Çifte kumrular;)

1.5K 98 8
                                    

Arkadaşlar huysuz ve başbelası adlı hikaye arkadaşım( en yakınlardan biridiyeyim diğeri de BoraandAybuke ) bu bahsettiğimin yazarı da berrak_61 . Beni tanımak isteyenler arkadaşım beni kullandı yani doğa. Kendi ismimle ve kendi sevgilimle:) neyse başlaayalım siz kızmadan:)
.........................
Sabah uyandım. One ya nasıl dağattık? Ben bartunun kucağında demet emrenin üstünde(fesat:)) aybüke.... Aybüke ve doruk yok:P hmm okey;)
Bartuyu dürttüm uyanmadı baktım elinde bi kağıt. Açtım okudum "gopuyozzz!!"???? Allahım biz nasıl dağttık ya? Hem etrafı hem kafaları? Cipsler falan. Filmlerde böyle şeyler olunca etraf hemen toplanırdı. Var mıdır öyle bi güç? Tamam o zmaan:)
Emreyle demet uyandı ben bartuya tokat atınca oda uyandı ve aybukeyle doruğu aramaya başladık. Ve balkondan doruk çıkar:)
-noluyonuz? Demez mi? Gelde dalma şimdi ben bunları düşünürken bartuyla emre işaret parmaklarını birbirine sürterek çifte kumrular dedi. Biz ne yaptık ikisine de bitane geçirdik:)
-noluyo diye tekrarladı doruk sırıtarak ve içeri geldi baktık aybuke sırtına tutunmuş. Allahtan mevsim yaz balkonda uyumuş biizm gerzekler:)(allahımmm farnciscoya gerzek dedim:( asın beni öldüürn)
Herkes oturunca dün akşamı konuştuk
-ne dağaldık lan dedi aybuke doruğun kollarına sarılırken
-ben yarım yamalak hatırlıyorum dedi demetin başına öpüück konduran emre
-valla biz bitik dedim ve bartuya iyice sokuldum
-aynen diye onayladı bartu
-ya bi birleştirelim anları neler oldu dedi demet
-ben her şeyi hatırlıyorum dedi doruk sırıtarak bartu göz kırparak kafasını hafif salladı. Doruk da başladı
-şimdi müzk açtık koptuk baya. Sonra sessiz sinema oynadık o arada demetle emre baya bi öptü birbirlerini dediğinde ben iyice bartunun önüne geçtim yoksa kızgın kızgın bakıcak.
-sonra bartuyla bade bi ara kayboldunuz siz bilmiyorum dedi bartu kafasını boynuma gömdü. Saçlarımı geriye attım ve sonra dedim
-sonra aybukeyle biz bi ara yere fena düştük ama gülme krizinden kalkamadık. Gerisinde şarap falan bende hatırlamıyorum dedi. Bartu fısıldadı bana
-kaybolduğumuz anı hatırlıyo msuun?
-hayır dedim her iddiasına varım ki mosmor olmuştum. Aybuke doruğun saçını çekiyor ve gülüyorlar demetle emre şu hani eline kuş konmuş varya onu yapıyolardı. Evet mal bunlar. Bizde bartuyla o anı hatırlamaya çalışıyorduk. Aramızda bir şey olmuş muydu ki? Yok ya olmamıştır diye düşündüm. Sonra demetle emre evilerine geçti kahvaltı için sözleştik. Doruk da giyinmye geçti ve aybukenin bavulu da burda zaten. Bartu ne kadar trip atsa da doruk da bizimle aybukeyle misafir odasında kalıyor.:) tabi onlara da bi ev ayarlicaz:)
.........................
Herke duş aldı. Bartu kapri ve atlet tarzı bol tişört ve spor ayakkabı ben fosforlu yeşil şort sarı etlet tarzı bluz ve spor ayakkabı:) Uyum buna denir;)
Kahvaltıya geçtik yemek yerken bol bol kahkaha atmış ve kafayı yemiştik yine! Allahım bizi bir arada tutmayın kuduruyoruzzz:) her neyse bu akşam evde toplanacak ve mini parti yapacağız:) oyunlar yemek filmler ve uyku:) ama içki yok:) yani umarım olmaz:)
............".........."...........
HADİ BAKAM GENÇLER:)
İyi hayaller dilerim
-psikopat yazarınız....DOĞA:)

Aşk Hayaller " hayal serisi 1"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin