S Mattem jsem seděla na vyhlídce, seděli jsme v tichosti, což mě překvapilo, tady na vyhlídce nebylo tolik lidí. Stále jsem ale nechápala proč mě sem vzal ,,Už je ti líp?" zeptal se zničehonic, nechápavě jsem se na něj podívala ,,Jak to myslíš?" ,,Všiml jsem si když si ve větší společnosti lidí začneš být nesvá až bych řekl vyděšená." už chápu, on se mě snažil uklidnit na nějakém místě kde není tolik lidí. Je docela všímavý. Překvapuje mě to, většina lidí by se na mě už vykašlala proč ale on ne? ,,Děkuju." Matt se na mě usmál a chtěl něco říct, ale předběhla jsem ho ,,A zároveň se ti i omlouvám, většina lidí by mě nechala být. Nechápu tě. Nedokážu se v tobě vyznat a to mě štve." ,,Ale zároveň děsí." podívala jsem na něj a lehce kývla hlavou, usmál se na mě ,,Nemusíš mě chápat, stačí mi když mě necháš abych ti ukázal co k tobě cítím. Chci ti ukázat že mi můžeš věřit." jeho slova a věci které udělal jakoby prošli zdí kterou jsem postavila proti všem, ale on jí dokázal tak lehce projít. Jak? Nedokážu to pochopit. Musela jsem se na chvíli odvrátit od něj ,,Stejně mi vysvětli proč se na mě nevykašleš stejně jako všichni ostatní." znovu jsem se na něj podívala ,,Protože já nejsem jako všichni ostatní." přiblížil se o kousek blíž, jeho modré oči se vpíjeli do těch mích, viděla jsem v nich náklonost a strach. Nechápu ale ten strach, naklonil se ještě o něco blíž ,,Jak ti to můžu věřit?" neuhýbala jsem pohledem, hleděla jsem mu do očí, i když moje hlava říkala ať uhnu, ať uteču pryč že mě stejně jako všichni předním zradí ,,Zkus to." znovu o kousek blíž, už jsme byli těsně u sebe ,,Ak?" projelo mnou mrazení po tom oslovení ,,Ano?" řeknu tiše, cítila jsem jeho dech na mích rtech ,,Mám chuť tě políbit, můžu?" nic jsem neříkala, ale nehnula jsem se. Matt mě pohladil po tváři, zavřela jsem oči, byl to krátký a něžný polibek. Otevřela jsem oči, moje tváře úplně hořeli, Matt se na mě usmál, lehce jsem se usmála, to bylo poprvé co jsem mu úsměv oplatila. Vypadal najednou tak omámeně, jeho obličej nabral rychle rudou barvu ,,Jsi v pohodě?" zeptala jsem se nejistě ,,Bože! Tvůj úsměv je tak krásný a roztomilí." zakryl si obličej rukama aby skryl červenající se obličej a sednul si do dřepu, bylo to roztomilé gesto, tiše jsem se zasmála. Klekla jsem si k němu a pohladila ho po jeho havraních vlasech, byli krásně jemné ,,Měli bychom se asi vrátit." řeknu k němu, ale stále ho hladím ,,Asi bychom měli." podíval se na mě, zvedl se a pomohl mi vstát. Chytil mě za ruku a mířili jsme na intr.
Došli jsme společně na intr, stále jsme se drželi za ruce, sice jsem mu několikrát řekla ať mi jí pustí že je to divný když nejsme pár, ale on mi jí nepustil a odůvodňoval to tak že mě nechce ztratit mezi lidmi. Vešli jsme do budovy oba se ohlásili a mířili jsme každý na svůj pokoj ,,Uvidíme se zítra Ak." dal mi pusu do vlasů a odešel. Jakmile jsem vešla do pokoje, holky ke mě přiběhli a začali se ptát kam jsme šli s Mattem, co se stalo atd. Protočila jsem očima a posadila se na svou postel ,,Nic se nestalo. Jen mě vzal na vyhlídku kde nebylo tolik lidí, nějak poznal že nemám ráda hodně lidí na jednom místě." vybavil se mi ten něžný polibek který jsme si dali, začali mi znovu hořet tváře, holky se začali culit ,,No a pak..no.." zrudla jsem ještě víc ,,No povídej co se stalo." zazubila se Vaness ,,Ni..nic se nestalo dál. Když jsem se uklidnila šli jsme zpátky na intr." podívala jsem se jinam, holky se zasmáli, protočila jsem očima.Další den ráno jsem měla problém vůbec vylézt z postele, co mám sakra dělat když potkám Matta?! Cítím se tak trapně! Nakonec jsem se vyhrabala z postele a začala budit i holky.
Když jsme už byli před školou, cítila jsem lehkou úlevou že jsme ještě nepotkali Matta, ale moje nadšení mě rychle opustilo ,,Ahoj holky." ,,Ahoj Matte." usmáli se na něj Gab s Vaness, otočila jsem se na Matta, usmíval se, cítila jsem jak jsem zrudla když jsme se střetli pohledem. Sklopila jsem rychle pohled a nic neřekla. Bože! Co to semnou je?! Matt mě chytil za ruku, lehce jsem se vyděsila, byli jsme u školy a já nechci aby to někdo blbě pochopil ,,Můžeš mi pustit tu ruku prosím? Nechci aby si to někdo vyložil špatně." ,,Co by měli blbě pochopit? Když spolu lidi chodí tak je to normální." usmál se, rychle jsem se na něj podívala, holky vedle nás stáli s otevřenou pusou ,,Co si nám neřekla Aki?" zeptala se rychle Vaness ,,Měli bychom jít do tříd za chvíli začíná první hodina." vyhýbala jsem se otázce a vykročila co nejrychleji ke škole, Matt mě stále držel za ruku a doprovodil nás až k třídě ,,Uvidíme se později." dal mi pusu do vlasů a šel ke své třídě. Já věděla, že se dneska něco semele, měla jsem zůstat na pokoji, povzdechla jsem si a sedla si vedle Bena který už seděl u lavice. Praštila jsem se hlavou o lavici, hádám že se hodně lidí otočilo k nám ,,Co se stalo?" zeptal se Ben ,,Tady Aki nám neřekla že začala chodit s Mattem." řekla lehce uraženě Vaness ,,Ale já s ním nechodím!" protestovala jsem, zvedla jsem hlavu k nim ,,Jo jasně a proto jsi úplně rudá a včera se muselo něco stát protože jakmile jsme se tě ptali co se dělo úplně si zrudla." otočila jsem se k oknu, mé srdce bilo tak splašeně, nedokážu popsat jak jsem se cítila ,,Já s ním nechci chodit. Vztahy jsou pro mě jen komplikací." povzdechnu si, než mi na to odpověděli přišla učitelka na hodinu.
Celou školu jsem se vyhýbala otázkám od Gab a Vaness, ale taky jsem se vyhýbala Mattovi, každou přestávku chodil k nám do třídy a snažil se o to abych s ním šla někam a nebo s ním aspoň mluvila, ale vždycky jsem se z toho nějak vyvlíkla. Šli jsme ke skřínkám jelikož nám skončilo vyučování. Zahlídla jsem Matta jak k nám jde ,,Holky asi jsem si nechala ve třídě učebnici, běžte napřed pak vás doženu." nestihli nic říct a rychle jsem se otočila a běžela zpátky do třídy. Běžela jsem po chodbě a šla do knihovny, najednou jsem zakopla o něčí nohu a spadla, podívala jsem se na partu holek které se tomu smáli ,,Ale, ale není to ta holka co se pořád motá kolem mého Matta?" mého? Zvedla jsem se a měla v plánu odejít od nich, ale jedna z holek mi chytla ruku a začali mě táhnout k dívčím toaletám. Vytáhli mě dovnitř, holka co mě držela mě pustila, co chtějí? Holka špinavě blond, tak která tvrdila že je Matt její, udělala ke mně krok a silně mě praštila do obličeje, lehce jsem se zakymácela, další rána tentokrát od brunetky. Nebránila jsem se neměla jsem důvod. Když jsem schytala poslední ránu blondýnka se na mě podívala s opovržením ,,A drž se od mého Matta dál nebo to příště bude horší!" nic jsem neřekla, odešli, podívala jsem se na sebe do zrcadla, roztrhlí ret a ještě pár tržných ranek, ale to bude v pohodě. Vyšla jsem z toalet ,,Kdo ti to udělal?" lehce jsem nadskočila jak jsem se lekla, Matt na mě koukal a čekal na odpověď ,,To je jedno." zamračil se na mě a sklonil se blíž ,,Mě to jedno není, mluv." jeho oči byli najednou chladnější, ucouvla jsem a podívala se jinam, slyšela jsem povzdech ,,Dobře nic neříkej, já jen nechci aby mé přítelkyni někdo ubližoval." přítelkyni?! ,,Ale já nejsem tvoje přítelkyně." začala se mi hrnout krev do tváří, jen se usmál a dal mi lehkou pusu na rty. Sklopila jsem oči ,,Tak kam si měla namířeno?" chytil mě za ruku a pomalím krokem šel zpátky ke skříňkám ,,No já vlastně chtěla jít do třídy si pro učebnici kterou jsem tam zapomněla, ale nakonec jsem jí našla v tašce." podívala jsem se na něj, už mi tolik ani nevadilo že mě drží čím častěji to dělal tak jsem si a to začala i zvykat. Zasmál se ,,Ty jsi ale trubka." usmála jsem se na něj.
ČTEŠ
Stín Minulosti
RomancePříběh se točí okolo Akiri Mizu Co se stane v jejím životě? Pojď a podívej se!