Üvey

171 3 6
                                    

Önerdigim müzik:Roy Wood$-Drama

Kan Emici Victor'in omuzumda sanki kazi calismasi yapiyormuscasina durtmesiyle "Depreeeemm mi laaan?"diye bagirarak gozlerimi kocaman acarak uyandim.Ay uyanmak dedim de bu uyanmak degil bu baska bisey resmen.

"Ya manyak misin sen?Boyle mi uyandirilir?"

Karsimda kaslarini catmis ve oldukca sinirli bir sekilde duruyordu.

"Kalkin,annemler kahvaltiya bekliyor!"

"Tamam sakin ol once,boyle uyandirmana gerek yoktu cok korktum."

Mirildanarak;

"Sevgilinin kollarinda nasil korkarsin?"Dedi.

Ben ne dedigini duydum ama anlam veremedim,yani cevap verip olayi uzatmak yerine susup Julian'i uyandirmayi tercih ettim.

Hey masallah arkadas seninde uykun ne agirmis ya,ben burda ciglik atarak uyaniyorum,sen hala horul horul yat!Demek beni kacirsalar falan ruhun duymayacak,kopek.

SACMALAMA DORA SENI NEDEN KACIRSINLAR?PARA TEKLIF ETSEN BENI KACIRIN LAN DIYE ADAMLAR "ESTAGFURULLAH ABLA"DEYIP YOLLARINA DEVAM EDERLER.

Kendi kendime laf sokmayi cok severim de siz bana bakmayin,manyagim cunku ben,hi hi evet canim.

Julian'i test etmek icin "IMDAAAAT"diye kulagina ciglik attigim da,kafasini aniden kaldirmasiyla dudagimi patlatmasi bir oldu.

ALLAAAH'IIIIMMM HERSEY NE KADAR DA HARIKA,VICTOR'IN SACMA OFKESI YETMIYORMUS GIBI GUNE PATLAK BIR DUDAKLA BASLADIM,HARIKA VALLA!!!

Dudagimin Niagara şelalesi gibi kanadigini gorunce Julian ozur dilemeye basladi ve yataktan kalkip pecete alamaya tuvalete girdi.Victor basima gelip "Bak sonunun boyle olacagi belliydi." diye ofkesini kusarken tuvaletten 2 rulo tuvalet kagidiyla Julian geldi.

Pardon da mumyalayacak misiniz beni ?Hayir ona gore kacicam odadan???

"Bastir sunu dudagina Dora ben cok ozur dilerim gercekten birden bagirinca iste aniden kalktim sonra sana carptim,cok uzgunum Dora ozur dilerim cok ozur dile..."

"Sorun degil Julian..Zaten benim hatam,ben bagirdim salak gibi, kulagina ciglik atarak uyandirilmaya alisik olmadigin icin.."Dedim gulumseyerek.O da guldu,en azindan icim biraz olsun rahatladi onun sucluluk duygusu hissetmesini istemiyorum cunku kulagina aniran bendim!

Uzerimizi degistirdikten sonra kahvalti icin asagi indik.Asansorun aynasinda kendimi gorunce bir an icin ne kadar da Banu Alkan'a benzedigimi dusundum.Aslinda dudagimin silikonlu gibi gozukmesi disinda iyiydim.Ya nasil kotu olayim Milano'dayim,yani beni burda bicaklayip kacsalar sesimi cikarmam be.

Kahvaltida teyzem beni gorunce ciglik atti,"NEEE OLDDUUU DUDAGINAAA"diye.

Ssss teyze sakin.

Ben tam aciklayacaktim ki Julian hemen anlatmaya basladi,ama olanlari anlatmadi baska birsey anlatti,sirf ben suclu gozukmeyeyim diye.

"Anne dun barda Dora dans ederken biri kendini fena kaptirmisti ki dirsegiyle Dora'nin dudagina carpti,ama kaza yani"

Deyince bisey diyemedim basimla onayladim.

Kahvaltimizi yaptiktan sonra teyzem Milano'yu gezmemizin vaktinin geldigini soyledi.Tabi ki de Milano'nun sokaklarinda Banu Alkan'a benzeyen bu halimle yurumeyecektim.En azindan bugunluk,sisligi insin bari degil mi ?

"Teyze ben gelemem."

"Ne??sacmalama tabiki geliyorsun kizim"

TABI KI GELMIYORUM.

KALPAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin