FOGSÁG

484 19 0
                                    

Teljesen elvesztettem az időérzékem mióta ide kerültem. Fogalmam sincs hogy hány napja lehetek itt. A napjaim halálosan unalmasan telnek. A napom első része abból áll hogy kapok reggelire egy hideg pirítóst egy pohár vízzel, majd kapok ebédet ami legtöbbször tészta vagy porleves, és vacsorát, ami egyet jelent egy darab szikkadt almával. Egy nap kétszer mehetek mosdóba, és kétnaponta zuhanyozhatok. Elég szar az egész. De legalább kaptam a szobámba egy régi matracot is, és a villanyt is felkapcsolva hagyhatom. Csodás...

Nikivel még nem találkoztam, bár Jake egyszer említette hogy őt is ugyan úgy tartja fogva mint engem, és azt is hozzátette,hogy már nem sokat kell várnunk és mehetünk az arabokhoz. Baszki. Bár remélem hogy az út során lesz egy szökési lehetőségünk, és hogy Nikivel együtt fogunk utazni. Nélküle nem mennék sehová.

-indulunk. Tíz percet kapsz hogy elkészülj.

Vetette oda Jake, majd ledobott egy dobozt a földre, és újból rámzárta az ajtót.

Kinyitottam a szürke papírdobozt, és elkezdtem kirámolni a tartalmát. Volt benne egy fekete tűsarkú, egy szintén fekete, nem túl sokat a képzeletre hagyó ruha, valamint egy apró sminkpaletta, egy szemfesték, és egy szemhéjtus, valamint egy apró parfüm. Továbbá a doboz aljában találtam egy kulcsot formáló nyakláncot is.
Már csak meg kell szöknöm innen...





Hello
Meghoztam a kövi részt. Ha tetszett kérlek támogass egy votetal. Köszi

VESZÉLYES VAKÁCIÓ | BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now