TÁMADÁS

404 17 0
                                    

Szerencsére nem voltam életképtelen, így megpróbáltam a smink cuccokból fegyvert csinálni.
Késnek jó lesz az egyik fémnyelű  sminkecset.
A hajlakkot pedig majd jól a szemébe tudom fújni.
Meg tudom én ezt oldani...
Gondoltam.

Az arab belépett a szobába. Fogdosni kezdett. Kénytelen voltam hagyni magam, hiszen csak így volt esélyem a későbbiekben majd megölni őt.
Nagyot nyeltem undoromban,amikor olyan pontokon kezdett érinteni , ahol nem lenne szabad, de hagynom kellett magamat . Még. De tudtam hogy már csak pár percet kell várnom, és újból lehetőségem nyílik majd elszökni innen a legjobb barátnőmmel együtt, vissza azokhoz az emberekhez akik valóban számítanak. A családunkhoz és a barátainkhoz.

Egy óvatlan pillanatban az arabba szúrtam az ecset végét, aki a kis akciómat egy oltári üvöltéssel díjazta.
Egy pont nekem.
Majd még egyet szúrtam bele, mire újabbat kiáltott. Még egy pont ide.
Sajnos az arab fogvatartóm se hagyta magát. Teljes erőböl vágott hasba, mir én leestem az ágyról.
Össze kell szednem magam basszus!

Néztem.

Hirtelen ötlettől vezérelve felkaptam az apró éjjelilámpát , és a fogvatartóm fejéhez vágtam. A fejéből azonnal ömleni kezdett a vér, innentől pedig megpecsételődött a sorsa, ami a halállal volt egyenlő. Holtan feküdt előttem. Már csak ki kellett innen jutnom. Haza akartam menni. Nikivel együtt a családomhoz. És most itt volt a lehetőség. Csak élnem kellett vele.


Sziasztok
Meghoztam a kövi részt. Remélem tetszett. Ha igen please támogassatok egy szavazattal. Köszi

VESZÉLYES VAKÁCIÓ | BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now