Sabah uyandigimda asagidan sesler geliyordu. Hemen kalkip cama ciktim birde ne goreyim bircok masa cicekler yemekler vardi ilk galiba kutlama yapacagiz herhalde diye dusundum AMA sonradan aklima geldi bugun benim dogum gunumdu. Hemen ustumu degistirdim sacimi makyajimi duzeltip asqgiya indim. Annem birkac adama birseyler soyluyordu. Hemen babamin yanina gittim babam oldukca sevincli gorunuyordu.
"gunaydin babacimm" dedim.
" sanada birtanem"dedi babam.
" baba kredi kartini alabilirmiyim?"dedim.
"neden canim"dedi babam
" alisveris icin "dedim
"tmm masanin ustunde cuzdanimin icinde al bakalim fakat fazla limiti asma"dedi babam.
"peki tsk"dedim
Hemen kredi kartini alip arabaya dogru ilerledim. Arabaya binince kizlara mesaj attim sahilde bulusacaktik. Hemen yola koyuldum.
§§§§§§§ Su yun agzindan§§§§§§§Offf acelya hep Boyle yapiyordu hep gec geliyor bide ozur diliyordu.
"kardelen bu kiz gelmiyecek heralde" dedim sikintiyla.
" gelir simdi Su"dedi kardelen.
O sirada acelyanin arabasi onumuzde durdu.Acele Ile arabadan inip yanimiza geldi.
"kusura bakmayin kizlar gwc kaldim hadi gidelimm" dedi.
Bizde evet anlaminda kafamizi salladik. Hizlica arabaya bindik ve alisveris merkezine gittik. Acelya yuzunden bircok magazaya girip ciktik. Acelya bir turlu elbise bulamiyordu fakat cok guzel elbiseleri bile begenmiyordu. Sonunda guzel bir elbise bulmustu baya pahaliydi. Kasaya gidip parasini Verdi hep birlikte bir kafede yemek yiyip kahve ictik.
§§§§§§§§§ acelyanin agzindan§§§§§§§
Sonunda guzel bir elbise bulmustum. Yemekten sonra kizlar Ile beraber kuafore gittim. Oradan bizim eve gitmistik parti basladi kizlar Ile cok eglendik. En sonunda pasta kesildi ve baya eglendik.«««««SABAh»»»»»»
Sabah kalktigimda basimin agridigini fark ettim ve kendimi Banyoya attim bir dus ile kendime geldim. Hemen ustumu degistirip kahvalti yaptim. O sirada babam aradi.
Arkadaslar devami diger bolumde kusura bakmayin telden pcye gectim o yuzdenn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Sokak
AdventureGizem Sinem ve Ada maceraların yaşandığı bir mahalleye taşınırlar.Yeni aşklar yaşarlar.Ama hep şans onlara küser ve belalardan kurtulamazlar........<3<3<3<<3