0.8
...
Aradan günler geçmişti yavaş yavaş kış ayları yaklaşıyordu, tamda Yoongi'nin istediği gibi.
Yoongi o gün uçuruma biraz daha erken gitmek istemişti, hergün sevgilisinin ondan önce gittiğini görüyordu, bu sefer ona bir sürpriz yapmak istemişti sonuçta az zamanları kalmıştı...
Yoongi uçuruma geldiğinde çiçeklerin kendi tohumlarını etrafa saçıp yeni tomurcuklar elde ettiğini gördü ve bu durum onu nedensizce mutlu etmişti, uzun süre yüzündeki çarpık gülümseme ile çiçekleri izledi, inceledi.
" Çiçeklerin yeni tomurcukları oluşmuş sevgilim, sanırım biz birbirimizi sevdiğimiz sürece-"
" Yeni tomurcuklar çıkmaya, büyümeye devam edecek."
Birbirlerinin sözlerini tamamlıyordı, tıpkı yarım kalan ruhlarını tamamladıkları gibi.
Hoseok sevgilisinin ilk defa ondan önce geldiğini görünce çok şaşırmıştım ama aynı zamanda da mutlu olmuştu.
...
Hayat onlar için kolay değildi, kader her zaman yollarına türlü türlü, zorluk çıkarmıştı, hani her insan farklı olur ya...
Yoongi kalbine tuğla duvarlar örmüşken, Hoseok denizlere emanet etmişti kalbini çünkü annesi hep anlatırdı :
"Eğer kalbini Cam'dan yaparsan çok fazla kırarlar, demirden yaparsan paslanır, güzelim sen artık yetişkin sayılırsın, her şeyi bilmeye hakkın var tabii ki kalbin kırılacak ama sen kalbini Deniz'e ver ki giren kaybolsun, yüzmeyi bilen kurtulsun bilmeyen boğulsun. Çok az kaldı oğlum dikkat et olur mu. "Hoseok kalbini Deniz'e bağışladı. Yoongi taş duvarları ile kayboldu Deniz'de, ama çok kısa bir sürede gök yüzüne çevirdi bakışlarını, Deniz'i tuzlu suyu canını yakıyordu ama vaz geçmedi, dibe batmamak için her şeyi yaptı, sonunda başardı da. Ne kadar canı acırsa acısın vaz geçmedi sevdasından, çok acı çekti ama sonunda değecekti biliyordu.
Hikayenin sonu mutlu bitsin istedi ve istediği olana kadar çabaladı, yeri geldi çevresindekileri görmedi, önemsemedi yeri geldi kendi benliğini unuttu sadece Hoseok için yaşadı...
Hoseok ise alışmıştı Yoongi'nin sevgisine, Yoongi olmadan yaşayamayacağını düşünse de aslında Yoongi'nin sevgisi olmadan yaşayamazdı. Hoseok bunun farkında değildi belki de. Yalnızca seviyordu, hissettiği sevgiyi, ilgiyi, her dağıldığı da ona destek çıkan sözleri seviyordu.
Yoongi farkındaydı her şeyin, kendisinin değil de sevgisinin sevildiğini farkındaydı, buna rağmen sevdi, vaz geçmedi, bu yüzden canını yaktı Deniz...
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hoseok Çiçekleri ~ Sope
FanfictionHoseok çiçeği, evet çiçeğin adı bu, Hoseok Çiçeği. Hoseok büyülenmiş bir şekilde çiçekleri incelerken Yoongi sadece Hoseok'a bakıyordu.