TW: ANOREXIA
Pár nap már elmúlt amióta Noah itt volt. Azóta ő nálunk nem volt, csak én ott. Anya még nem tudja, hogy összejöttünk, ahogy Noah szülei se. Ma akarjuk elmondani nekik.
37.7 kg vagyok. Lelkileg nagyon nem érzem jól magam, ahogy testileg sem. Kifáradok már akkor ha a lépcsőn le kell mennem.
Most fejeztük be a hívásozást Noahval. Mind ketten készülünk elmondani a szüleinknek a hírt.
"Anya, van egy perced?"
"Mhm, mi az?"
"Noahval összejöttünk egy pár napja."
"Na gratulálok. Akkor azért vagytok ennyit együtt."
"Igen." Mosolyogtam.
"A szüleivel találkozhatok?"
"Szerintem igen. Majd beszélek Noahval."
"Oké." Mosolyodott el.
Visszamentem a szobámba, írtam Noahnak, hogy mi van, meg, hogy találkozhatnánk és vártam, hogy válaszoljon.
y/n/n: Na anyának elmondtam, találkozni akar majd a szüleiddel és amúgy átjöjjek vagy jössz vagy valami?
noah: Én is megvagyok
noah: Anyaék is találkozni akarnak anyukáddal. Azt mondták, hogy, hogyha nektek jó szombaton 13:00-kor jöhetnétek ebédre.y/n/n: Oké, megkérdezem.
noah: Utána átjössz? Aludj itt!!!!
y/n/n: Okéss, 10 perc és ott vagyok.
noah: Majd írj és beengedlek
y/n/n: Okké
"Anyaaa! Szombaton 13:00-ra áthívtak Noah szülei minket kajálni. Megyünk?"
"Aha, jól hangzik."
"És ott aludhatok Noahéknál?"
"Persze."
"Köszönöm."
Felszaladtam a szobámba és pár cuccom elraktam. Lefele elköszöntem anyától és átsétáltam Noahékhoz.
y/n/n: Fél perc és itt vagyok.
noah: Jövök
Mikor odaértem pont kinyílt az ajtó. Noah egyből megölelt és egy puszit is nyomott az arcomra.
"Hiányoztál."
"Te is y/n."
Befelé találkoztunk Choleval. Mostanában sokat voltam itt de mégis elkerültük egymást.
"Szia y/n!" Ölelt meg. "Fogytál? Valami változott."
"Nem tudom, de köszi." Mosolyogtam.
VOUS LISEZ
Csontokig / Noah Schnapp FF
FanfictionA TÖRTÉNET FELKAVARÓ LEHET EGYESEK SZÁMÁRA. CSAK SAJÁT FELELŐSÉGRE OLVASD!!! TW: anorexia, ed Egy lányról szól a(z) ff-ünk. Találkozik Noahval, összejönnek + néhány kis dráma. Ez mellett a y/n (your name : te neved) étkezési zavarral küzd. Nem emlí...