0.4

106 28 1
                                    

0.4

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

...

Hoseok arkasına bakmadan giden sevgilisinin ardından kalbinin kırıldığını hissederek oturduğu yerden hızla doğruldu. Peşinden koşarak kolundan tutmak, gitmemesini, yanında kalmasını söylemek istedi...

Ama istekleri yalnızca hayal olarak kaldı çünkü zaten ona dokunamazdı ve ülke sınırları...

Uçurumun bir yarısı su krallığına aitken diğer yarısı ateş krallığına aitti, en azından görüşmeleri için uzun yollar gitmeye gerek yoktu.

°°°

Hoseok gözlerinden damlayan yaşlar ile evine ilerledi, evinin yolunda karşısına çıkan çiftler çok güzel görünüyordu onun için.

Yaşadığı gezegende milyonlarca insan olmasına rağmen neden dokunamağı birini seçtiğini düşündü, ama sonra...
Yine olsa yine aynı kişiyi seveceğini hatırladı çünkü hoseok kader kavramına gereğinden fazla inanırdı ve Yoongi'nin onun kaderinde baş köşeye yazılmış olduğunu düşünüyordu.

Sorguluyordu ama asla pişman olmuyordu Yoongi'ye aşık olduğu için.

...

Hoseok evine girdiğinde karşısında arkadaşlarını görmüştü, koltukta ve halının üzerinde oturmuş Hoseok'un gelmesini bekliyorlardı.

" Yine o Min'in yanına gittin değil mi Hoseok?"

Hyunjin arkadaşı Hoseok için çok endişeleniyordu ama Yoongi ile görüşmeye devam ettiği sürece onu koruyamayacağını biliyordu. Hoseok'un arkadaşlarından olan Rose oturduğu koltuktan kalktı, Hoseok'a sıkıca sarılarak konuştu.

" Seni çok sevdiğimizi biliyorsun Hoseok, ama böyle yaparsan hem bizi hemde sevgilini üzeceksin..."

Hoseok arkadaşının kendisini saran kollarından kurtularak onlara kapıyı işaret etti ve gitmelerini söyledi, Sujeong çıkmadan önce güven verici bakışlarını suratında gezdirdi ve omuzuna destek vermek amaçlı iki kere vurdu.

" Eğer yaptıklarından pişman olmayacağını düşünüyorsan Hoseok... Umarım mutlu olursunuz."

...

Neden böyle davranıyorlardı, dokunmadan sevmek bu denli kötü müydü, yada Min Yoongi kötü bir insan mıydı?

Ama arkadaşları Yoongi'yi tanımıyordu bile, Hoseok'un onu gerçekten sevdiğinin farkında değiller miydi. Böyle davranmaları Hoseok'a destek vermiyordu yalnızca onu kırıyordu.

Hayatı Yavaşca değişiyordu ve artık dokunmadan da yaralarını sıkıca saran ve yaşama sevinci veren Min Yoongi bu aralar Hoseok ile doğru dürüst konuşmuyor, kırılan parçalarının yalnızca birazını toparlayabiliyor du.

...

Hoseok Çiçekleri ~ SopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin