17.Kapitola

22 1 0
                                    

Dalšího dne jsme psali jak nám učitelé řekli. Mě to však žádný problém nedělalo, holky přede mnou si hádám občas nevěděli rady, poznala jsem to z toho že měli občas zakrytý obličej rukama a něco si mumlali. Ben vedle mě s některými věcmi měl taky problém. Dneska jsem měla jít s Vaness a Gab do města. Moc se mi nechtělo, ale nechce se mi s nimi hádat. Vaness nakonec pozvala i Bena. Poslední hodinu jsme měli tělocvik a byli jsme spojení s druhákama. Když jsme se přesouvali do tělocvičny bavila jsem se s holkama a Benem kam půjdeme, rozhodlo se že půjdeme do kavárny ,,Ahoj!" pozdravil nás nově příchozí ,,Ahoj Matte." pozdravila ho Vaness, Gab se při pozdravu trochu zadrhla, Ben ho pozdravil a představil se mu ,,Ahoj." pozdravím ho nakonec i já, Matt se usmál a poplácal mě hlavě, lehce jsem se zamračila a moje tváře nabrali lehce rudou barvu ,,Matte! Pojď sem!" zavolal na něj nejspíš jeho kámoš ,,Ooh, co se stalo? Já myslela že ho nemáš ráda." usmála se Vaness ,,Nemám ho ráda, ale včera jsme se potkali v knihovně a on mi navrhl aby jsme byli přátelé a já to chci zkusit." podívala jsem se jeho směrem, byl obklopen svými kamarády. V tělocvičně jsme šli do šaten se převlíknout do úboru. Vrátili jsme se do tělocvičny kde na nás už čekal učitel ,,Takže třído zdar! Na rozehřátí si dáme tři kolečka!" ozvalo se nesouhlasné zamručení ,,Za každý protest další kolečko navíc a to všichni!" s Vaness a Gab jsme se rozběhli jako první, za chvíli nás dohnali někteří druháci ,,Vsadím se holky že neuděláte ty kolečka dřív jak já." vyzval nás blonďatý kluk, vedle něho se objevil Matt ,,Už zase Jamesi?" zakroutil nad svým kamarádem hlavou, podívala jsem se po holkách a ty jen přikývli ,,Přijímáme tvou sázku. Pokud prohraješ platíš nám dneska kávu ve městě." ,,A když vyhraju já tak mi každá z vás musí koupit něco ve městě." ,,Platí!" Matt se plácnul do obličeje, s holkama jsme zrychlili a nechali ho za sebou, James se nás snažil dohnat ale moc se mu nedařilo, jaksi jsme s holkama mu neřekli že jsme byli nejrychlejší běžci ve škole a vyhrávali jsme soutěže. Já hrála i závodně basketball, Vaness hrála florbal a Gab hrála fotbal. Tři kolečka jsme měli za chvíli doběhaný a po nějaké chvíli nás doběhl i James v patách s Mattem ,,A já myslel že to bude jistá výhra." vydýchával James, když doběhli všichni ostatní hlasovalo se co se bude hrát, kluci buď chtěli fotbal nebo basketball a to zase nechtěli holky ty buď chtěli volejbal nebo vybíjenou. Nakonec se hrála vybíjená, prváci vs. druháci, neměla jsem náladu hrát něco tak stupidního, ale příležitost jak si vybít vztek znělo dobře. Po asi patnácti minutách nás bylo jen pět a jich bylo sedm. Gab a Ben už byli ze hry, já a Vaness jsme se ještě drželi, James a Matt byli taky ještě ve hře. Držela jsem míč a hodila ho na jedno kluka, nestihl zareagovat a tak si šel sednout k ostatním, míč teď držel nějaká bruneta, přihrála to Mattovi a ten vybil dalšího z našeho týmu. Takhle to pokračovalo ještě nějakou chvíli, až jsem zbyla jen já a nějaká blondýna, oni byli ve výhodě stále byli čtyři. Blondýna se napřáhla a snažila se vybít Jamese, ten ale míč chytil a hodil ho zpět na ní, no doháje, ta to nečekala a takže jí vybil. Vzala jsem míč a snažila se vybít momentálně nejslabší článek tam což byla ta bruneta, napřáhla jsem se, dívala jsem se na Matta aby to vypadalo že chci vybít jeho, ale když jsem hodila míč, tak letěl na holku a vybil jí. Chvíli si ten míč jen přihrávali abych netušila kdo hodí míč, poslední kdo držel míč byl James a hodil ho na mě, chytla jsem ho ale hodil ho větší silou takže jsem spadla na zadek ,,V pořádku?" zeptal se učitel a už vykračoval ke mě ,,Dobrý!" řeknu a zvednu se ze země, párkrát si zadribluju a podívám se přímo na Jamese, napřáhnu se vystřelím na něj větší silou, chytl to, ale hned to pustil nečekal větší sílu ,,Sakra!" zařval James. Matt si přehazoval míč v rukou ,,Matte vybij jí!" zakřičelo několik druháků, Matt se zatvářil všelijak ,,Tak dělej Akiro proč se držíš tak zpátky?! Už to ukonči chci jít na tu kávu!" zakřičela Vaness, všichni se na ní nechápavě koukali, sama pro sebe jsem se usmála, Matt hodil míč po mě, bez větších problémů jsem ho chytila a hned vystřelila po klukovi který se držel vzadu, další dole už zbývá jen Matt. Matt vzal míč a chvíli na mě jen koukal ,,Tak co? Už mě konečně vybij, pokud to teda dokážeš." Matt po mě hodil míč, vyhnu se, seberu míč bez větší pauzy jsem ho hodila na Mattovi nohy. Než si to uvědomil tak jsem ho vybila. Všichni na mě koukali jak na zjevení, Matt sebral míč a přihrál mi ho ,,Dobrá hra Aki." přišel ke mě a pohladil mě po vlasech ,,Díky." sklopila jsem hlavu a trochu zčervenala  ,,Tak jo třído! Konec hodiny, běžte se převlíknout."  cestou do šatny mě naše třída chválila a jásali že jsme vyhráli nad druhákama. 

Stín MinulostiKde žijí příběhy. Začni objevovat