Z okna svítí sluníčko, cvrlikají ptáčci,a je nádherně teplo. ,,Tohle budou krásný narozeniny'' říkám si, ale počkat tohle je nějaký podezřelý, já moc dobrých dnů nemám buď sněží, prší a nebo píšeme test. Podívám se na budík, to snad ne já zase zaspala! Ten budík si prostě dělá co chce! Jednou mi zazvonil už ve čtyři hodiny ráno! Dokonce mě jednou vzbudil až v 11 hodin! A zkuste to vysvětlit tomu největšímu sucharovi - našemu třídnímu učiteli panu Bestrovi. Jednou dal spolužačce poznámku za to že přišla jenom o minutu později. No a teď si představte jakej trest jsem dostala já! Musela jsem jeden celej měsíc uklízet naši třídu a pokud chodíš do školy (což předpokládám že chodíš, pokud teda nejseš nějakej divnej), tak víš jakej je ve třídě strašnej binec: papírky, igelitový pytlíky, slupky s ovoce, žvýkačky a neidentifikovatelné věci, o kterých nechcete ani vědět co jsou. Bléééé! Tak jsem rychle vystartovala z postele do koupelny. Vyčistit si zuby. Za 5 minut mi jel autobus do školy. Rychle se oblíct. Nebyl čas vybírat, tak jsem na sebe rychle něco hodila. 4 minuty. Učesat ty nejhorší vlasy na světě, s kterýma se absolutně nic nedá udělat a když říkám nic tak myslím absolutně nic! Vždycky mi trčí nějakej vlas a nebo jsou strašně zakudlaný a nedaj se rozčesat, takže mi to vždycky zabere tak čtyři hodiny. 3 minuty. Běžím dolů ze schodů a přitom křičím na mamku: ,,Mami proč si mě nevzbudila?" Vejdu do kuchyně a máma tam chystá snídani. ,,Cože zlato, co jsi to křičela?" říká máma. ,,Proč jsi mě nevzbudila?" říkám. ,,Ty už jsi zase zaspala Stello?" řekla rozzlobeně ,,na co máš ten budík?" ,,Ale mami on mi nezazvonil já za to fakt nemůžu přísahám. Vezmeš mě prosím do školy?" ,,Tak na to zamopeň, nebudu tě pokaždé co zaspíš vozit do školy, to je tvoje starost" řekla máma. No tak jsem lapla snídani a vyběhla z domu. 2 minuty. Běžím co nejrychleji umím. Sekám zatáčky a vrážím do lidí. To mi ale vůbec nevadí, hlavně musím stihnout ten zatracenej autobus. Už jen zahnu za roh a jsem tam. Už vidím autobus. To stihnu. Už jen 10 metrů......
ČTEŠ
4 Elements
FantasyBohové olympu umírají. Všechno musí jednou skončit, protože nic netrvá věčně. Nastupuje nová generace bohů. Ale zlo se mění v dobro a dobro se mění v zlo. Strany se obrátily a bohové jsou na opačné straně. Nikomu se nedá věřit. Teď si všichni osta...