Önerdigim müzik:Fetty Wap-Again
Gozlerine far tutulmus tavsan gibi ayaklandim birden.Bu sekilde uyanmamin tek sebebi tabikide cisimin gelmesiydi.Hemen tuvalette rahatlama seansimi bitirdikten sonra aklima Victor'a tesekkur etmek geldi.Dun cocuk geldi o kadar teselli etti beni yani.Kapisini caldim,ses gelmedi demek ki uyanmamis neyse uyandirmiyim dedim ve odama geri dondum.Yukarida ne olup bitiyor,teyzemler gelmismi ogrenmek icin hala kilitli olan kapiyi actim.Acmam ile birlikte ayaklarimin uzerine Julian dustu.Ya cocuk tum gece burda uyumus resmen.
"Julian ne yapiyorsun burda yaa ?"
"Ben senin kapiyi acmani bekledim"
"Bunu yapmana gerek yoktu zaten sabah konusucaktik."
"Bekledim iste,ozur dilerim senden sana soylemem lazimdi."
"Ama soylemedin!"
"Bak gercekten cok ozur dilerim ama oteldeyken o ani bozmak istememistim."
"Tamam bence bu kadar yeterli."
Klasik kiz triplerinden biri olan -saclarini savurup gozlerini devirerek-yaninda gectim ve yukari ciktim.Arkamdan geldigini biliyordum icimden bir ses "don arkana bak,bak hadi lan bak" desede onu dinlemedim ve arkama bakmadan mutfaga gectim.Hizmetciye teyzemlerin gelip gelmedigini sorucaktim ama Fransizca bende ne ararrr ! Onun yerine kadina gulumsedim ve yukari Mark'in yanina ciktim."Gelebilir miyiiim?" cevap vermesini beklemeden iceri girdim.Hayir tabikide onu yine kiçi acik bir sekilde yakalamadim yataginda uzanmis telefonuyla oynuyordu.Yanina uzandim ve telefonda ne yaptigima baktim.
"Teyzemler geldi mi?"
"Hayir gelmediler bu aksam gelicekler belki kalirlar yani bilmiyorum."
"Anladim."
Elinden telefonu aldim ve kamerayi actim tabi hemen bu cok yakisikli heykel gibi kuzenimle bir sabah selfiesi cekip instagrama aticam.Yalan degil tam 123 fotograftan bir tanesini zar zor begenip koydum,aslinda o fotografi secme sebebim guzel cikmam degil
-tabikide cirkin ciktim sabahlari bir Adriana Lima degilim ne yazik ki-insanlarin "Aaaa Dora'ya bak Fransa'da hemen sevgili bulmus,ama cocukta tas gibi masallah,ay oha ayni yatakta mi onlar,yok artik!!"diye dusunmesi.Biraz kotuyum de hihihi.Mark'a "hadi yaa kahvalti yapalim ama bu sefer hep beraber hazirlayalim"israrimim yedincisinde kabul etmesiyle asagi indik.Julian ile Victor asagida telefonlariyla ugrasiyorlardi.Biz Mark ile gule eglene asagi inince donup ayni anda bize baktilar.Kendimi bir film cekimindeymis gibi hissedip -kameralar suan benim uzerimde- anirarak ve cok mutlu bir sekilde "Haydi millet kahvalti hazirliyoruz hepberabeeeer" dememle cok sasiran Kan Emici Victor ve Gizli Cocuk Julian birden ayaklandilar.Sanki bunu soylememi bekliyorlardi hee.Mutfakta hicbirseyin yerini bilmedigim icin dogrusu sadece onlari izledim,onlar krep yaparken bende hepimizi videoya cekiyordum,yaaa tabikiiiide bunuda instagrama koyacagiim.'Pijamalar ile ilah gibi 3 cocuk ve maymun kiz mutfakta' belgeseleni tabikide herkes ile paylasacagim.Krepler oldu,nutellalar suruldu arasina muz ve cilek konuldu ve afiyet ile yendi.Saat oglen 1'e geliyordu.Bugun ne yapsak diye dusunduk ve lunapark'a gitmeye karar verdik.Hemen hazirlanmak icin odalarimiza dagildik.Herkes yaklasik 10 dakika sonra hazirdi,peki ya ben ? Daha makyajimi yapmadim be beklesinler birazcik.He tamam biraz eyeliner biraz ruj biraz da allik tamamdir valla biraz insana benzedim sanki.Hepsi buyuk koltukta oturmus kos kos oturup beni bekliyorlardi.Beni gorunce ayaga kalktilar ve kapiya dogru yurumeye basladilar.Sofor arabayi getirdi, ben hemen öne kuruldum tabi arkadada cocuklar oturdu.Lunapark'a geldigimiz zaman tabikide icimdeki o heyecan gitti yerini benim guzel yusufcuklarima birakti.Ya Allah kahretsin ben en son luna parka Turkiye deyken kizlarla gitmistim,ondada gondola binmistim ama bak noldu anlatiyim once yavas yavas bir oraya bir buraya gidiyo tamam dedim guzel sonra baktim adam asagidan sirita sirita o kolu ittiiriyo daha da havalaniyoruz,gondol takla aticak yere cakilicaz diye cok korktum birde normalden daha da hizlandirmasinin sebeplerinden biri su olabilir;Ben adamin annesinden kaynanasina kadar biraz kaydirmistim,ama varya nasil ediyorum o kufurleri bagira bagira ne bagirmasi anirmistim ya anirmistim resmen en son indigimizde tabi aklimda kalan tek sey adamin pis pis siritisi ve benim gotumden cikan sesim.Simdi anilarim gozumun gozumun onune gelince hay aklima tukureyim neden lunaparka geldik ki diye saydiriyorum yine.Mark girdi benim koluma hangisini istersin diye sordu.Icimden "Yok abicim sagol Allah versin yine masum bir anne ile baslayip cazgir bir kaynana ile biten kufurler saydirmak istemiyorum." Disimdan "Gondol olur ya" Allah'im bu gerizekali kulunu gor ya nolur gondoldayken lutfen gondol tam tur donmesin lutfen biri,uzerime kusmasin nolur artistlik yapicam diye ellerimi havaya kaldirdigimda yanlislikla onumdeki demir kalkip kafa uftu yere cakilmiyim,amin.
Gotumden yusuf sesleri gele gele bindim gondola yanimada Julian ile Mark oturdu.Arkamizda da Victor var.Aha ben suan cok avantajliyim.Bu aleti kullanan adam Fransiz,sovsem ne anlar sanki hihihi.guvenlik kemeri zart zurt hersey hazir bekle beni adini bilmedigim gondolcu kaynana yada olmayan kaynana sovmeye cikiyorum.Adam once bir iki ileri geri yapti sonra hizlandi tabi ama beni hic etkilemedi bu cunku gozlerimi kapadim ve sanirim suan elimin uzerinde Julian'in eli var.Bilmiyorum noldu,normalde suan adamin amca kizina kufur ediyo olmam lazimdi ama korkmuyorum ya valla suan egleniyorum hatta.Gondoldan indikten sonra Julian beni jeton alma bahanesiyle kenara cekti.Konustuda konustu acikcasi pek dinlemedim.Kafa mi salladim ne yaptim farkimda degilim ama Julian birden basimi gogsune yasladi ve beni kendine bastirdi.Sariliyor ama sanki gogus kafesine sokucak beni oyle bastiriyor gogsune.Üç dakikalik konusma icinde ne yasadik pek anlamasamda Julian'in korku tuneline bilet aldigini farkettim.Tamam gondol hadi iyi gecti bitti ama korku tuneli ne yaa ben hayatta girmem."Bana bilet alma ben sizi disarida beklerim." Alayci bir gulusle "Neden korkar misin?" ULAN SIZDEN KORKAN SIZIN GIBI OLSUN BE! "Tamam banada bilet al." Gozume korku tunelinin suresi ilisti.Ne??Yuh 13 dakika mi?Ya bu ne demek biliyor musunuz?Bu 13 dakika boyunca yusuf yusuf o karanlik ordan burdan biseyler cikan seyde dolanicaz demek.Allah'im burdanda tek parca halinde cikiyim nolur nolur nolur !!!!! Koltuklar ikili ikiliydi ben Julian ile oturdum Victor da Mark ile.Onden onlarin vagonu ilerlemeye basladi aradaki fark acilinca bizim ki ilerlemeye basladi.Icerisi bildigin zifiri karanlik sadece alttan hafif kirmizi ve yesil led aydinlatmalar var o kadar.Bide vermisler sisi vermisler sisi goz gozu gormuyor.Arkadanda degisik bir ugultu boyle cok korkunc ama,yanlarda ustlerde falan bir suru orumcek agi var.Ya ben bu korkunc yere neden girdim ki?NEDEN GAZA GELIYORSUN DORA SEN NEDENNNNNN???
Julian korktugumu fark edince benimle alay etmeye basladi "Korktuysan sarilabilirsin"dedi kahkaha atarak "Oldu ya oldu tabi firsat bu firsat gotur mali yok ya yemezler." Yine guldu."Ne diyorsun sen zaten istedigim zaman sarilirim sana." NEE BABANIN TAPULU MALIMIYIM BEN LAN ? "Ne diyosun yaaa sen bak kaldi 11 dakika adam akilli dur Julian valla basarim cigligi gorursun o zaman."kahkaha atarak "Atsana ya ciglik at lutfen ". "AAAAAAAAGGG..." agzimi kocaman acmisken tam aniyorken opmek niye? "O ses neydi ?Julian duydun mu?" "Korku tunelindeyiz ne olmasini bekliyorsun?" "Ya hayir ya oyle bir ses degil di ne biliyim degisik bir sesti." Aniden o sacma yesil ve kirmizi isiklar gitti ve vagon oldugu yerde durdu.Ayyy yapan iyi yapmis harbi korkuyorum suan."Dora sakin ol" "Ya nerdesin cikma vagondan goremiyorum seni." Elimle Julian yokladim,elini bulunca sıkı sıkı tuttum. "Ya julian neden durduk bunun ilerlemesi gerek miyor mu?" "Evet ama bende anlamadim."Julian cebinden telefonunu cikardi ve flashı açti,aniden suratima tuttu ve kahkaha atti."Ya salak misin ne yapiyorsun gozume gozume tutma sunu." Telefonu yola dogru tuttu ve sanirim elektrikler kesilmisti.Hay sansimiza siciyim ya.Ugultu gibi ciglik sesleri geliyordu.Aha dedik bize yakin birileri var.Julian bagirmaya basladi Fransizca biseyler dedigi icin anlamadim.O ugultu ses artik hic gelmiyordu.Demek ki baska bir yola girdiler.Hayir nasil cikicaz burdan elli tane yol var onumuzde Allah bilir hangisi nereye cikiyor.Mark'i aramaya calisti Julian ama telefon cekmiyordu.Ya Julian cenabet misin oglum ya,bu ne ya sansimiza siciyim kaldik iste burda cikamicaz."Julian?" "Julian? Lan nerdesin?" Allah'im tek kaldim aha altima sictim kesin yaaaa biri beni kurtarsin Allah askina yaa.Sesimi sonuna kadar kullandim ve "Juliaaaaaaaaaaaan"diye bagirdim.Ses gelmedi.Allah'im telefonumun flashiyla beni bu korkunc tunelde tek birakicak kadar ne gunah isledim ya? "DORAA?" "VICTOR?"Selamm sizlere hikayemi okudugunuz icin cook ama cooook tesekkur ediyorum.Yeni bolumde gorusmek uzereeeee sevgiyle kalin :** (MULTIMEDIA DA MARK VAR :*)