mutlulukla başlayan bir gun

24 5 2
                                    

Geç kaldı kusura bakmayın
Adadan
Sonunda Gizem hastanesen çıktı ve iyileşti. Artık kus değiliz. Arkadaşlığımız kaldığı yerden devam ediyordu.
Sabah uyandik. Pikniğe gitmeye karar verdik. Kuzeylerede haber verdik. Kızlarla piknik sepetini hazırladık. Eşyaları arabaya yerlestirip odalarımıza ciktik. Hemen üstüme swit bir tişört altimada bir şort geçirdim. Banyoya gidip saclarimida yaptım. Kızlarda hazırlanmıştı. Arabanın yanina gittik. O sirada erkekler çıktı. Hep birlikte gol kıyısına gittik. Bir guzel kahvalti yaptik.kahvalti faslı bitince top oynadik. Eşyaları arabaya koyup adaya gittik. Erkeklerle el ele yürüdük çiçek topladık. Cok eglenmistik. Eglencemiz bitince arabaya binip yola çıktık. Eve geldiğimizde saat 01.00di. Canımız sıkılmaya başlayınca sinemaya gittik. Guzel bir film izledik ve eve döndük. Kızlarla evdede eğlendik.
Akşam yemeği yiyip film izledik. Film bitince yataklarimiza girdik ve kendimizi uykuya teslim ettik.
Sabah kaltim ve dus aldim. Kıyafetlerini değiştirip saçımı topladım. Kızlarda uyanınca kahvalti ettik. Kahvaltıdan sonra okula gittik. Okula girdik ve sinifa çıktık. Siralarimiza oturduk ve sınıfa hoca geldi yanında ise bir kız vardı. Kız oldukce güzeldi. O sirada canın ona baktığını farkettim. Kıza şimdiden gıcık olmuştum. Kendi kendime konuşurken hoca konuşmaya başladı.
--Çocuklar sınıfa yeni öğrenci geldi hadi kızım tanit kendini dedi ve masasına oturdu.
-- Merhaba ben Ecen özel kolejden geliyorum dedi.
--Tmm kızım boş bir yere geç dedi hoca.
Kız hemen Canın yanina oturdu. Canla konuşmaya basladi. Kıza sinir olmuştum. Dersi dinleyemiyordum. Dersin bitisinine cok az kala cana mesaj çektim.
Kime:Can
--Ecemi cok sevdim galiba.
Kim:Can
-- aşkım bir dakika ecemle birşey konuşuyoruz tenefuste söylerdim.
Kime:can
-- oyle mi cann Ecemle çık ozaman sende Tmm mi?
Diye mesaj yolladım fakat cevap bile gelmedi. En sonunda zil calmisti. Hemen çantamı alip dışarı ciktim. Arabama dogru koşarken istemsizce akan gözyaşlarımı farkettim. Hemen arabama binip eve gittim ve odama ciktim. Yatağima uzanip hıçkıra hıçkıra ağladım. Canın ne mal olduğunu şimdi anlamıştım. Kalbimi kırmıştı. Kalbim aciyordu fakat hala canı seviyordum. O sirada telefonuma mesaj geldi.
Kim: Gizem
Ada ne oldu niye gittin?
Kime:gizem
Gizem can benim yerine yeni gelen ecem midir ne malda onu seçti konuşalım dedim ecemle konusuyorum dedi
Kim:gizem
Ada agliyorsan ağlamayı bırak değmez o cana yaa
Mesaja cevap yazmadım. Gizem haklıydı. O yüzden okula geri döndüm. Sınıfa gidip sirama geçip oturdum. O sirada can geldi.
--Askim nerdesin sen?
-- bana aşkım deme Ecem yokmu sizin konusacaklariniz vardır dedim ve siramdan kalkıp kafeye gittim. Gizenle Sinemin yanina oturdum. Bir kahve içtim. Ve zil çaldı. Kızlarla sınıfa çıktık. Ders kimyaydi. En nefret ettiğim ders cok eglenceli geçmişti hiç bitsin istemiyordum. O guzel an zil ile bozulmuştu. Hemen telefonumu actim.10 tane mesaj gelmisti. Tabiki de Can dan gelmisti. Hiç bakmamistim. Hemen siramdan kalkıp canın sırasına gittim.
--merhaba ben ecem
--merhaba bn Ada
--tanistigama memnun oldum da niye geldin sen?
-- ben gövde memnun olmadim orası ayrı meselede sen kimsinde neden geliyorsun diyorsun yaaa haddini bill
-- hahaha bizim siramiz sorun mu var
-- sizin haa
-- aşkım seyy askimm
-- can sen hiç konusma tamam mi bu iş bitti şimdi git ecemle çık
-- aşkım ama be-
Daha lafını bitirmeden sirama geçtim ve aglamaya başladim. O sirada Ecem in sesini duydum. Bir ciglik attı. Sonrada Cana bende senle çıkmak istiyorum dedi.  O sinirle çantamı aldim ve canın sırasına gittim.
-- can soyleseydin senden önceden ayrilirdim.
-- ama aşkım ben Ecemle ci-
Cümlesini bitirmeden sınıftan ciktim. Arabama dogru giriyordum ve agliyordum. Kalbim cok açıyordu.
Can
-- ecem ne yaptın sen
-- bir sey mi yaptım canim
Içimden bir off çektikten sonra hoca sınıfa girdi. Ders umrumda bile değildi. Adayla ilişkimiz bitmişti.
Ecem
Ohhhh!Artık ilişkileri bitti.sen goruceksin Ada Can benim olucak. Aklımdan sinsice bir plan geçiyordu. Can benim olucak..... Can benim olcak.......
Ada
Ağlarken araba sürmek zor oluyordu. O sinirle gaza yüklendikleri ve önüme bir kız çıktı ve ona carptim. Arabamdan indim kıza baktim. Ve aglamam cok siddetlendi. Gizem ne olur affet benii.......
Bor bölüm daha bitti. Gorus ve önerilerinizi yoruma bekliyorum yanlışlar ve kisa olduğundan dolayı ozur diliyorum.

Gizli SokakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin