SZÖKÉS

382 17 1
                                    

Kiléptem az ajtón, és már csak egy emelet választott el a szabadságtól.

Egyenesen a szomszéd szobába mentem, ahol tudtam hogy Nikit tartják fogva.

Nikinek nem volt akkora szerencséje mint nekem. Gondolom őt tovább akarták adni valaki másnak.

Niki az ágyához volt láncolva.

Ki kellett őt hoznom.

Egy kis gondolkodás után arra jutottam hogy biztos az arabnál lesz a kulcs, ezért visszamentem a saját szobámba, ahol kivettem az arab zsebéből a kulcsot.
A látvány undorító volt. Szinte az egész cellát belepte a fogvatartóm vére.

Hirtelen egy fegyver kattanását hallottam a hátam mögül. Jake volt az.

Baszki. Azt hittem meghalt.

-szia édesem. Szerintem lenne mit megbeszélnünk.

Azzal karonragadott, és felrángatott az emeletre. De volt egy érdekesség . Jake egyik testőre rámkacsintott,ezzel jelezve hogy ki fog szabadítani.

Jake bezárt egy szobába, majd elment.

================================

Egy óra elteltével bejött az őr, most már Nikivel karöltve, és egy késsel elvágta a köteleket, amikkel Jake a székhez kötözött.
Azonnal Niki nyakába borultam, nagyon örültem a jelenlétének.

-el kell tünnünk. Amúgy Greg vagyok.

Mondta az őr aki kimentett minket.

-gyertek! Kint elmesélek mindent.

Mondta Greg, majd kivezetett minket a házból , le a garázsba, ahol beszálltunk egy fekete audiba, és szélsebesen kigördültünk az útra, majd elindultunk haza.



Sziasztok
Remélem tetszett az új rész. Ha igen pls támogassatok egy követéssel vagy egy vote tal.
Köszii

VESZÉLYES VAKÁCIÓ | BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now