26. Nap

81 12 0
                                    

Ma meglátogattam Cheshire-t.  Sokáig sétáltam az utcákon, csak levegőt szívtam be azoknál a helyeknél, ahol egyszer velem jártál, elképzelve, hogy ott vagy velem, és megfogod a kezem.

A városban való vándorlás után vonakodva beleegyeztem abba, hogy mentálisan felkeressem a régi házadat.  Amikor az ajtóhoz értem, Anne tárt karokkal fogadott, Gemmával együtt, akit némi erővel próbáltam ellökni magamtól.  Esküszöm, a nővérednek van egy csimpánz ereje.

Csevegtem velük tea mellett, és megkérdeztem, hogy vannak mostanában.  A lehető legjobban gyógyulnak, Harry, de mindannyiunk számára nehéz.  Bár ne érezd magad bűnösnek, előbb-utóbb meggyógyulnak.  Csak én vagyok az, akiben nem vagyok egészen biztos.  Egyedül én vagyok a hibás itt, és amikor elmondtam az édesanyádnak, ő nem volt hajlandó tovább hallgatni, hogy így beszéljek.  És ha minden hibát rám róttak, akkor távoznom kellett volna.

És akkor egyenesen az ajtóhoz léptem.

Nem hiszem, hogy távozásra számítottak volna, mert hallottam, hogy nevemet a bejárati ajtó mögött hívják;  Nem vettem figyelembe, és tovább sétáltam az autómhoz.

Annyira sírtam, hogy le kellett állítanom az autót, és nem tudtam könnyedén előre látni.  Dudálást és hideg bámulást kaptam a mellettem elhaladóktól.  De igazából egyiket sem láttam és hallottam.  Csak az arcodat láttam.  Hallottam, ahogy a hangod hozzám szól, és ez elég volt ahhoz, hogy megnyugodjak, és így a hazaút hátralevő részében biztonságosan haladjak.

99 days without you - LS [fordítás] Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang