16.Kapitola

26 1 0
                                    

S holkama jsem šla do školy, bavili jsem se co všechno budeme mít. Hned první hodinu máme angličtinu. Jak otravný ,,Hele není to Matt?" podívala jsem se jejím směrem, byl to on. Zakroutila jsem hlavou a ignorovala ho když jsme kolem něj prošly. Vešli jsme do školy a vyrazili jsme do naší kmenové třídy. Sedla jsem si do úplně poslední lavice k oknu, holky si sedli přede mě.  Moc lidí tu ještě nebylo, byli tu dva kluci a jedna holka. Vytáhla jsem si zatím skicák a tužky a začala jsem si dělat náčrt nového obrázku ,,Doufám že tahle třída bude normální." povzdechla si  Vaness ,,Snad jo, další idioty bych už nesnesla" doplnila Gab, jen jsem pokývala hlavou, do třídy se nahrnulo plno dalších lidí přikrčila jsem se na své židli, jen doufám že si někdo nesedne vedle mě. Jak já lidi nesnáším, teď aby jste mě špatně nepochopili, mám ráda tátu, bráchu a Vaness s Gab. Ale jsem sociofobik, je pro mě těžké být ve větší společnosti lidí, dělá mi problém i před více lidmi mluvit. Hodně lidí to nechápe a tak mě začali kvůli tomu pomlouvat a nesnášet, nakonec jsem je začala nesnášet taky. Z mého přemýšlení mě vytrhl čísi hlas "Můžu si přisednout prosím?" otočila jsem se na kluka s krátkými hnědými vlasy a oříškovýma očima, rozhlédla jsem se po třídě nebylo už žádný volný místo, bože proč já ,,Jo můžeš, pokud teda nechceš sedět spíš na zemi." zamračila jsem se a odsunula si víc židli k oknu, kluk se nervózně usmál a přisedl si ,,Omlouvám se za ní občas dokáže být i milá." omluvila se nervózně Vaness ,,V pohodě. Já jsem Ben a vy?" usmál se ,,Já jsem Vaness." ,,Gab." Ben se otočil na mě ,,Akira." dál už jsem si ho nevšímala a pokračovala v náčrtu. 

Během hodin které jsme měli jsme si většinou řekli co budeme probírat a nejmíň ze čtyř předmětů budeme psát příští hodinu. Teď jsem šla s holkama na oběd ,,Co kdyby jsme šli dneska do města?" zeptala se Vaness když jsme si našli volné místo v jídelně ,,To je super nápad chci se podívat po nějakých obchodech." rozzářila se Gab, nic jsem neřekla přemýšlela jsem že zajdu do knihovny a budu se učit ,,Co ty Aki? Půjdeš s námi?" podívala jsem se na Vaness ,,Já půjdu asi do knihovny se učit. Chci si půjčit i nějaké knihy ať můžu studovat i na pokoji." ,,Aki vždyť škola teprve začíná a ty se chceš hned učit." odvrátila jsem oči a dívala se jinam ,,Ach jo..tak dobře, ale zítra s námi půjdeš ven." přikázala mi Gab, jen jsem kývla. I když jsou mladší tak mi říkají co mám dělat. 
S Vaness a Gab jsme se rozdělili, holky šli na internát, já zůstala ve škole a šla do knihovny ,,Dobrý den." pozdravila jsem knihovnici když jsem vešla, procházela jsem police s knihami, když mi někdo sáhl na rameno, lekla jsem se až jsem dotyčnou osobu praštila silně loktem, otočila jsem se na dotyčného abych se mu omluvila, byl to Matt, tak už mě to tolik nemrzí ,,Máš celkem sílu." usmál se na mě když se znovu narovnal, byl vysoký takže jsem musela dívat nahoru abych mu viděla do obličeje ,,Co zase chceš?" řekla jsem otráveně a otočila se k němu zády a vzala jsem si knihy které jsem chtěla ,,No chtěl bych s tebou strávit volný čas." podívám se na něj usmíval se, to je idiot. Nechápu ho. Položila jsem si knihy na stůl a posadila se, sedl si vedle mě ,,Můžeš mi dát pokoj?" ,,Nechci." usmíval se dál, zamračím se ,,A to jako proč?!" zvýšila jsem mírně hlas ,,Protože tě miluju a chci s tebou strávit co nejvíce času." ,,Nechápu tě." naklonil hlavu a zvedl obočí, povzdechla jsem si ,,Pokud mě nebudeš rušit když se učím můžeš tu zůstat." rozzářil se jako sluníčko a přikyvoval. Otevřela jsem si sešit a začala si dělat zápisky z knih, celou dobu na mě čuměl. Když jsem zavřela poslední knihu, Matt se koukal na moje zápisy ,,Ty se asi ráda učíš." podíval se na čas na svém mobilu ,,Ty bláho, to už je pět?" beze slova jsem vstala a šla uklidit knihy ,,Ukaž pomůžu ti je uklidit!" vzal mi knihy z ruky ,,Zvládla bych to sama." zamračím se ,,Jsi roztomilá když se zlobíš, ale měla by si se usmívat, vsadím se že tvůj úsměv je nádherný." protočím očima, vzala jsem si z knihovny dvě knihy pokročilé matematiky a šla za knihovnicí abych si je mohla půjčit. Matt mě hned následoval ,,Co kdyby jsme šly spolu na rande?" ,,Ani náhodou." ,,Proč ne?" rozčiluje mě jeho nadutost ,,Když tě asi nesnáším tak proč bych s tebou chodila na rande?!" zakřičím na něj a zrychlím krok, chytil mi volnou ruku a strhl mě k sobě ,,Co si myslíš že děláš blbečku!" sklonil se a políbil mě, co to kurva! Snažila jsem ho od sebe odstrčit, ale byl o dost silnější než já, když se odtáhl, cítila jsem svoje tváře jak úplně hoří ,,Proč jsi.." nedokázala jsem se na něj podívat ,,Chtěl jsem." zatnula jsem pěsti a vlepila mu silnou facku, udiveně si chytnul tvář ,,Už mě nech kurva na pokoji!" oči se mi plnili slzami, podívala jsem se na něj s co největší nechutí ,,Nechci s tebou mít nic společného rozumíš tomu!?" zakřičím na něj v brekotu, otevřel pusu aby něco řekl, ale zase jí zavřel. Otočila jsem se k němu zády a utekla pryč.

Seděla jsem v prázdné třídě a tiše jsem brečela. Nemohla jsem jít takhle na intr, musela jsem se nejdřív uklidnit, lehla jsem si na lavici a schovala si obličej. Najednou se otevřeli dveře, tohle je snad zlý sen. Dotyčný si sedl před lavici u které jsem seděla já ,,Akiro, omlouvám se ti, nechtěl jsem ti nějak zranit, chtěl jsem ti takhle vyjádřit že tě opravdu miluju a že to myslím vážně. Nevěděl jsem že ti to takhle ublíží."  mluvil celkem tiše ,,Nevím jestli máš nějaké špatné vzpomínky na lásku,.." mám, kluk kterého jsem milovala zemřel kvůli mně a já už nechci aby se to opakovalo ,,..ale když mi odpustíš co jsem udělal můžeme začít od znova? Jako přátelé?" zvedla jsem hlavu a podívala jsem se na něj, byla jsem chvíli ticho ,,Jako přátelé?" přikývl, sklopila jsem oči ,,Dobře..." podívala jsem se na Matta ,,...můžeme být přátelé."       

Stín MinulostiKde žijí příběhy. Začni objevovat