"gizem sen benden kacmak Ile cok buyuk bir hata yaptin cezani cekeceksin kuzeye Veda et"gelen mesaj berktendi. Kuzeyin basi beladaydi. Offff niye kotu seyler hep bizi buluyordu. Hemen arabama binip karakola gittim.
§§§§§§§§§§ ADANIN AGZINDAN§§§§§§§§§Sabah uyandığımda başım agriyordu. Hemen bir dus alip kendime geldim. Üstüme düzgün birseyler giyip aşağıya kahvaltı hazırlamaya başladım. 5 dk içinde kahvalti hazırdı meyve suylarini masaya yerleştirip sinemi çağırdım fakat hiç ses falan yoktu. Hemen odasına gidip bir baktım yatağında yoktu. O sırada kapı açıldı. Hemen elime bir vazo alip aşağıya yavaş yavaş indim. Kahvalti masasının köşesinde siyah montlu bir adama benzer birisi vardı. Sinem mi? Diye düşündüm fakat Sinemin siyah ceket veya montu olmadığından vazoyu ensesine geçirdim. Meğer Sinem mis hemen arabama bindirip hastaneye giderken Gizemi aradım. Ilk açmadı sonra açtı.
" Gizem hemen Osman üngör hastanesine gel Sinem cok kötü" dedim aglayarak.
" Ada sen ne ne diyorsun olay nasil du yaaa cabuk anlat"dedi Gizem.
" kahvalti hazırlayıp sinemin odasına gittim ve yoktu. O sırada eve adama benzer biri geldi siyah kabani vardı bende hırsız sanıp kafasına vazoyu gecirdimm Gizem hadii hell"dedim üzüntü ile.
"tmm hemen geliyorum"dedi Gizem.
Sonunda hastaneye varmistik. Hemen hemşire veya doktor çağırdım. Hemen sinemi sedyeyle ameliyathaneye aldilar. Bende koltukların birine oturup ağlamaya başladım. O sirada Gizem geldi. Oda biraz aglamisti. Beni görüp yanıma geldi. Beni teselli etmeye çalışıyordu fakat oda ağlıyordu. O sırada ben bayıldım. Gizem bir doktor çağırdı benide bir odaya aldılar.
Sonunda Sinem in ameliyatı bitmisdi. Doktor bizim yanımıza gelip sinemin durumunu anlattı. Bende odadan ciktim. Sinemin odasına Ilk Gizem girdi ben girecek iken bir polis beni çağırdı ve ifademi aldı. Bende sinemin odasına gittim. Uzun uzun konuştuk ondan özür dilemistim fakat hala kalbim aciyordordu vicdan azabı çekiyordum.
1 gün sonra
Sonunda Sinem taburcu olmuştu onu eve baş köşeye yatirmistik. Sonunda iyilesmisti.
###Gizemin ağzından###
Sinemle ilgilenirken kapı çaldı. Gelen bir polisti. Polis ile uzun uzun konuştuk berk yakalnmis kuzey kurtulmuştu fakat kuzey hastanede durumu cok kötüydü. Vicdan azabı çekiyordum.kızlara olayları anlattım ve hastaneye gittim. Kuzeyin odasına gidip ondan özür diledim. Kuzeyin durumu kötüydü bana belli etmemeye çalışıyordu fakat belli oluyordu. Konuştuktan sonra odadan çıkarken kuzey dur dedi ve yanina çağırdı. Kulağımı ona yaklastirdim ve "benile cikarmisin?"diye fisildadi."evet "dedim. Cok sevindi. Bende cok sevindim.
Arkadaşlar yazmayacağım demiştim fakat boş bir zaman bulup (fazla uzun deg) yazdım kisa oldu kusura bakmayinizz
Yanlış yazdigsam kusura bakmayin.......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Sokak
AdventureGizem Sinem ve Ada maceraların yaşandığı bir mahalleye taşınırlar.Yeni aşklar yaşarlar.Ama hep şans onlara küser ve belalardan kurtulamazlar........<3<3<3<<3