Harry Jegyzete

143 14 7
                                    

Kedves Lou,

Eleinte azt terveztem, hogy írok valami rövidet és gyorsat, értek hozzá, a lényeghez, tudod?  Nos, ez a terv alapvetően kudarcot vallott, mert nagyon sok mindent el akarok mondani.  Olyan sok dolog van, amit kimondtam, és ez az utolsó alkalom, hogy elmondjam őket.  Tudomásul veszem, hogy mire ezt megtalálod, valószínűleg már megtaláltál, és valószínűleg most egyedül ülsz a földön.

Csak azt akartam mondani, hogy sajnálom.

Nem akarlak elhagyni, nagyon nem.  Hogyan lehet, hogy valaki csak elmegy és otthagyja azt az embert, akibe őrülten szerelmes?  Igen Louis, ezt jól olvastad.  Szeretlek, te hülye.  Olyan régóta szeretlek, hogy apránként eszik, belém harap, tépi a varratokat, amíg olyan marad, mint egy egyszerű kagyló, amely kiég a szenvedély iránt, amelyet más iránt érez.  Nem a te hibád, Istenem, soha ne hibáztasd magad.  Te vagy az oka, hogy ilyen sokáig maradtam.  Reményt adtál a jobb jövőre nézve, de a reménysugár csak egy ideig tarthat, mire teljesen eltűnik, és hamarosan sötétben maradtam.

Nem akarok elbúcsúzni, bár lefogadom, hogy már elköszöntem tőled.  Nem vagyok kész befejezni ezt a jegyzetet.  Tudnod kell, mennyire szeretlek.

Tudod mi tetszik a legjobban benned, Louis?  Szeretem a nevetésedet.  Azt hiszem, ez az, ami a legjobban hiányozni fog az új úton, amelyen járok.  Nem hallom tovább a hangodat, és nem látom, hogy a szemedben hogyan csillog a fény, amikor nevetsz.  Nem vagyok benne biztos, hogy látni foglak-e vagy hallani foglak-e.

Szükségem van arra, hogy megígérj nekem egy dolgot, oké?  Azt akarom, hogy ígérd meg nekem, hogy soha nem hagyod abba az éneklést, és hogy nem hagyod el a fiúkat.  Szükségük lesz rád, és neked is szükséged van rájuk.  Tudom, hogy nehéz lesz zenekarként folytatni, de tudom, hogy meg tudod csinálni.  Elég erős vagy ahhoz, hogy megcsináld Lou, mindig is erős voltál velem.  Teljesen önzőnek érzem magam, egyedül hagylak téged, és őszintén elnézést kérek minden kárért, amelyet okozni fogok - vagy okoztam.

Mondd meg a fiúknak, hogy én is szeretem őket, rendben?

Egyébként vissza az üzlethez.

Egy másik dolog, ami tetszik benned, az a képességed, hogy bármilyen helyzetet pozitívvá teszel.  Ez lehet a legszomorúbb nap a földön, és bár még mindig láthatnám, ahogy mosolyos szikrázik a külvilág szürke légkörében.  Istenem, szeretem a mosolyod, tudnál tovább mosolyogni?

Emlékszem, egyszer Olaszországban voltunk egy étteremben, és volt egy szőke hajú lány? - Fogadok, hogy most erre gondolsz, nem igaz? -Az asztalunkhoz kevesek közül a legrosszabb arccal közeledett. Nagyon dühösnek tűntek, hogy öt hangos és kellemetlen srácot kellett szolgálniuk.  Amikor az asztalhoz ért, megfordultál, és ránéztél őt azzal a győztes mosollyal az arcodon, és olyan volt, mintha már majdnem elolvadt volna belül.  Nagyon nagy hatással vagy az emberekre, Lou.  Mindig is tetszett, hogy olyan vagy, amilyen.

Valahányszor alul vagy depresszióban volt, te voltál az első, aki segített, akivel együtt voltam.  Mindig tudtad, hogyan lehet mindent jobbá tenni, és mindig a legfényesebb mosolyt hagytad az arcodon.  Soha nem hagytál egyedül, amíg igazán boldog nem voltam.  Ez egy másik dolog, amit szeretek: a kitartásod.

Hiányozni fogtok mindannyian, tudjátok.  Az állad hegyén levő világos borosta, amikor pár napot borotválkozás nélkül mész, ahogy a hajad reggelenként különböző irányokban fellángol - és szörnyű frizurát ad.  De ettől függetlenül szeretem, mert ez is részed, és minden részes megérdemli, hogy szeressék.

99 days without you - LS [fordítás] Where stories live. Discover now