Öz Anne

155 3 0
                                    

Önerdigim müzik:Tyga-Hookah

Farkinda olmadan yani hic anlayamadigim bir sekilde uvey kuzenimle sevgili olmustuk.Ya saka gibi resmen hala inanamiyorum su yasadiklarima.Turkiye'deyken biri bana "Fransa'ya gideceksin ve orada cok yakisili ama uvey olan kuzeninle sevgili olacaksin"deseydi hadi lan ordan derdim guler gecerdim yani.Ama suan yasiyorum bunu,yani artik Julian icin kuzen kelimesini kullanmak cok anormal geliyor.Sanirim artik ona sevgilim diyecegim.Ha memnun muyum bu durumdan,ya deli misin hayatimin en guzel gunlerini yasiyorum resmen,o yonden bir sıkıntım yok yani kendimi kotu hissetmiyorum,huzursuz da hissetmiyorum ama degisik geliyor iste.
Sabah gozlerimi actigimda karsimda Julian'i gordum.Galiba boyle uyumusuz ve kimse bizi uyandirma zahmetine bile girmemis,ay insallah teyzem bizi gormemistir hayir yanlis aniyacak kadin.Tam kalkmak icin ayaklarimi yataktan asagi indirip dogruluyordum ki Julian uyandi."Gunaydin"dedi. "Gunaydin,gercekten gunaydin kalk artik kalk,kac saattir uyuyoruz kim bilir,ben bi salona cikiyim ne var ne yok bakiyim sende git odana uzerini falan degistir biseyler yap iste." Kalktim kapiya dogru paytak paytak yuruyorum Julian seslendi yanina cagirdi,egdim basimi ne diyecek diye bekliyorum bir anda optu beni sonra bende gulumsedim tabi ne yapiyim.Ciktim odadan salona dogru gidiyorum arkamdanda julian geliyor.Sonra o yukari cikti ben teyzemlerin yanina gectim."Teyzecim,nasilsin?" "Hah uyandin demek tatlim bizde kahvalti yaptik sizide uyandirmak istemedik" Demek gordu bizi uyurken al iste rezil olduk. "Peki enistemin ortagi nasil iyi mi ?"
"Tatlim onuda soyliyim bugun onlarin evinde kalicaz yani bu gece evde teksiniz,ha bu arada sana bisey soylicem canim Milano'dan dondugumuzden beri Victor'un cani biraz sıkkın gibi aklim onda kalsin istemiyorum sana emanet tamam mi?" Ya neden koca cocugu bana emanet ediyorsun ki teyze yani,olacak is mi?Ayrica onun moralinin neden bozuk oldugu bariz belli,neyse artik halledicez bir sekilde."Tamam teyze sen merak etme."
Teyzemler evden cikti,yanlarinada buyuk bir canta aldilar esyalari icin.El salladim onlara kapinin esiginden.

Merdivenlerden paldir kuldur inen kisi tabi ki de Mark'ti.

"Gunaydin prenses"

"Gunaydin koca adam"

birbirimize boyle seslenmeyi sevmeye basladik."Kahvalti yapmadiysaniz hadi hep beraber disarda yapalim"dedi,benim once Victor ile konusmam lazimdi."Olur aslinda ama once hazirlaniyim."dedim ve asagi indim.Victor'in odasina daldim direk hala uyuyordu.Yatagina baliklama atladim ve uyandirmak icin yanagina hafif hafif tokat attim.Yakinlarimi boyle uyandirmayi cok seviyorum hihihi.Victor once korktu sonra beni gorunce gulumsedi."Ruyadayim degil mi,yoksa uyanir uyanmaz seni gormek gercekte olucak sey degil" Mal bu cocuk ya. Saglam bir tokat attim o zaman gercek oldugunu anladi."Ne yapiyorsun ya ?" "Seni hayal aleminden cikarttim iste fena mi oldu"dedim siritarak."Hayirdir sabah sabah ne bu nese?" "Kalk koca oglan kahvaltiya gidiyoruz" "Cik o zaman hazirlaniyim." "Tamam hadi cabuk ol"dedim ve gulumseyerek odadan ciktim.Ay bu sirin kiz hareketlerini sirf morali duzelsin diye yapiyorum yoksa cidden Kan Emici Victor umrumda degil.Kapiyi kapatir kapatmaz karsimda azrail gibi dikilen Julian vardi. "Ne oldu be?" "Neden sen uyandiriyorsun onu kendi de kalkabilirdi." "Ya teyzem bana emanet etti onu su aralar morali bozuk diye,yaaa bu yuzden tartismayalim nolur" "Tamam zaten onun icin gelmedim,bugun Jessica ile bulusucaz onu hatirlatmak icin geldim,hadi hazirlan." Ayyyy ben onu unutmusum yaa,niye ben senin ananla bulusmanda yaninda olucam ki yani banane senin annenden degil mi ama?
Odama gectim ve uzerime bir kisa bir tisort altimada pileli bir etek giydim saclarimi at kuyrugu yaptim,birazda rimel tamam hazirim.Salonda Mark,Julian ve Victor beni bekliyordu.Mark klise iltifatlardan bir kacini soyledi ve evden ciktik.Arabayi Mark kullaniyordu.Arabada araba ama heeee son model ve inanilmaz konforlu bir o kadarda buyuk.Ben hep one oturmayi severim o yuzden Julian ve Victor arkada oturdu.Ben tabi firsat bu firsat diye arabada selfie cekmeye basladim,amacim kesinlikle ani olumsuzlestirmek degil,Türkiye dekilere hava atmak.Yani tam bir Instagram kiziyim.Bak cektigimiz fotograflar aynen soyle;Ekranin kosesinde ben arkamda Julian ve Victor otuz iki dis siritiyoruz.Diger bir poz ise ben Mark'i yan tarafima gelecek sekilde cekiyorum falan,yani cool kiz havalarinda takiliyorum anlayacaginiz,Türkiye'ye selaaam.
Kahvalti yapacagimiz yere geldik.Bizim simit sarayinin 3-4 katli halini dusunun,kocamaannn bir bahcesi olan bir kafe.Hemen bir masaya oturduk her masa dolu ama,yani sansimiza bulduk desem daha dogru olur.Menuler var onunuzde ben tabi bir bok anlamiyorum Fransizca oldugu icin Julian'a ne istersen banada aynisini soyle dedim.Bir bes dakika sonra kahvelerimizle beraber kahvaltiliklarda geldi.Pancake soylemis ay en sevdigim yaa.Tabi acliktan oldugum icin direk gomdum kafami silip supurdum herseyi,kahvalti faslimiz 1 saat kadar surdu biz tam kalkacakken Julian annesiyle bulusacagi icin bir arkadasini gormus diye biseyler uydurdu.E hadi sen kendini kurtardin benim kalmam icin ne yalan uydurucaksin acaba ? "Ya Dora sana bir ust bas bakalim hem sende kal benle sonra magzalari dolasiriz" diyince "olur" demek zorunda kaldim.Victor " bende kalayim" dedi tabi durur mu ? Ben cektim Victor'i bir koseye kulagina biseyler fisildadim,sonra bindi arabaya Mark'la beraber gittiler.Julian "Ne dedin de kalmaktan vazgecti?"dedi,ay varya ne dedigimi ogrense keser beni herhalde "ya bosversene sen gitti sonucta hadi biz de annenin yanina gidelim artik bekletmeyelim." Julian bana oyle bir bakiyordu ki sanirim suan aklindan "Bu kiz kesin 'sen eve git gelince sana bisey vericem'demistir"diye geciyordur.Valla soyleyemem ya kizma bana hihihi.
Ciktik kafeden bindik bir taksiye,kocaman bir otelin onunde durdu taksi,neyse iste indik taksiden falan Allah'im her adim atisimda kalbim gum gum gum diye hizli hizli atiyor.Simdi hem otelin gorkemli havasindan hemde Julian'in gercek annesiyle tanisacak olmamdan.Otelin alt katina indik,restaurant bolumundeyiz karsimizsadi ki masalarin hepsi dolu bir sekilde duruyor.Julian sanki burayi avucunun ici gibi biliyordu.Demek daha oncede burada bulusmuslardi.Ilerledigimiz masada tek basina sarap icen inanilmaz genc ve guzel sarisin,gayet zayif ve gozleri masmavi bir kadin oturuyordu.Ben bu kadinin Julian'in gercek annesi olduguna kesin inandim yani ve cok benziyorlar,sanki Julian onun erkek hali gibi.Erkek guzeli manitam benim heeyt be.
Kadin bizi gorunce ayaga kalkti ve ikimizide optu.Iyi de bunlar Fransizca konusuyor ben anlamiyorum ki.Julian Turkish murkis dedi,aha kadin turkce konusuyor,ama bayagi aksani var."Merhaba canim ben Jessica" Allah'im beni mi siniyorsun yoksa gercekten bu kadin yarim yamalakta olsa turkcemi konusuyor.Hadi Ece'yi falan anladim anasi babasi Turk,bu kadin nerden turkce biliyor ya cus artik. "Merhaba efendim,merakimi mazur gorun ama nereden biliyorsunuz turkceyi?" "Ben meslegimden dolayi Turkiye de bulundum 6 ay kadar o zaman ogrendim" Meslegi ne acaba?Neyse ya cok konusmiyim bence yoksa agzimdan "oglunuz" kelimesi cikicak,tutamam ben kendimi cunku.Masaya oturduk ve menuden kahve sectik Julian ile,zaten annesi sarap iciyordu.Ay o degilde beni alkolik olarak gormeyin ama kendime sarap soylememek icin col zor tuttum kendimi hayir zaten geldigimden beri bir viski ictim o kadar.Tabi ben sarapla kesisirken kahveler geldi muhabbet derinlesti,ben anlamiyorum cunku kadinin turkcesi cok iyi olmadigi icin fransizca konusmaya devam ettiler.Oh be valla,ben yokmusum gibi davranin zaten bir bok anladigim yok,essegin siki gibi diktiniz beni burda mal mal sarapla kesisiyorum.Artik Julian'a hadi kalkalim bakisi atmaya basladim.Tam o sirada birden sesleri yukselmeye basladi kavga ediyorlar besbelli.Bende anlamiyorum ya sadece izliyorum onlari.Bir Jessica vuruyor yumrugunu masaya bir Julian,valla Ben hic birsey anlamadim bu isten."Julian ne oluyor ya?" "Jessica'ya onun oz annem oldugunu soyledim." NE DIYOR LAN BU ? "Neee?O ne diyor peki,ay bana da soylesene ya salak gibi kaldim burda!" Jessica araya girdi yarim yamalak turkcesiyle "Ben inanmiyorum buna,b-bu dogru olamaz" fazlaca mimik kullaniyordu,sinirinden mi bilmiyorum ama suan onu disaridan delirmise benziyordu.En son "Sana bunu ispat edicem anne!!" Dedi ve masadan kalkti bende firsat bu firsat dedim ve kadehde ki son sarap yudumunu tek dikisde indirdim mideye.Yani anlayacaginiz bugunden tek karim o son sarap yudumu oldu.Eve gittigimizde hava yavas yavas kararmaya baslamisti.Benimde dedikodu kotam doldugu icin bunu birine anlatmaliydim.Aklima Ece geldi.Hemen arka bahceye kostum ve "Eceeeee" diye bagirmaya basladim,beni duydu ve bahceye geldi.Bahcelerin birbirine acilan kapilarini isaret etti bende kostur kostur gectim bahcelerine,zaten simdi julian odasinda sinir krizleri geciriyordur,hic yanasmamak en iyisi Mark desen bunlari ona asla anlatamam Victor 'a hele asllaaaaaa,yani en iyisi bu asiri sicakkanli kendime cok yakin hissettigim Ece ile dedikodu yapmakti.Vayy Ece'ye bak sen o da dedikoduyu seviyormus belli valla can kulagiyla dinliyor beni.Sonunda Fransa'ya geldigimden beri suana kadar yasadiklarimi anlaticak birini buldugum icin sukrettim yani.Dedikodumuzu bitirince evlerimize girdik tabi bu sirada bir daha bahcede anirmamak icin birbirimizin numaralarini aldik ve Whattsap tan konusmak icin birbirimizi ekledik.Eve girdigimde Victor ve Mark salonda televizyon izliyordu.Bende Julian'a bakmak icin yukari ciktim.Odada telefonda biriyle hararetli bir sekilde konusuyordu hemde hoparlorden.Kapiyi actigimi farketmedi bile ne konusuyorlarsa artik,bir dakika ya kiz sesi lan bu!Hemen telefonu elime aldim ve kapadim konusmayi,kaparken dikkatimi ceken sey konusma surelerinin tam 1saat57dakika olmasiydi.Ulan siz iki saat ne konustunuz?Ayrica kim bu kiz? Julian beni gorunce once korktu sonra sinirlendi."Ne yaptin ya" "Kimdi o iki saattir ne konusuyosunuz be o kadar?" Nasil cirkefkestim ama varya ah bir gorseniz,suan dunyanin en cirkef kizi odulunu alabilirim yani,tamam oyle bir odul yok biliyorum. "Dora tamam sakin ol siniftan bir arkadasimdi dertlesiyorduk" "E ben neyim burda,bana niye anlatmiyorsun dertlerinide baskalarina anlatiyorsun?" "Sen biliyorsun zaten" Vaay O.Ç demek oz anne olayini baska kizlarda biliyoooorr.Ulan birde bana demisti ki bir tek sana anlattim bunu sadece sen biliyorsun diye yalan soylemis got oglani seniiii.

"HANI BIR TEK BANA ANLATMISTIN LAN ?"
"Dora bagirma duyucaklar"
daha fazla tartisamiyacagim diye carptim kapisini kostur kostur indim asagi,Victor beni oyle gorunce pesimden geldi."Dora iyi misin ?" Simdi bu olanlari Victor'a anlatmam dogru olmazdi oyuzden sadece "beni uzdu"dedim ve yataga uzandim aglamaya basladim.O da yanima geldi,saclarimi oksadi beni teselli etti.Sonra Julian kapinin ardindan bagiriyordu.Demek ki Victor kapayi kilitlemis ah bide bu huyunu banyodada kullansan her cisim geldiginde bes bin kez tiklatiyorum kapiyi oyle giriyorum."Dora ac kapiyi nolur konusalim." Diye elli tane sey soyledi.Hicbirine cevap vermedim.Sanırım Victor'un iceride oldugunu bilmiyordu.Bilse kapiyi kirip girer valla.Bir sure sonra Julian dan ses gelmeyince gittigini dusunduk.Victor da banyo kapisindan kendi odasina gecti bende gozlerimi kapadim ve uyumaya calistim.Insallah yarin sakin bir sekilde baslar gunum.Amiiiin.

Merhabaaaaaa,oncelikle multimediada Victor var,onun disinda zaman ayirip hikayemi okudugunuz icin sizlere minnettarim,cookk tesekkur ederim hepinize yeni bolumde gorusmek uzereeee:*

KALPAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin