Tatil

1.5K 86 11
                                    

O ne be! Iyyy. Hemen ellerimi çekerek bartunun üzerine sürmeye başladım. Anlayın işte neyi tuttuğumu yaa. Sırıtma sırıtma hiç yeri değil. Off!
-hayatım çok ist
-kes bartu diye böldüm sözünü. Konuşmasın o! Hızla yarama aldırmadan ayağa kalktım. Bartu da kalktı ve aşağı indik. Aşağı indiğimizde doruk ve aybüke tabletten bişey bakıyolardı. Yavaşça yanlarına yaklaştım.
-ha bade geldin mi.
-yok hala yoldayım
-iyi gelince haber ver o zaman. Bunları sinirle değil gülerek söyledik. Yanlış anlamayın. Ben ona kızamam çünkü. Bende doruğun yanına geçtim.
-gel bade. Tatil yeri bakıyoruz. Minik bi tatil yapalım değil mi?
-serseri mayın haklı bartu dediğimde yanağıma hafifçe bir el değdi. Gülmeye başladık.
-aynen. Fazla bunaldık. On fünlük bi tatil iyi gelebilir.
-on gün az değil mi?
-ne azı doruk bade ve aybuke sıkılır. Derken aybuke söze katıldı:
-ya bir hafta olsun. Sonra daha da sesli konuşmaya başladılar. Başım sızlamaya başlamıştı. Bartunun omzunu sıkmaya başlayınca bartu bana bakıp belimden tuttu. Ve herkes sustu.
-susmanız için bana bişey olması mı gerekiyodu? Her neyse. Doruk on beş gün ayarla. Hasta benim benim dediğim olacak. Ama bi hafta sonrasın ayarla lütfen. Dediğimde herkesin yüzü güldü. Doruk
-aynen ya bir hafta sonrasına ayarlayalım hem badenin yarası geçmiş olur. Bartu da doruğu onaylayınca söze atıldım.
-ne yarası ya. Ben bir haftayı alışveriş için şey etmiştim bikere dediğimde aybukeye göz kırptım. Herkes güldü. Daha sonra kahvaltı hazırlamaya başladık.
................... ...................
Kahvaltıda herkes sohbet ermiş gülmüş eğlenmişti. Neşeli saatlerin ardından bu fün aileleri ziyaret etmeye karar verdik.Doruk ve aybüke de biraz gezecekti.
Arabayı park etmiş artık evin önündeydik. İçeri girdik kapıyı annem açtı. Hızla sarıldım. Daha sonra babam ve bartunun ailesi de kapıya yöneldi. Herkese sarılıp içeri geçtik. Hoş sonet edilirken bir anda konu bize geldi
-eee çocuklar bi nişan falan yok mu. Aynı evde kalıyosunuz aynı yatağı paylşaıyosunuz diyen bartunun babasına baktım. Kan vücudumu ele geçiriken sağ elimi havaya kaldırdım. Yüzüğü görenler birbirine baktı ve gülmeye başladı. Neşeyle sohbet ettik.(neşe kim:) sjjsjsjssjjsjj:) vurmayın tmm) kahve hazırlamaya mutfağa gittim. Beş dakika sonra bartu geldi. Arkamdan bana sarılınca ona doğru döndüm.
-noldu
-bişey yok. Özledim dedi yüzünü boynuma doğru götürürken. Ellerini dayadığı fayansın üstüne çıktım ve kollarımı boynuna doladım.
-bende ama hiç yeri değil. Dediğimde beni dinleyen kim bartu gözlerini dudaklarıma dikmiş.bir eli bacağımın üstünde. Diğer eli fayans. Hızlı bir öpüück kondurup fayanstan imdim ve kahveyi doldurmaya devam ettim. Bartu da off diye arkamdan çıldırdıktan sonra görüşücez cadı dedi. Oluur dedikten sonra tepsiyi eline verdim. Bana garip garip bakınca
-halay dönmeni beklemiyorum içeriye götür dedim. Tepsiyi bırakıp beni öpmeye başlayınca alt dudağını ısırıp bıraktım. Canının yanmadığını biliyorum. Ayrılsın diye yaptım zaten.
Kahveleri götürünce bende yanına ttalı ve suları koydum. Saat iki olmuştu. Nasıl kaçsak burdan. Günün geri kalanını bu sıkıcı sohbetten kurtularak geçirmek istiyorum. Bartu da anlmış olacak ki söz atıldı
-biz size bi konudan bahsedelim sonra kalkalım
-evet oğlum söyle dedi. O arada bartunun annesi beni süzüyordu. Gülümseyince bende gülümsedim
-biz bir hafta sonra iki haftalık bi tatile çıkacağız. Haberiniz olsun.
-güzel dedi annem. Herkesten onay almadan önce aksilik çıkmasın diye montumu giydim. Bartu da giyince dışarı çıktık.
-ne yapalım
-aybükeyi arayalım alışveriş yaparız
-neden
-ne neden
-neden aybukeyle? Dediğinde şaşırdım. Hadi hayırlısı.
-senle de yapabiliriz...
-ne yapabiliriz dedi sırıtarak. Bak pisliğe bak.
-alışveriiiiş dedim masum kedi bakışı atarken ekledim hodo sovgolom
-hadi o zman dedi ve arabaya bindik. Erkekle alış veriş? Ben babamla bile yapmadım kii... ALIŞVERİŞ:)
On dakikanın sonunda güzel bir butiğe gelmiştik. Çok büyük durmuyordu ama içini bilemem. Elimi tuttu ve ben de ona minik bir öpücük verdim. Hızla içeri girdik. Ve yaz sezonuna geçmiş bir yere girdik. Kot şort ve harika tişörtler vardı. Kabine girdim ve deneyerek çıktım. Hiçbirine kısa dememişti ve ya bunu alamazsın tarzında. Hepsinin sadece rengini eleştirmişti. Modacı mıısn sen? Harika bi sevgilim var!!!
Bu mağazadan beş kot şort sekiz tişört ve iki etek alarak çıktık. Üst katta da ayakkabı baktık. İkimizde açık ayakkabılar aldık. Sandalet falan. Ben takıcıya girip bir kaç şey baktım. Daha sonra da bartu için alışveriş başladı. Kapriler tişörtler ayakkabılar vs. Ama tabii ki en az on iki tane erkek tişörtü aldık. Neden mi? Ben yatarken ne giycem acaba?
Daha sonra benim zorumla pardüm almaya girdik. En çok beğendiğim erkek ve kız kokularını seçtim. Buradan da çıkmıştık. Bartu ellerimizdekilerin çoğunu arabaya bırakmış elimde sadece bir poşet kalmıştı. Bir yere oturduk ve yemek söyledik.
-çok yoruldum ya
-bende
-bade eve geçicez değil mi?
-tabiki evet başka nereye?
-bilmem. Aybukeler nerde?
-bilmiyorum. Telefonumu çıkardım ve aybükeyi aradım. Açmadı. Daha sonra tekrar aradım. Zaten hiç bir zaman ilk arayışımda açmadı...
-efendim
-niye açmadın
-tuvaletteydim otada konuşmam doğru olmazdı
-kes pislik dedim ve güldük. Nerdesiniz
-alışveriş merkezinde. Ttail için
-tamam bizde. Bay bay bebeğim dedim. O arada yemek geldi ve yedik. Hızla arabaya doğru ilerlerken arkamızdan bi çığlık sesi geldi. Daha sonra da ağlama.önce bartuya baktım daha sonra da arkaya.minik tatlı bir kız düşmüş ve ağlıyordu.Ama yanında ailesi yok. Elimdeki poşetleri yere kenara bırakıp koşarak kızı kucağıma aldım. Kahve rengi bal karışımı rengi saçları beline kadar uzanıyordu. Kahverengi gözleriyle bartu ve benim çocuğum gibi duruyordu.kahverengi gözler bal rengi kahve saçlar.... Çocuk bana sıkıca sarıldı.(kız multide var. Yorumlarınızı bekliyorum çocuk hakkında:))
Biraz sakinleşmişti. Bartu kulağıma eğilerek.
-çok yakıştı bee
-diymii dedim sırıtarak.
-bizimde olcak sabret dedi. Kafasına vurdum ve bebekle ayağa kalktım. Bebeğin kolunda künye vardı. Üzerinde de elif yazıyordu. Demek ki adı elif.
-şşşş elifcim sakin dedim. Kız ağlamayı kesti ve bana baktı. Kolu hafif kızarmıştı. Kolunu sildim, elif o arada saçlarımla oynuyordu. Gülümsedim ve ayağa kalktım. Hızla danışmaya gittik. On dakikanın sonunda ailesi geldi. Ama elif ailesine gitmek yerine saçlarımla oynamaya devam etti. Gülüyor saçlarımla oynuyordu. Yanağını öptükten sonra annesine verdim ve daha dikkatli olmalısın dedim.
Alt kata indik ve arabaya bindik.
-bartu çok tatlıydı dimi dediğim anda bartu arabayı hızla sürmeye başladı.
-bartu nereye
-çocuk istemiyo musun
-ilerde evet
-tamam ha şimdi ha ilerde......
.......... .......... ......... ...... ..........
NASILSINIZZZ? EVET BAYA ARA VERDİM AMA KIZMAYIN. YENİ BÖLÜM İKİ GÜNE GELECEKKK:)
İyi hayaller dilerim....

Aşk Hayaller " hayal serisi 1"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin