14.Kapitola

38 6 3
                                    

Slyšela jsem klepání na naše dveře ,,Holky vstávejte nebo přijdete pozdě do školy." posadila jsem se a podívala jsem se na hodiny na telefonu, bylo teprve šest. Holky pořád leželi, vstala jsem a šla je probudit, obě se na mě podívali stejným pohledem "Zabiju tě" protočila jsem očima a šla se obléknout do uniformy. Holky se taky konečně zvedli a začali se oblékat. Vzali jsme si sebou jen nějaký blok s tužkou a vyrazili jsme do vedlejší budovy což byla škola, bylo to fakt kousek od internátu takže jsme nějak extrémně spěchat nemuseli. Kolem nás bylo plno skupinek starších nebo tu byli osamocení prváci, kteří se báli. Stáli jsme před školou a rozhlíželi jsme se ,,Kam máme jít na ceremoniální přivítání?" zeptala se Vaness, pokrčila jsem rameny, všimla jsem si že někteří studenti jdou do nějaké menší budovy, která byla hned vedle školy ,,Podle mě to bude v té budově támhle." řekla jsem, holky jen kývli a šly jsme k budově, jak jsme zjistili byla to tělocvična. Všechny židle už byli obsazený takže jsme museli stát. Stoupli jsme si do rohu a čekali až ceremoniál začne ,,Hele není to ten kluk co ti připomínal Darakiru?" otočila jsem se a všimla jsem si vysokého kluka s uhelnatými vlasy a křišťálově modrýma očima, měl na sobě jako každý kluk tady který tu studoval, bílou košili a k tomu černé džíny. Byl obklopený svýma kamarádama, smál se, otočil se naším směrem a nejspíš nás zpozoroval, rychle jsem se otočila a přemáhala se abych znovu neutekla jako včera. Když jsem se zase podívala na něho, stáli u něho nejen kluci ale i několik holek, byl asi dost populární. Protočím očima ,,Ale je hezkej." zmínila se Gab, povzdechla jsem si. Ceremoniál začal, vystoupil tam ředitel a vykládal tam různé věci. Pak tam mluvili někteří učitelé, nakonec si nás učitelé rozebrali. Já s holkama měla celkem mladého učitele za třídního, v naší třídě nás bylo asi kolem dvaceti. Starší žáci si jen něco řekli s učiteli a mohly jít zpátky na intr. My prváci jsme šly do školy kde nás provedli, ukázali nám naši třídu kde budeme mít většinu hodin. Kabinety, ředitelnu a další třídy kam budeme nejspíš chodit. 

Po tom všem jsme mohli jít zpátky na intr na oběd. Většina lidí z naší třídy se začalo mezi sebou bavit, já se s holkama moc nezapojila do seznamování. Vešli jsme do jídelny bylo tu celkem už plno, ale i tak jsme našli volný stůl. Měli jsme rajskou omáčkou, nijak zvlášť jsem se do jídla nehrnula. Najednou jsem slyšela jak si vedle mě někdo odsunul židli, všimla jsem si výrazu holek, otočila jsem se na dotyčného a myslela jsem že v tu chvíli dostanu infarkt. Seděl tam ten kluk. Dívala jsem se na něj, on se na mě otočil a usmál se ,,Ahoj." ani jedna z nás nic neřekla, všechny jsme na něj dívali ,,Včera jsme do sebe vrazili, ale ty si utekla." podíval se na Gabču, ta se uculila a sklopila hlavu ,,A mě zajímá proč." zvedla jsem se a propálila kluka pohledem, díval se na mě a čekal  co udělám ,,Nic ti říkat nemusím a dej mi pokoj." odnesla jsem oběd a mířila jsme na pokoj, holky mě za chvíli doběhli ,,Ty a Matt spolu vycházet nebudete nebo aspoň ty s ním." podívala jsem se na Vaness ,,Kdo je Matt?" pozvedla jsem obočí ,,Ten kluk co ti připomíná Darakiru." ,,Je celkem milý a vypadá sympaticky." řekla Gab a uculila se , protočila jsem nad tím očima a zalezla do pokoje.

Stín MinulostiKde žijí příběhy. Začni objevovat