ADA Ile barisma

17 4 0
                                    

  "merhaba Ben  Murat Su nun esiyim"dedi bir Adam.sasirmistum.Su Ile gorusmeyeli cok olmustu ve evlenmisti. Ben bu dusunceleri dusunurken Adam bana saskinca bakiyordu. Hemen elimi uzattim.
"Memmun oldum bende Ada Su nun kuzeniyim""dedim. Adam elimi sıktı. Hemen odama cikip esyalarimi yerlestirdim ve yataga uzandim. Kitap okumaya basladim. Kitap okurken uykuya dalmisim.
Sabah uyandığımda telefonum caliyordu bende hemen actim.
"alo Gizem"dedim.
"Evet benim barismak istiyorum lutfenn"dedi Gizem
"peki olur"dedim.
"tmm ozaman okulda gorusuruz"dedi Gizem ve kapatti. Hemen ustumu degistirip cantami aldim ve evden ciktim. Arabama binip yola ciktim. Okula vardigimda kizlar kapida bekliyordu. Hemen onlarin yanina gittim. Dersler sıkıcı gecmisti. Dersler bitince kizlarla sinemaya gittik. Film bitince eve gidip esyalarimi topladim ve eve Geri dondum. Kizlarla aksam yemegi yedik. Yemekten sonra odama ciktim esyalarimi eski yerine koydum. Yatagima uzanip Kitap okumaya basladim.kitabim bitince yattim.
Sabah kalktigimda asagidan bagiris sesleri geliyordu. Hemen qsagiya indim. Gizem in basi kaniyordu. Hemen Sinemle Gizemi arabaya tasidik ve hastaneye gittim. Hasataneye gelince Gizemi acile aldilar. Bende hemen. Eve gittim ve ustumu degistirdim. Arabama binip yola ciktim. Yolda Eren aradi.  Acip olanlari anlattim ve telefonu kapattim. Hastaney varinca Sinem in yanina gittim. O sirada kuzeyler geldi. Kuzey cok Telasli gorunuyordu. Can sinemi teselli etmeye calisiyordu fakat Sinem surekli agliyordu. Erende Beni kollarinin arasina almisti. En sonunda doktor cikmisti. Olanlari Bize anlatti ve cok sevindik.
Arkadaslar kusura bakmayin kisa oldu AMA vakit yoktu yanlislar icinde ozur dilerim.
Emege saygi lutfen vote votee

Gizli SokakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin