42.-43. Nap

78 13 5
                                    

Ma reggel nagy másnapossággal ébredtem, és feltételez, hogy előző este túl sokat ittam.  Nem emlékszem semmire, amit tettem.  Amikor kiléptem a szobámból, Liam-et találtam meg, aki a kanapén ült, és némán olvasta az újságot.  Amikor meghallotta, hogy ébren vagyok, rám nézett, és kedvesen és gyengéden elmosolyodott, ami arra késztetett, hogy üljek le a kanapé üres helyére közvetlenül mellette.

Megmerevedtem, ahol voltam, egy centit sem mozdultam, ő pedig fáradtan sóhajtott, mielőtt megszólalt.

- Hogyan érzed magad? - kérdezte.

Nem tudom, hogy a másnaposság következményei voltak-e, vagy csak mindent elfelejtettem.  De úgy éreztem, hogy nincs kapcsolatom.  És amit most kérdeztem... Sajnálom, hogy megkérdeztem.

- Hol van Harry?

Liam barna szemeiből könnyek kezdtek folytatni, és sírva, mint még soha, visszafeküdt a kanapéra.  Meg akartam kérdezni tőle, hogy jól van-e, amikor hirtelen eltalált a valóság.

Nem voltál, már nem vagy. Tudom, hogy már milliószor mondtam, de eddig soha nem hittem el igazán.

Tényleg elmentél.

És akkor éreztem, hogy a földre zuhanok, és testem minden irányítása hirtelen eltűnik;  mintha teljesen elájultam volna.

Tehát itt vagyok, ülök egy kórházi ágyban, injekcióval a karjaimban és kábelekkel körülvéve.  Valamiféle gyógyszer feltöltése zajlik, amire nagyon szükségem volt.

Nem mintha beteg lennék, és mégis az összes ember engem bámul, mintha bármelyik pillanatban megtörhetnék.

99 days without you - LS [fordítás] Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang