TW: ANOREXIA
Ma strandolni megyek Noahval és az anyukájával. Nem lesznek ott idegenek, mert Noah hírneve miatt lekellett foglalni egy kis időre a strandot.
Azért őszintén bevallom, félek. Noah látni fog fürdőruhába. Magamra se tudok ránézni nem, hogy ő nézzen rám.
Lemértem magam. Újra elkezdtem közelíteni a 44kg-t. De még csak 45.2 vagyok. Nem baj, legalább fogyok.
Összepakoltam egy Vans-os hátizsákba a váltóruhát, törölközőt, meg minden ilyet ami kelleni fog a strandra.
Az outfitem az a fürdőruhából áll (egyrészes fürdőruha) és arra rávettem egy rövidnadrágot meg egy crop top-ot.
Noahék idejöttek értem kocsival és innen megyünk a strandra.
Mikor megérkeztünk lepakoltunk a földre egy takaróra és mentünk is a vízbe.
"Milyen fura, hogy kb senki nincs itt rajtunk kívűl."
"Mhm, hát már hozzászoktam." Beszélgettünk miközben a lábunkat a vízbe lógattuk. "y/n?"
"Mhm?"
"Gyere nézd, állj ide!" Állt fel mellőlem és mutatott a medence szélétől egy kicsit messzebbi pontra.
Én mit sem sejtve oda álltam.
"És most?"
"Bocsi." Mosolyodott el.
Én kérdően ránéztem.
Noah felkapott és futni kezdett velem a vízhez. Én ijedtembe a lábammal a derekát, a kezemmel meg a nyaka körül kulcsoltam át és sikítottam. Nagyon szorosan átöleltem. Mikor a medence széléhez ért és elrugaszkodott az ugráshoz a kezével átfogta a derekamat, hogy tartson.
Miután kijöttünk a víz alól csak nevetni kezdtünk és fröcskölni.
Kicsit később elmentünk fagyizni is.
Délután 17:30-kor indultunk el visszafelé, útközben bementünk egy kajáltába is.
Este 19:00-re értem haza.
****
Az ágyban feküdtem és Noahval irogattam. Csak a ledem égett, az is halványan. Anya már rég aludt.
noah: Tudom este van de nem akarsz elmenni sétálni?
y/n/n: 10 perc múlva legyél itt előttünk.
Kimásztam az ágyamból és írtam egy cetlit anyának, hogy, hogyha véletlen pont most jönne be a szobámba tudja, hogy nem rabolt el senki.
Felvettem egy rövidnadrágot és egy oversized pólót egy vans teniszcipővel. Beszaladtam a fürdőbe és összefogtam a hajam egy messybun-ba. Belenéztem a tükörbe. Legszívesebben sírni kezdtem volna, de most nem lehet.
Halkan lemenetem a lépcsőn az ajtóhoz, kinyitottam és kimentem rajta. Noah épp akkor érkezett meg.
"Jó estét, merre menjünk?"
"Ki a tengerhez? A partra?"
"Oké."
Elég hideg volt amúgy ahhoz képest. Noahnál volt is pulcsi, de egyenlőre nem fáztam.
"Máskor is mehetnénk majd együtt strandra, nagyon jó volt ma is."
"Jó! Nekem is nagyon tetszett ma."
15 perc múlva megérkeztünk a sötét homokos partra. Leültünk és hallgattuk és a víz csobbanását a közeli sziklákon, vagy csak a sima tenger hangot.
Ahogy beszélgettünk és nevettünk azt éreztem, hogy tetszek neki. Hogy megakar csókolni. Én is ezt éreztem. Nem régóta ismerjük egymást, de ez az idő alatt olyan mintha már kiskorunk óta legjobb barátok lennénk, mintha együtt nőttünk volna fel.
"Lassan menjünk?"
"Lehet, elég későre jár."
Felállt a homokból és kinyújtotta mindkét kezét, hogy felsegítsen.
Mikor felálltam eléggé szédültem de ezt most ne vegyük figyelembe.
"Nem fázol? Elég hideg a kezed."
"Talán egy kicsit, de kibírom."
"Tessék." Levette a pulcsiját és a kezembe nyomta.
Amikor felvettem megcsapott az illata. Olyan kényelmes, puha és meleg volt a pulcsija.
Az úton visszafele megint csak végig beszélgettünk.
"Itt a pulcsid, köszi." Készültem levenni.
"Hagyd csak, majd visszaadod." Ezen a mondaton csak elmosolyogtam, amin ő is elmosolyodott. "Na mostmár mennem kéne, jó éjt y/n"
"Neked is."
Szorosan megölelt majd mosolyogva elindult.
"Vigyázz magadra!"
Bementem a házba, lefürödtem mégegyszer ha már a homokba ültünk, majd elmentem aludni.
a/n <3
Csak képzeljétek el hogy odaadja a pulcsijátxjdkkdkdkdkdkd
VOCÊ ESTÁ LENDO
Csontokig / Noah Schnapp FF
FanficA TÖRTÉNET FELKAVARÓ LEHET EGYESEK SZÁMÁRA. CSAK SAJÁT FELELŐSÉGRE OLVASD!!! TW: anorexia, ed Egy lányról szól a(z) ff-ünk. Találkozik Noahval, összejönnek + néhány kis dráma. Ez mellett a y/n (your name : te neved) étkezési zavarral küzd. Nem emlí...