En guzel yerinde alarmimim sesiyle rüyam bolunmustu.Alarmimim yerini bulup kapattım. Her zamankii "5 dk dahaa'' havalarindaydim. Gözlerimi hafifçe araladim.Saatime baktim ve hemen yataktan kalktim. saat 08.00 olmuştu. Bugün Cumartesiydi ve kuzey beni saat 08.30 da beni alip kahvaltıya gidecektik.Hala hiçbirşey hickimseyi hatirlamiyordum. Hemen yataktan dogrulup banyoya gittim. Guzel bir dus alip giyimdim.Makyaj sehpasına oturdum. Aynanın karsisinda kendime baktim.Aklimda bir cok soru vardı. Saat geçmeye devam ediyordu. Hemen saçımı duzgunce yaptım. Makyaj kurumdan ruj ve eyeliner i çıkardım. Aynanın karşına geçip duzgunce makyajımı yaptım.Odadan çıkıp salona indim. Kızlar televizyon izliyorlardı.
-Gunaydinn dedim.
-gunaydin tatlım dedi ada.
-Kızlar ben çıkıyorum görüşürüz dedim.
-Nereyee dedi Su.
-kuzeyle buluscaz çıkmam lazım baybay.
Ceketimi ve çantamı alip ciktim. Kuzey benii arabanın yanında bekliyordu.Hemen yanina gittim.
-Günaydın Kuzey
-Gunaydin. Hala birşey hatirlamiyormusun?
-Ne yazikki hayir
-Ozaman hatirlayacaksin hadi gidelim.
-tmm
Kuzey kapımı actti. Bende bindim.
Hatırla artık Gizem.Diyen iç sesimle katiliyorum. Hatırlamam lazımdı.Yola koyulmustuk çoktan.
§§§§§30 sonra§§§§§§§
En sonunda varmistik. Burası cok tanıdık geliyordu bana. Nerden? Nerden? Derken ruyamdaki yer olduğunu hatırladım. Aniden gözümün önüne bir slayt geldi.Aniden benden bağımsız gözümden yaş aktı. Slayt cok kötüydü. Bana araba çarpıyordu. Bu gerçek olabilirmiydi.
Kusura bakmayin kisa oldu. Birdaha ozur dileyim cunku cok uzun zamandır yeni bölüm gelmiyor. Herzamanki sıkıntı okulll. Sınavlar,odevler,projeler ,fazla dersler derken vakit olmadı. Kaç gündür kitapta okuyamiyorum. Şimdi okumak istiyorum. Iyii okumalarrrr diler yazar.............
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Sokak
AdventureGizem Sinem ve Ada maceraların yaşandığı bir mahalleye taşınırlar.Yeni aşklar yaşarlar.Ama hep şans onlara küser ve belalardan kurtulamazlar........<3<3<3<<3