<1>

19 3 5
                                    

"Seven devils all around me
Seven devils in my house
See, they were there when I woke up this morning
I'll be dead before the day is done..."


"Agh

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Agh...Leila,lütfen artık şu şarkıyı kaat!Kulaklarıma işgence ediyorsun!"-dedi Razia.Arabada yanımda oturuyorken pencereye yaslanmıştı.Arabayı kullanan bense radyoda kaçıncı kez çalıdırttığımı bilmediğim o şarkıyla:"Daze Daze Daze!!Can't control my body, dance, dance, dance--"---offlayarak kulaklıklarını taktığındaysa güldüm:"Varmamıza az kaldı!Çıkar şu kulaklığı!Hem yol boyu uyudun şimdi uyanmışsın."

İki tarafı ormanla kaplı yolla giderken öndeki tabelayı gördüm:"Huh..nihayet kasabaya vardık..."

Razia ormana doğru bakarken:"Hmm burda hava böyle alacakaranlık...çok güzel ve dumanlı.."-hafif gülümsemeyle derin yeşil gözlerini ormana dikmişti

"Ah..bide güzel bir yağmur yağması toprak kokusunu çıkarır.Hmm,bu harika olurdu."-demiştim.

Kasabaya girdik.İnternetten bakıp bir ev kiralamıştık.Aslında tatil için uygun bir yerdi.Fakat bir şey garipti..
Neden oldukca büyük ve geniş
bahçesi olan,iki katlı modern bir ev çok ucuz olsun ki..?Dış görünüşünden belliydi ki 90'lardan kalan bu ev güçlü ve sağlamdı.Hatta oldukca güzeldi.

Tam bahçe kapılarının önünde durduk.Kapıyı açtım ve evin önünde durarken:"Ne kadar büyük..."
Razia kucağındaki kedim Mimi'yi tutarken:"Evet.."

Evi bize satan bay Lee'yi aradım.10 dakikalığına gelmişti.Kapıya gelirken eve bakıp hızlı adımlarla yanımıza eldi:"Evi size pulsuz-parasız veriyorum."

Razia:"Agh,ben uzun yol geldim Leila,salaklarla uğraşmayıp eve geçeceğim..."-bavulunu alıp kucağındaki uyuya kalmış Mimi ile gitti.

Adama döndüm:"Bakın bay Lee,sadece tatil için geldik.Bu yaptığınız bir kibarlık ola bilir ama--"---sözümü keserken bu sefer fısıltıyla konuştu:"Lütfen..ev sizin. İçeri geçin.Uzun yol geldiniz..."-sahte gülüşle güldüğü belliydi ki yanımdan hızlı adımlarla ayrıldı.

Pek takmadım.Takacak halim yoktu aslında.4 saat'dir ki yoldayım ve uyumadım bile.Bacaklarım karıncalanıyor ve yorgunum...
Bavulumu alıp arabayı kilitledim.Bahçesinde sadece ölü ağaçları olan bu evi düzeltmemiz gerekiyordu.

Razia'yı çantasındaki sudan içerken gördüm.Bana döndü:"Koltuklar fazla tozlu...uzanamadım :') "

Güldüm:"Aylardır kimse gelmiyor belli..biz de temizleriz işte."

Her şeyi hazırladım.Eldivenlerimizi taktık,önlükleri giyinip evin ilk katını temizlemeye başladık.Zaten oldukca yorgunduk ki,bölüm bölüm ikili temizleyip ilk katı sadece akşama bitirdik.Birlikte mutfakta otururkün yemek sipariş etmiştim.Razia sudan içerken sessizliği bozdu:"Leila?"

Seven DevilsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin