TW: ANOREXIA
A napok csak úgy teltek. Összefoglalva annyi, hogy Noahval elég közel kerültünk egymáshoz. Lilyvel is jóba lettek, volt már nálunk - mármint Noah - és anyukámmal is jól kijön, ahogy én is az ő szüleivel. A kilók lassan fogynak, ma meg tegnap nem mértem magam, de tegnap előtt voltam 44.9. Amióta összebarátkoztam Noahval javult az állapotom egy kicsit, de még mindig fogyni szeretnék.
****
lilo: NEEEEE
y/n/n: hahaha akkor is ráírok és elmondom neki
lilo: Próbáld meg y/f/n PRÓBÁLD MEG
elolvasva
lilo: y/n?
lilo: ha most ráírtál
lilo: TUDOM HOL LAKSZ!!!!Lilynek tetszik egy fiú az iskolából. Eggyel jár fölöttünk és amúgy nagyon rendes. Fogadni mernék, hogy neki is tetszik Lily. Mindig elhívja sétálni, fagyizni stb. Mi ez ha nem szerelem?
"RÁÍRTÁL??" Rontott be Lily a szobámba.
Belőlem kitört a nevetés.
"Nem vicces y/n!!!! Ráírtál??"
"Nem dehogy. Majd te ráírsz Ryanra." Folytattam a nevetésem.
"Utállak." Vágott hozzám egy párnát majd ledobta magát a babzsákomba.
"Mi ez a nagy nevetés?" Nyitott be anya egy mosollyal a száján.
"Lilynek te-"
"Semmi." Ugrott ezúttal rám. "Minden rendben."
"Hát oké, de azért szólni akartam, hogy, hogyha kint állok a mosószobában mindent hallok amikor hangosan beszéltek, főleg ha nyitva van az ajtó." Mosolygott, majd kiment a szobámból.
"U. tál. lak." Ment vissza a babzsákomhoz.
Én még mindig nevettem.
****
pressleyhosbach
[kép]leírás: maradjatok fittek
Miért ilyen vékony? Miért?? Miért nem lehetek én is ilyen? Tök jó alakja van. Én is így akarok kinézni. Könnyesedtem be.
lilykofficial
[kép]milliebobbybrown
[kép]sadiesink
[kép]charlidamelio
[kép]A telefonomat eldobtam. Miért utál az insta? Sírni kezdtem. Bementem a fürdőbe és elővettem a mérleget, a ruháimat ledobtam és ráálltam. 43.9. Visszaöltözve lefutottam és elindultam. Mozognom kell.
Csak futottam és futottam amilyen gyorsaságban csak bírtam. Minél több kalóriát kell elégetnem. Dagadt vagyok.
30 perc telt el. Már nagyon fáradt vagyok és fáj mindenem de nem hagyhatom abba.
45 perc telt el. Már visszafelé mentem mert nem éreztem jól magam, az izületeim fájtak.
1 óra. Már nem bírtam futni. A lábam, kezem mindenem remegett az energiahiány miatt. Már majdnem otthon voltam.
Ahogy hazaértem bementem a fürdőbe és engedtem magamnak langyos vizet a kádba. Feltöltöttem és beleültem. Mindenem fájt, remegett, éhes is voltam már. De nem. Ellent kell állnom. Erős vagyok és végig tudom csinálni. Ahogy kiszálltam bedőltem az ágyba. 5 perc múlva már aludtam.
"Hát te?" Keltem fel reggel arra, hogy Noah az ágyam szélén ült.
"Anyukád engedett be. Tegnap 18:00 óta nem válaszoltál az üzeneteimre, nem is voltál elérhető és már 13:35 van, ez mellett akkor láttalak utoljára amikor elfutottál a házunk előtt. Kicsit aggódtam."
"Nem kell félteni, tegnap futás után nagyon fáradt voltam ezért hamar mentem el aludni. Bocsi, hogy megijesztettelek."
"Nem, nem. Ez nem a te hibád. O jut eszembe! Anyukád azt mondta, hogy behívták a munkahelyére ezért csak este jön haza." A mondatára csak bólogattam, nem tudom ilyenekre mit kéne mondanom. "Csináljak neked valami reggelit?"
"Nem kell, nem vagyok éhes." Mosolyogtam rá.
"Amúgy felvettem a telefonod a földről és felraktam töltőre, remélem nem baj."
"Nem, dehogy. Köszönöm." Mosolyogtam rá újra.
"Holnap Chole nem lesz itthon, apával lesz én meg anyával megyek majd strandra. Eljössz velünk?"
"Ahaaa!"
Kimásztam az ágyból és bementem átöltözni a fürdőbe. Miután kijöttem megbeszéltük, hogy elmegyünk sétálni.
Este 20:00 után értünk haza. Hazakísért és megölelt mielőtt elment volna. Az ajtóból végignéztem ahogy elsétál, majd eltűnik az egyik sarkon.
A mai nap realizáltam.
Szeretem Noaht. Szerelmes vagyok belé.
a/n <3
Remélem tetszik a befejezése a mai résznek lol
VOCÊ ESTÁ LENDO
Csontokig / Noah Schnapp FF
FanficA TÖRTÉNET FELKAVARÓ LEHET EGYESEK SZÁMÁRA. CSAK SAJÁT FELELŐSÉGRE OLVASD!!! TW: anorexia, ed Egy lányról szól a(z) ff-ünk. Találkozik Noahval, összejönnek + néhány kis dráma. Ez mellett a y/n (your name : te neved) étkezési zavarral küzd. Nem emlí...