"Freak like me
You want a good girl that does bad things to you
You never been with no one as nasty as me
Spice up your life, come get a freak~"
•
•
•-Leila-
Gün daha yeni doğuyordu.Sabaha kadar belki de rahat uyumadım.Ama Razia rahattı ve üşümemesi için onu yorgana sarmıştım.Gözlerini açtı...
Bana baktı uykulu halde.Solgun yüzü gülümsedi:"Günaydın.."-dedi kısık çıkan sesle."Nasıl hiss ediyorsun..?İyimisin?"-sora bildim.Hala dün olanların nasıl gelip geçtiği beni sarsıtıyordu.
Gülüyordu tavşan dişlerini belirtip:"Hayıır~Ben iyiyim~"-yanaklarımı hep eskiden yaptığı gibi ovuşturup kalktı.Hala çıplak haldeydi ki bana bakıp:"Birşeyler verirmisin lütfen..?Tamamen çıplağım galiba."
Giyinmesi için rahatşeyler verdim.Giyindi ve kırmızı saçlarını ayna önünde düzeltirken:"Kendimi... eskisinden daha güzel hiss ediyorum Leila.."-bana döndüğünde güldüm.
İkimizde idadan çıkarken sadece salonun haline donup kalmıştık.Herşey birbirine girmiş durumdaydı.Rem'i eve kim sokmuştu bilmem ama mutfak kapsının başına çıkmış olan iri siyah Pumaya durmadan havlıyordu.Bir kedi gibi fısıldayan Pumaysa yukarıdan bakıyordu zavallı köpeğe.
Heeseung etrafı gezerken hala konuşuyordu:"Aman amaaan...evi toz basmış!Ben olmasam bu evi kim temizler ki!"-çenesi durmuyordu.
Sunoo kapıya tırmanmış olan Pumaya bakıp:"Sunghoon!O sadece seninle oynamak istiyor!Pati atmasana?!"
Jake köpek maması olan poşetten yerken:"Hmm...fena değil.."-dediğinde Niki de yanına geldi ve bir avuç alıp yedi:"Hmmm,güzell^^bu ne ki?"
Jake üstünde yazılan kağıtı okudu:"Şey yazıyor...hmmmm... işte yemek yazıyor,boşver,lezzetli işte."Bir keçi yan masadaki kağıtları çiğnerken siyah bir kartal ise yukarıdaki avizeden sallanarak bir papağan gibi durmadan bağırıyordu...
Razia:"Bu ne...¿ ._. "
"Hayvanat bahçesinde gibiyim.. ._." -demiştim.
Donup kalmıştık ki kendime geldim ve ilk müdaheleyi Rem'in yanına giderek yaptım:"Oğlum,şşş,sakin ol bebeğim,o sadece tatlı bir kedicik,hadi dışarı.Bak,halıyı çamur yapmışsın ama?"-hemen de sakinleşmişti.
Yavaşca onu bahçeye bıraktığımda Sunoo:"Hey,Sunghoon,patilerini topla artık.Leila kahramanımız kurtardı seni.^^"
Hiç güleceğim yokken Jake ve Nikiye yaklaştım:"Heeyyy!O köpek maması salaklar!Napıyorsunuz siz?!"
Niki iki yanağı dolu halde:"Ama LözZütli!"
Jake de kafasını sallarken bişey demedim:"Hiç olmasa tabak alın..."-dudağımın altından söylendim.Sunghoon üstünü düzeltirken:"Agh.. bu korkunç yaratık kuyruğumu ısırdı."
Hala ortamda beyin şişiren sesin geldiğine baktım.Avizeden papağan gibi sallanıp fazla gür sesler çıkaran kuşa baktım:"SUSARMISIN ARTIK!?"
Beni umursamayıp daha sesli bağırınca Razia:"GAGANI KAPAT LAN BUNE?!HAYVANAT BAHÇESİMİ?!"
"O kağıtları niye çiğnedin..?"-dediğimde Jungwon ağzındakileri yuttu:
"Tadı..yani...ehm..şeeey--"--"Tamama...tamam...susun.Biraz sessizlik olsun lütfen."-diyip Razianın koluna girdim.Birlikte mutfağa geçtik.
Birşeyler hazırladım ve Razia ile oturduğumuzda Niki ve diğerleri de geldi.Başımızdan ayrılmıyordular.Sunoo:"Razia?Boğazındaki iz ne?"
Razia:"Burnunu sokmaman daha iyi olur mesela?^^"
Jay:"Ee?Bu gün ne yapacağız küçük cadıcım?Mesela kiliseyi mahv ede biliriz?Ya da Rahibleri öldüre biliriz?"
Razia:"Beni bi salsan?Mesela ben artık seni tanımıyorum,sen de beni--"--
"Heey~Ama daha yeni başladık?"-diyordu gülümsemeyle.
Jungwon:"Bu gün Rahibi öldürmeniz gerek.İkinize ait."-ciddi ifadeyle Razia ve Jay'e baktı.
Jay:"Hihi~Bu eğlenceli olucak~"
Razia:"Bu gerekli değil.Bu yüzden de sen de artık karışma ve su--"--derken Biki bebek elleriyle Razianın ağzını kapattı.Yaklaşıp kulağına fısıldadı:"O bizim liderimiz.Az önceyse emr verdi..yani bu bir istek değil Razia... diklatli ol,o bir şeytan..."
Razia gülerek:"Pffff!İster şeytan olsun,ister karabasan.Beni Leila kadar korkudan olmadı güzel Nikim benim. Galiba sen daha Leilanın çimdiklerini tatmadın...ya da tava travması almadın :') "
Niki:" ._. ...pki."
Gülerek çayımdan bir yudum aldım:"Eh,Niki,yavrum benim,burda gerçekten sözler kimden geçer anlamışsındır.^^"
Jungwon:"Bu akşam kilisede Rahib ölmezse olan Raziaya olucak.Yani idam aslında gerçekleşicek, evde gerçekten ölücek.Raziaya olan herşeyi bu yüzden yok etmeniz gerek."
Susdum.Aslında şimdi neden gerektiğini anlamıştım.Razia gergince bakıp:"Peki...o zaman kim ne yapacak?Yani ben hiç insan öldürmedim?"
Sunoo:"Jay senin şeytanın işte.Birbirinize bağlısınız,o seni koruyacak ve sen ne dersen yapacak."
Niki:"Ben de geliceğim sizinle."-dedi.
Jake:"O zaman ben de geleyim.Sıkılıyor canım zaten."
Razia:"Sadece bir Rahib ölücek.Neden siz de?"
Heeseung:"Güçlerini kontrol edemiyorsun.Yardıma ihtiyacın var."
Jay:"Güneş batacak ve karanlığın laneti çökecek~"-şarkı söylermişce mırıldandı.
Razia:"Burası çok acımasız..."