A kék szemek szinte lyukat égettek a tekintetembe, hiába voltak tőlem legalább három méter távolságra.
A szemek egy 20 év körüli sráchoz tartoztak, akit még életemben nem láttam. A srác egy fekete kapucnis pulóvert viselt egy szintén fekete farmerrel, és ehez illő vans cipővel.
Nem nézett ki rosszul. Sőt...-szia
Köszönt a srác
-szia... azt hittem ilyenkor nem lesz itt senki.
Nyögtem ki halkan, de az éjszaka néma csendjében mégis minden szavam tisztán érthető volt.
-jaaaa, én vsak kijöttem ide. Úgy mint te. Szerintem minden értelmes ember fejében megfordul hogy kijöjjön ide ekkortájt, hisz a panoráma és a nyugalom eszméletlen.
Mutatott körbe a tájon,és én akkor realizáltam, hogy tényleg eszméletlen ez a hely. A városok lámpái csupán apró fénypontokként látszódtak a távolban,a többi helyet pedig a hegyek felett kristálytiszta , csillagos ég fedte. Ehez jött a nyári időtől elvárható tökéletes hőmérséklet. Csodálatos volt.
-amúgy Jake vagyok.
Mutatkozott be a srác.
-Zoe. A szüleimmel jöttem ide, de holnap jön majd a legjobb barátnőm is,és majd vele megyek bulizni.
Mosolyogtam Jake re.
-a Soudsmount fesztiválra?
Kérdezte.
-igen. Már évek óta szerettünk volna jönni, de most volt rá először lehetőség.
-nekem ez lesz a második Soundsom.
mehetnénk együtt.Mondta.
-rendben. Jó lesz egy kis segítség a tájékozódáshoz.
Nevettem. Gondoltam akkor legalább lesz egy kis társaságom. De utólag visszagondolva ezt nagyon benéztem... de nagyon.
Sziasztok
Meghoztam a kövi részt. Remélem tetszett. Ha igen pls támogass egy votettal.
ESTÁS LEYENDO
VESZÉLYES VAKÁCIÓ | BEFEJEZETT
De Todo18 éves Zoe családi nyaralásra megy a szüleivel. Ám akkor még nem sejti, hogy el fogják rabolni, és nem mindenki az akinek mutatja magát. #1 horror #1 nonfiction #1 akció