15

534 15 7
                                    

TW: ANOREXIA, HÁNYÁS (nincs részletezve, raktam egy twt ahhoz a részre, szóval nyugodtan eltudjátok olvasni!)

Baszki!

tw; Lemásztam Noahról és futni kezdtem a fürdőmbe. Abban a pillanatban, hogy a wc-hez értem megtörtént amitől féltem.

"Hé, hé." Jött utánam Noah. Egyből odajött hozzám és hátrafogta a hajam.

Addig nem tudtam abbahagyni a hányást amíg tényleg minden ki nem jött belőlem.

Könnyesedni kezdtem, nem akartam, hogy ez történjen, nem akartam, hogy lássa.

Felálltam és megmostam a számat. A könnyeimet próbáltam visszatartani, de éreztem, hogy Noah észreveszi a tükörből.

"Semmi baj y/n."

Lassan felé fordultam, a könnyeket kiengedve a szememből.

Magához húzott, a kezével átkarolt, én az enyémet a mellkasához tettem a fejem elé.

"Ne sírj y/n. Tudom, hogy normális, hogy ez történt, hiszen hirtelen ettél sokat és még nem vagy hozzászokva. Minden rendben lesz!"

"Szeretlek."

"Én is y/n, a világon a legjobban."

Noah felemelt, a hátamnál tartott. Én a lábammal "átöleltem" a derekát, a kezemmel meg a nyakát. A fejemet a vállára hajtottam.

Odasétált az ágyhoz. Óvatosan belerakott és bemászott mögém kifli pózba.

"Ha valami baj lenne később is nyugodtan felkelthetsz oké?"

"Mhm."

Felemelte a fejét és nyomott egy puszit az arcomra, majd visszarakta. Így aludtunk el 03:30-kor

****

Reggel 11:00-kor keltünk mert még el kellett készülni az ebédre. Nagyon féltem, főleg ezek után.

"Anyukád tud az evészavarodról?"

"A-a."

"Szeretnéd, hogy lemondjuk a mai kajálást és akkor azt mondanánk, hogy nem érzed jól magad vagy ilyesmi?"

"Nem kell, miattam ne."

"Biztos?"

"Mhm."

Noah megcsókolt majd folytatta a készülődést, ahogy én is.

11:50-kor anyával 3-an átsétáltunk Noahékhoz.

Mikor odaértünk még nem volt kész a kaja ezért mi felmentünk Noah szobájába, anya meg maradt beszélgetni.

12:30-kor lehívtak minket enni.

Az asztalnál ültünk már, én Noah és Anya között. Sorban szedtük a kaját a tányérunkba. Rémülten ültem az étel felett amit próbáltam nem kimutatni. Noah az asztal alatt megfogta a kezemet és amikor felnéztem rá egy halvány mosolyt húzott a szájára.

Csontokig / Noah Schnapp FFTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang