"I've tasted blood and it is sweet.."
•
•
•-Leila-
Yağmur sert yağıyorken bazen de şimşek çakıyordu.Tamamen ıslanmıştım...boş yolun kenarında oturmuş hala dalıp giden gözlerle yere bakıyordum.Onu buraya ölmesi için getirmedim..."Burada beklemekle sadece kendini harap ediyorsun.."-sese döndüğümde yanımda duran çocuk sarı kahküllerinin altındaki kısık gözlerle bana baktı:"Eve gidelim."
"Git burdan.."-zorla demiştim:"Yanımda Razia olmadan şeytanın olduğu eve girmem.."
"Peki yanında ben olursam?"-güldüğünde kısılan tilki gözleriyle bana baktı.Gülümsedi ve elimi tutup:"Hadi amaaa..üşüyeceksin Leila."
Birlikte giderken kollarımı bedenime sarmıştım.Islak kahküllerim alnıma yapışmış,beyaz gömleğimden tamamen belliydi tüm bedenim.Eve geldiğimizde kapıyı benim açtı:"Geç.."
İçeri geçtiğimde her kes buradaydı ve bana baktılar.Niki ayağa kalkıp hemen yanındaki çarşafla üstümü sardı.Diğer çocuksa:"Su sıcak..istersen duş al ki hastalanmayasın."-Bir cevap vermeddn hızlı adımlarla odama geçtim.Kaplya sırtımı dayadığımda boş odada sadece kendimin olması bile bana bu kadar acı veriyordu.
İlk defa yalnız kalmak beni bu kadar incitiyordu..-Jungwon-
"O çok kötü hiss ediyor.."-Sunoo koltuğa oturup söylenmişti.
"Kötü hiss etmesiyle beraber hem de pişmanlık duyuyor gibi."-Sunghoon Leilanın odasının kapısına yaslanmış şekilde söylendi.
Nihayet odasından çıktı.Hala ıslak olan saçlarıylaydı.Titreyen ve buz tutmuş parmaklarıyla saçını kulağının ardına taradı.Bol mor kazağını düzeltip:"Benim bir isteğim var..."-dedi açık pembelikli dudaklarını kıpırdatıp.
"Ben...e-eğer sözleşme yaparsam"-diyip durdu ve gözlerini bana doğrulttu.Hayır...sakın.Bu korktuğum şeydi.Benden bunu isterse kurban o olacaktı.
"Razia geri dönermi..?"-bana sorduğunda hemen cevap verdim:"İstesen bile yapmam."
Yanıma yaklaştı gözyaşlarıyla:"Lütfen..sen de yaptın,kardeşlerin için yaptın--"--
Biraz daha ben yaklaştığımda aramızda olan milli mesafede kısık sesle:"Yapamam..buna kurban gidemezsin.."
"Bunu yapmalısın.."-gözlerinden akan yaşlarla dudaklarından döküldü cümleler.Elimi yanağına koyduğumda ürkek halde bana baktı.
"Şu ana kadar kaç insanla yaptım sözleşme.Evet,ruhlarını aldım ve şu an hepsi kalbimde kilitli..."-ona yaklaştığımda çekilmemişti...
"Senin ruhun benim için fazla temiz.."-dediğimde hala susuyor ve gözlerini ayırmıyordu.
Korkusuz ve soğukkanlıydı.Asil duruşu ve keskin cümleleri kalbimi hızlandırmaya yeterdi.-Leila-
Neden bu kadar garip sıcaklıktaydı elleri..?Yanağıma koyduğu elinin sıcaklığı oldukca fazlaydı...gerçek bir ateş kadar sıcak olsa da canımı yakmaması beni de şaşırtıyordu.
Aniden kapıya çarpan sert şey ile irkildim.Jay kapıya yaklaşmıştı sessizce:"Gecenin bu vaktinde buraya kimse gelmez.."
Dışardan Rem'in sesini duydum.Durmadan havlaması beni korkutuyordu.Jungwon elini yanağımdan çekip:"Jay..kötü hissler alıyorum...bu çok karanlık.Oradaki şey senden güçlü."Jay elini kapı kilitine tutmuştu.Açıp bakmak istiyordu.Ama ses yine geldiğinde şimşek çaktı ve Remin sesi kesildi.Heeseung:"Kontrol'ü var gibi..Her ne olursa savaşmak sorunda bile kala biliriz.Aç kapıyı."