gizemin başı belada

58 6 0
                                    

Yeni bolumumuze hizlica başlayalım
Gizem in ağzından
" Günaydın sinem hadi gel kahvaltıya anlatacaklarim var"dedim.
"tmm"dedi uykulu bir şekilde
Kahvaltıya meyve sularını koyarken ada geldi .
"ada gel kahvaltıya "ddedim
" tmm gizem geliyorum"dedi ada.
5 dk sonra
Hepimiz sonunda kahvaltıya oturduk. Ada çok aciktigi için hayvan gibi yiyiyordu.
" Ada ve sinem size çok güzel bir şey anlatınca"
İkiside başını evet anlamında salladilar.
" kızlar karşı komsumuz var ya onlar geldilerr"dedim heyecan ile.
" ee ne olmuş" dedi sinem.
"lafını kesme ve dinle gelenler 3 tane bizim yaşlarda genç erkekler"dedim.
" şaka falan değil dimi "dedi sinem.
" yoo hatta ben şimdi kek pisircem onlara goturcem sizde gelsenizee"dedim.
"valla olurr"dedi ada.
Kahvaltimizi bitirip kek pisirdik. Yukarı çıkıp ustumuzu değiştirip karşı eve gittik.
Tık tık tık
" merhaba kızlar siz mi geldiniz" dedi ismi eren olan.
"merhaba eren size kek getirmiştik"dedim.
"tsk içeri gelin hadi"dedi eren.
"pekii"dedik aynı anda.
Evleri çok güzeldi. İçeri geçince can ile kuzey ayağa kalktı.
"slm kızlar hoşgeldiniz"dedi kuzey.
"merhaba kuzey" dedim.
O sırada eren kekleri ikram etti. Kuzey kekini yerken bana bakıyordu. Can sineme eren de adaya bakıyordu. Galiba bizden hoslaniyorlardir aynı durum bizde de mevcut. Kekelerimizi bitirdikten sonra kendi evimize gittik. Kızlar ile alışverişe gittik. Birkaç elbise sor etek tişört derken yorulduk bir kafede oturup kahve içtik ordan eve geçtik. Akşam yemeğinden sonra bir film izledik ve gece geç saatlere gelince hepimiz sıcacık yataklarimiza girdik ve uykuya daldık.
**********$ SABAH$***********
Sabah uyandığımda kendi evimde değildim. Başka bir evdeydim. Ellerim, bacakların ve ağzımda bağlıydı. Çok korkuyordum neredeydin ve beni kim bu hale getirmişti.o sırada ayak sesleri geliyordu. Kapı açıldı gelen eski sevgilim Berkti.
" Günaydın gizem" dedi Berk.
Ben bir cevap vermedim.(zaten veremezdim).
Yanıma yaklaştı el ile çeneni tuttu ve yüzümü ona karşı çevirdi ve konuşmaya başladı.
" gizem ne oldu dilini mi tuttun" dedi Berk.
"şimdi ağzını açacağım fakat bağırmayacaksin" dedi Berk.
Başımı evet anlamında salldim oda anladı ve ağzımı açtı.
"seni pislik niye beni kaçırdım" dedim bağırarak.
" off gizem başladın elini falan cozucem kaçma sakin yoksa seni gebertirim"dedi yüzüme doğru berk.
O sırada ellerimi çözdü ve kapıyı kilitliyip kaçtı. Baya acikmistim ayaklarımı çözüp masaya doğru ilerledim masadaki yemekleri iştahla yedim. Cami açıp aşağıya baktım burdan atlayabilirdim ve öyle yaptım.
Tüm gücümle kostum kostum. Anayola ulasmistim . Oradan geçen bir arabanın önüne geçir "durrrrrrrr"diye bağırdım.
Araba durdu ve beni karakola biraktti.
Oradaki bir polisin yanına gittim.
"buyrun hanımefendi" dedi genç polis.
" beni kaçırdılar lütfen yardım edin"dedim polise
" peki sizin ifadesini alayım" dedi polis.
"peki"dedim.
Odaya geçtik ve polis önüne bir kağıt aldı ismimi yaşını falan sordu.
"Şimdi olay nasıl oldu anlatırmisin" dedi polis.
" Akşam evde yatıp uyudum sabah uyandığımda ellerim ,kollarim ağzım bağlıydı beni kaçıran eski sevgilim berkti öğleden sonra ondan kaçtım ana yolda bir arabaya bindim ve buraya geldim."dedim polise
"peki siz evinize gidin "dedi polis.
§§§§§§§§§§§§¿1 saat sonra§§§§§§§§§
Sonunda evime varmıştım.
" gizem nerdesin sen meraktan olduk" dedi ada üzüntüyle.....
Uzun uzun konuştuktan sonra okul için hazırlıklarımızı yaptık.
!!!!!!!!!!$$$ pazartesi sabahı$$$!!!!!!!!!!!
saat 06.00
Sabah erkenden kalktık ve kahvaltı yapıp okula gittik. Okulda dersler çok sıkıcı ydı. Eve geldik ve yemek yedik kacirildigimdan beri aklımda bir sürü soru vardii.O sırada gelen mesajlasla n z kesildim.
" gizem......................." Gelen mesaj berktendi.
Arkadaşlar yanlışlar ve kisa lik yuzenden özür dilerim bugün yazamam bir daha
Emeğe saygı lütfen vote ve yorum

Gizli SokakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin