki a legjobb barátnőm ,és vele megyek majd egy gyöngyösi buliba holnap este. Bevallom már nagyon várom.A vacsorát anyáékkal ütöttük el a luxusétteremben, majd a jakuzziban töltöttük az este hátralévő részét.
Ezt követően úgy döntöttem, hogy felmegyek a galyakilátóba. Ez magyarország második legmagasabban lévő kilátója. És mellesleg szerintem menő lehet a panoráma hajnali egy kor.Felmásztam a lépcsők tömegén, majd meglepve realizáltam hogy nem vagyok egyedül a tetőn. Egy vakítóan kék szempár meredt az enyémbe a tető másik oldaláról.
Helloooooooo
Remélem tettszik az új story!
Nagyon fel fognak pörögni az események a közeljövőben!!
Szerintetek ki a relytéjes idegen?
YOU ARE READING
VESZÉLYES VAKÁCIÓ | BEFEJEZETT
Random18 éves Zoe családi nyaralásra megy a szüleivel. Ám akkor még nem sejti, hogy el fogják rabolni, és nem mindenki az akinek mutatja magát. #1 horror #1 nonfiction #1 akció