0.5

96 26 0
                                    

0.5

5

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

...

Hem Hoseok hemde Yoongi sanki bir önceki gün hiç bir şey yaşamamış gibi aynı uçurumda buluştular. Kararlaşmış gibi ikiside arkadaşlarının düşüncelerini hiçe sayarak, sadece kendilerini düşünerek buluştular.

Yoongi bir önceki gece yaptıklarını unutturmak için elinde çiçeklerle gelmişti ama çiçeklerde bir tuhaflık vardı, Hoseok bu çiçekleri daha önce hiç görmemişti, kırmızı rengindeki çiçeklerin taç yaprakları uzun aşağıya dönük ve sivri görünüyordu ayrıca bir çok sapçığı vardı.

Yoongi elindeki çiçekler ile uçurumun kenarına yaklaştı ve ayaklarını sarkıtacak şekilde oturdu, elindeki çiçekleri sevgilisi ile tam aralarına bırakmıştı, Hoseok heyecanla çiçekleri eline aldı ve çiçeklerin köklerinden ayrılmamış olduğunu gördü.

Ufak bir kahkaha çıktı dudaklarından, Yoongi tamamen sevgilisinin gülüşüne odaklanmıştı, uzun zaman sonra ilk defa kahkaha atarken görmüştü çünkü.

Yoongi sevgilisinin daha fazla gülümsemesini istiyordu ve bu yüzden elimden gelen her şeyi yapacağına söz vermişti kendi kendine.

" Ben yetiştirdim bu çiçekleri, günlerim okulun laboratuvarında geçti.."

" Çok güzeller, daha önce hiç görmemiştim. Hangi çiçek tohumlafından yaptığını çok merak ettim."

Hoseok merakla baktı sevgilinin gözlerine, sormak istediği bir çok şey vardı daha.

" İsmi ne çiçeklerin? Eğer bu çiçekleri sen ürettiysen ismini de senin vermen gerekiyor."

" İsmi..."

Uzunca düşündü Yoongi, çiçeğe isim vermek daha önce hiç gelmemişti aklına, etrafına bakındı ve sonra çiçekleri üretirken kimden ilham aldığı geldi aklına.

" Hoseok çiçeği, evet çiçeğin adı bu. Hoseok çiçeği "

Hoseok büyülenmiş bir şekilde çiçekleri incelerken Yoongi sadece Hoseok'a bakıyordu...

Gözleri yeniden birbirlerine değmişti, ikisininde duyguları çok yoğundu ve onlarda bunu hissedebiliyordu.

Bu yoğun duyguları çiçeklerde hissetmişti, çiçeklerin sapçıkları etrafa kırmızı ışıklar saçmaya başlamıştı...

Hoseok'un gözleri sanki mümkünmüş gibi daha fazla parlamaya başlamıştı, Yoongi ise sevgilisinin bu kadar mutlu olacağını bilseydi çiçekleri daha erken getirirdi...

...

Yoongi biraz da olsa korkusunun üstesinden gelebilmişti nihayetinde, Hoseok'un gülerken görmesi onun için en güzel antidepresandı.

Hoseok, çiçeklerinin ölmesini istemiyordu bu yüzden çiçeklerini uçurumda oturdukları yerden biraz daha arka tarafa geçerek çiçekleri oraya ekmişti.

O gün ikiside tek kelime etmemişlerdi, sadece çiçeklerin yanına uzanmış ve çiçeklerin kırmızı renkle aydınlattığı gök yüzünü izlemişlerdi.

...

Hoseok Çiçekleri ~ SopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin