Önerdiğim müzik:Justine Skye-I'm Yours
Gözlerime gelen güneş ışığıyla beraber araladım gözlerimi.Annemin 'Dora uyan' Dora saat kac haberin varmi' 'Dora uyansana kızım' gibi kulaga son derece rahatsiz edici gelen ses tonuyla kurdugu cumleler zaten beni kalkmak icin yeterince zorluyordu.
Anne hic usenmeden her sabah basima gelip ayni cumeleleri kurmak artik sıkıcı gelmiyor mu sana ?
Yatakta adeta sudan cikmaya calisan bir sinek edasiyla yaptigim esneme hareketlerinden sonra sandalyemin uzerinde duran bugun icin sectigim kiyafetleri alip tuvalete dogru yoneldim.
Bugun buyuk gundu,hayatimda ki cogu ilki bugun yasayacaktim resmen.Ilk defa ucaga binmek ? Ilk defa yurtdisina cikmak ve uzun bir sureligine ? Daha once sadece iki kere gordugum teyzem ve onun üç oglunu görecek olmam ?Allah'im nolur bu gun ve yurtdisinda gecirecegim gunlerde bana cile cektirtme.Zaten nerde bir aksilik varsa beni buluyor offf.
Günlük duami ettikten sonra uzerimi giyinip dislerimi fircalayip asagi indim.Annem ve babam masada beni bekliyordu.Annem gidecegim icin cok uzgundu babamda oyle gozukuyordu,e tabi yani bir tanecik kizlari var o da gurbet ellere gidecek uzulmeleri en dogal haklari deyip icimden pis pis guldum ve masada her zaman ki yerime oturdum.Tam 1 saat sonraya ucak biletim oldugu icin kahvaltiyi acele ile yaptik tabi bu sirada annem ve babam beni ne kadar ozleyeceklerini orada kendime cok dikkat etmem gerektigini falan soylediler.Acikcasi duydugum kadari bu kadardi cunku dediklerinin cogunu dinlemedim.Ya ben Fransa'ya gidiyoruummmmmm kim tutar beni uleyyynn diye Cüneyt Arkın cikisimi yaptiktan sonra havaalanina gitmek icin evden ciktik oraya tam 2 bavulla gidiyordum.Umarim teyzem ve enisteme cok yuk olmam orda kendimi uvey evlat gibi hissetmek istemiyorum cunku.Teyzem ve enistemin yaslari henuz genc oldugu icin (teyzemin 18-19-20 yaslarinda biri uvey olmak uzere tam 3 erkek cocugu var kadindaki azime bakar misinizzzz!!) onlarla cok iyi anlasirim diye tahmin ediyorum.Tabikide enistem Fransiz,e sulalecek erkegin iyisinden anliyoruz ihhiiihihii
Havaalanina geldigimizde annem ve babam goz yaslarini tutamadilar bende onlar ulan ne kadar vicdansiz bir cocuk yaptik gurbete gidiyor kac yil kalacak bir gram aglamadi demesinler diye birkac goz yasi doktum.
Ya Allah askina hangi insan evladi FRANSA YA giderken aglarkii utanmasam halay cekicem bi sus yaaa.
Salya ve sumuklerimizi akittiktan sonra bir gorevli yardimiyla ucaga bindim ve cam kenarindaki yerime oturdum.Ya simdi bulutlari falan izlerim ohhh mis derken
yanima bebekli bir cift oturdu.Ayy bebekleri pek sevmem cunku sadece aglayip altlarina sicmaktan baska hicbir sey yapmiyorlar,ama bu bebek tatliymis yaa dur azicik seveyim.
"Ayyyy sen ne kadar tatlisin oyle seni yerim ben yaaa haaam yaparim senii uyy agucuk gugucuk bak ya dobike bak sisko patates seni isiriyim mi seni he hee" diye cocugu severken annesinin bana ters ters bakislarini yakaladim.Kadin benden korkmus olmali ki bir hostes cagirdi ve yerlerini degistirmek istedigini soyledi,hostes ne kadar olmaz dediyse kadin o kadar israr etti hostes havlu atti resmen gozlerini devirerek kadinla adami iki sira ondeki bos yere oturttu.Ay ne kiymetli bebeginiz varmis be azicik sevelim dedik yamyam durumuna dustuk.Amaan banane dedim,taktim kemerimi ucagin havada suzulusunu izliyorum camdan bulutlar falan iyi hosta birinin omzuma dokunmasiyla irkildim ve icimden bismillah cektim.Kocaman yesil gozlerini uzerime dikmis oturmak icin izin isteyen bir genc cocuk(hmmmm avı gözume kestirdim ve ona oturmasinin benim icin bir sorun olmadigini soyledim)
"Pardon ama ben cam kenarina oturmak icin izin istemistim sizden cunku ortasi tutuyor beni rica etsem..."
Ya odun katiksiz odun bende bana isve cilve yapicak diye bekliyorum beyefendiyi ucak tutuyormus,oldu canim o kadar para vermisim bide cam kenari,sana mi vericektim yerimi???hadi yavrum hadi baska kapiya.
"Bende cam kenarinda oturmak istiyorum ki bu benim en dogal hakkim cunku parasini odedim bu koltugun o yuzden uzgunum ama hayir.
Cocugun rengi degisti lan cocuk resmen yesile dondu simdi kiyafetleri parcalanip Hulk olacakmis gibi lan bunee?Olum kusar musar bu simdi dur yerimi veriyim ben bununla ugrasamam hayir yani koskoca Fransa ya uzerimde kusmuk lekeyeriyle girmek istemiyorum.
"Ya ben bir daha dusundumde yerime gecebilirsin cok istiyorsan,pek iyi gorunmuyorsun zaten gec gec"
"Cok tesekkurler"
Ya gec allasen gec ugrasamam senle of.
Neyse ya deyip kulakligimi takip uykuya daldigimda ruyamda yine bir kizin sacini basini yolarken goruyordum kendimi.Yanimdaki cocugun beni durtmesiyle uyandim,ay pardon durtmek dedim cocuk resmen omuzumu desti.Deprem mi oluyo lan diye bagirinca ucakta ki bir kisim bana havadayiz gerizekali ne depremi bakisi atinca gercek dunyaya dondum cocuga noldu ya salak ne uyandiriyorsun bakislarimi atarken kafasiyla hostesi isaret ettigini fark ettim.Yemek servisi baslamisi,ya sunun icin ucaktaki insanlari uyandirmayin ya nolur zaten verdikleri sey avucumun yarisi kadar bide YEMEK diyorlar şuncacik seye hey allamm yaa.Istahim kactigi icin hic bisey istemedim ve uykuma geri dondum.Gozlerimi araladigimda herkesin ayaklanmis oldugunu gordum.Galiba ucak inis yapmisti.Allah'im simdi Fransa da miyim beeeeennn ???
Hemen ucaktan inip teyzemleri bulmaya koyuldum onu tanimakta zorlanacagimi dusundum ama 'Doraciiimm Doraaa buradayiz tatliiimmm'diye yirtinan birini gorunce tamam dedim tamam macera basliyor iste.