Jake karon ragadott ,és egy fekete furgonhoz ráncigált.
Teljes erőből belökött a furgon hátuljába, majd rámcsapta az ajtót. Bepánikoltam.
Sikítani akartam,de egy rohadt hang sem jött ki a torkomon. Egyre szarabbul voltam.Niki is a furgonban volt, szintén teljesen kábultan mint én.
Látszólag kezdett hatni a szer amit az az állat belénkitatott, hiszen mind a ketten kezdtünk az ájulás szélén állni.
-remélem tudjátok, hogy terveim vannak veletek...
Röhögött Jake miközben beindította a furgon mototját.
Ezt követően már nem nagyon emlékszem semmire, csak arra ,hogy a kocsi zötyögni kezdett, majd egyre kevésbé éreztem az egyenletes rázkódást, végül pedig minden elsötétült.
Az utólsó amire emlékszem az egy kattanás, és egy hirtelen a retinámba hatoló fényesség, de azt már nem tudtam megállapítani, hogy honnan jött, mert elájultam.
Egy sötét szobában ébredtem. Megkötözve.
Niki nem volt mellettem,és ez nagyon aggasztott.
Nem tudtam hogy a sajátom vagy az évek során testvéremmé vált legjobb barátnőm életét és jövőjét féltem e jobban.
Egyszerűen hánytam magamtól hogy belekevertem ebbe az egész szarba Nikit is. Én szerettem bele rossz emberbe , nem pedig ő. Ezért pedig nekem kell elvinnem ennek az egész esetnek a következményeit.
De egyet tudtam. Ez pedig nem más volt, minthogy ki fogunk innen jutni bármi áron.Hirtelen nyílt a szoba ajtaja, és újra szembe találtam magam az elrablómmal.
Sziasztok
Remélem tetszett a rész.
Szerintetek mi fog történni a szereplőinkel?
YOU ARE READING
VESZÉLYES VAKÁCIÓ | BEFEJEZETT
Random18 éves Zoe családi nyaralásra megy a szüleivel. Ám akkor még nem sejti, hogy el fogják rabolni, és nem mindenki az akinek mutatja magát. #1 horror #1 nonfiction #1 akció