TALÁLKOZÁS AZ ELRABLÓMMAL

526 21 0
                                    

Jake belépett a szobába, majd bevágta maga mögött az ajtót. Idegesnek tűnt, és látszólag nem is kívánta véka alá rejteni a hangulatát.
Felkapcsolta a lámpát a szobában, majd megragadott egy magányosan árválkodó széket, és leült elém.

-terveim vannak veled....

Mondta.

Szinte hánytam tőle, hisz nem tudtam hogy lehet valaki akkora seggfej,hogy elrabol egy magatehetetlen lányt.

Nem válaszoltam neki, csupán undorral néztem a sötét tekintetébe.

-eladlak egy arab maffiavezérnek.

Olyan természetesen ejtette ki a mondatot,mintha csak az időjárásról beszélgetnénk, viszont a való életben ebben a pillanatban adták a tudtomra,hogy eladnak örömlánynak...

-kurva anyád te fasz!

Sziszegtem a képébe, majd megpróbáltam arconköpni, viszont a sikertelen attrakcióm után olyan erővel vágott arcon, hogy felszakadt a szám, és vér undorító ízét kezdtem érezni az egész szám belsejében.
Lehet hogy jobb ötlet lenne kussolnom, és megvárni a lehetőséget hogy elszökjek innen,mielőtt még hirtelen prostiként találnám magam egy arab dög ágyában.

-Nikikém is veled lesz, úgyhogy boldog lehetsz, mert lesz társaságod...

Vigyorgott undorítóan.

================================

Másnap reggel szintén a székhez kötve ébredtem. Mindenem fájt a folyamatos üléstől és kötelektől, viszont ez mind eltörpült  a tudatbeli fájdalmam mellett, miszerint én és a legjobb barátnőm prostiként végezzük, valamint amellett hogy Niki valószínűleg a halálomat kívánja ebben a pillanatban is, hiszen miattam fogják őt is eladni...







Hellooooo
Meg is hoztam a kövi részt.
I hope you like it <3

VESZÉLYES VAKÁCIÓ | BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now