yeni evimmm 2

49 5 0
                                    

arkadaşlar kusura bakmayın bilgisayara geçtim

babam ile konuşmamız

''alo baba ''dedim.

''kızım sen misin''dedi

''hayır ben senin kuzenin tabikide benim''dedim

''kızım ben sana önemli bir şey diyecegim lafımı kesme ve dinle canım bak şimdi annen ile ben iş yüzünden İngi,ltereye gitmemiz gerekiyor 2 ay kalacagız evimizi oraya tasıyacagız sen ise sonra geleceksin şimdili orda ev tutman gerekiyor şimdiden tut en yakın zamanda gidecegiz kzım ''dedi babam

''yani oraya tasınacagız siz 2 aylık gideceksiniz esyalarıda götüreceksiniz bizde ev tutup burda kalacagız yanii''dedim

''aynen öyle arkadaşlarınla kalman senin için iyi olur''dedi babam.

''peki baba by'

'tmm öpüyorum by'dedi babam.

haberi alınca kızlara haber verdim.Kızlarla kendi evimizde kalmamız çok iyi oldu.Kızlara haber verdikten sonra ev aramaya başladım.İnternetten çok güzel bir ev buldum.Hemen kızlara haber verip buluştuk hep birlikte eve gittik ilandakı numarayı arayıp emlak ile görüşmüştük ve evi tuttuk.Ev çok güzeldi mahalesi çok temizdi ev sahile bakıyordu yeni okulumuza çok yakındı.

**************sabah****************

Sabah kahvaltıdan sonra kızlar ile birlikte mobilya türü ev eşyaları almaya gittik.Birçok mağazaya girip sipariş verdik evin tüm ihtiyaçlarını karşıladık.

***1gün sonra****

Sonunda evi yerleştirdik.Yeni evimiz harikaydı kızlarda çok beğenmişti 1 şey hariç mahalle ismi gizli sokak ismi çok garip gelmişti.Gün boyuca yeni evimizdeydik temizlik yerleştirme derken akşamı etmiştik.Evimize özel bir kutlama yapacaktık akşam.Kutlama için markete gitmiştikki evde yemeklik hiç bir şey yoktu bizde bol bol alışverş yaptık.Cipsler,kolalar,çerezler,çikolata ne ararsan vardı.Akşam olunca tüm yiyecekleri ve içecekleri tabaklara koyduk çokta güzel bir film açtık ve güzel bir akşam gecirmiştik.

Sabah olunca bir güzel kahvaltı yapıp okula gittik kaydımızı yaptırmıştık okul maceramızda başlıyordu.Süper 3lü olacağız.Okul kaydımızı bitirip bütün gün eğlendik sinema oyun salonunda baya eğlenip yorgun bir şekilde eve gittik.

arkadaşlar bügünlük bu kadar yarın sabah uzun bir bölüm yapacagım hergün 1 tane bölüm olacaktır.

emege saygı vote vote vote

Gizli SokakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin