ÚTON AZ ARABOKHOZ

456 18 0
                                    

Jake felrángatott a magángépre, ahol végre láthattam Nikit. Nagyon hiányzott. Azonnal a nyakába borultam, és elsírtam magam. Nem festett túl jól, bár őt is eléggé kicsípték. A beesett arcát viszont nem tudták eltakarni, mint ahogy a könnyes szemeit sem.

Jake mérges kiabálása szakította félbe az ölelésünket. Kiabálva rángatott le Nikiről , majd a gép üásik felébe vonszolt, és kikötött az ülés karfájához.

Kettőt kopogott a vezetői fülke ajtaján, majd a gép lassan elindult. Felszálltunk. Nem tudtam hogy hogyan tovább,  csupán azt hogy itt a lehetőség hogy megszökjek innen.

================================

Lassan fél órája utaztunk , mikor Jake elkezdett telefonálni, és akkor elfordult tőlünk.
Gyorsan kitéptem a kezem a kötésből. Utólag visszagondolva megérte azt a sok escape tiktok videót megnézni.
Halkan felálltam, majd Nikit is kiszabadítottam, és némán jeleztem neki, hogy támadunk. Az ő nyaklánca félholdat ábrázolt. Tökéletes volt egy nyakonszúráshoz.

Hirtelen felálltam, majd egy jól irányzott mozdulattal a férfi hátába döftem a nyakláncot, majd Nikivel együtt a földre löktük. Jake teljes hangerővel próbált üvöltözni, persze nem sok sikerrel, miután Niki egy jól irányzott ütést mért a fogvatartónk arcára.

Már csak egy baj volt...
Egy kibaszott repülőn ültünk... na igen. Erről ennyit.

Elvettük a mostanra ájultan fekvő Jake pisztoját, majd berontottunk a pilótafülkébe, és a vezető fejének szegeztük a fegyvert.

-azonnal tegye le a gépet!

Sziszegtem, majd hozzáérintettem a hideg fémet a vezetőnk fejéhez, és kibiztosítottam...

VESZÉLYES VAKÁCIÓ | BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now