<14>

6 3 0
                                    

-Leila-

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-Leila-

Gecenin saat 2'yi geçiyor.Hala uyuyamamıştım.Demek ki beni de kendileri gibi yapmaya çalışıyor...
Sırtımı mutfak penceresinin yanında duvara yasladım.Biraz soğuk alıp içerken hem de bahçeye bakıyordum.Rem uyuyordu...

"Neden geldin?"-sordum.Evet...hiss etmiştim.Oysa bir insan şeytanı nasıl hiss eder ki?Arkamı döndüm ve kapıdan bana bakan Jungwon kollarını çarpazlayıp bana bakıyordu.

Ona döndüğümde beni süzüp sırıttı:"Beni görmen güzel ha..?Oysa daha görünür hale gelmemiştim."-yanıma geldi ve tam önümde durdu.

Kulağıma yaklaştı ve sıcak nefesi boynuma yayılırken fısıldadı:"Ölümsüzlüğü hiss etmek... istermisin?"

Güldüm:"Pfff...hayır."-bunu beklemiyormuş gibi kulağımdan çekildi.Burun buruna dururken gözleri dudaklarıma geldi.Yaklaştı ve aniden öpmüştü.Yakıcı sıcaklıktaydı ve bu şeytan için doğaldı.

Çekildiğinde aramızda sadece 1 milli mesafe bırakıp yüzüme fısıldadı:"Ruhun çok temiz... cennet bile bunu hakk etmeyecek kadar fazla temiz.."

"O zaman neden kirletiyorsun..?"-
sorumla duruksadı.Gözlerime bakıyordu.Anlamıştı bildiğimi.
"Neden yapıyorsun..?"-tekrar sorduğumda aramızdaki o kısa mesafeyi koruyarak nefes veriyordu.

"İnsanlar yaşlanıyor...onlar ölüyor. Er ya da geç..."-elini yanağıma koydu ve baş parmağı dudaklarımı hafifce okşarken devam etti:"..Sen ölünce peki..?"

"Sıradan bir insan olarak öleceğim--"--dediğimde sözümü kesti:"Ben bunu kaldıramam."

Susup sadece onu dinlediğimde gözleriyle tüm yüzümü inceledi:"..Seni seviyorum Leila."
Git gide yine dudaklarıma yaklaşıyorken gözlerimi sıktım.

"Leila?"-Winwinin sesiyle gözlerimi iri açtım.Jungwon yok olmuştu...
Winwin ise dağınık dalgalı saçlarını karıştırıp bana baktı gülerek:"Kiminle konuşuyordun tatlım?"-gelip buz dolabından su aldı.

Nefesimi düzeltip kızaran kulaklarımı saçlarımın altında saklıyordum.
Yanıma geldi ve:"Hala uyumamışsın hem?"-kahküllerimi düzeltip gülümsedi.

"Buradan gitmelisiniz..."-söylediğimde duruksadı.Devam ettim:"Bu ev lanetli..rahat olmayacaksınız..."

Güldü:"Pffahahahah,tatlım? Kabusmu gördün?"-sarıldı bana.Hala endişeli bakan gözlerim dolarken göğüs kafesine sardı beni:"Ah güzelim~^^ hadi git uyu.Kabuslar,şeytanlar ve karabasanlar gerçek değildir."

-Razia-

"Burada ne yapıyorsun cadıcık?"-yine...peşimi bırakmayacaktı.Sadece gecenin bu saatine kadar uyuyamadığım için yukarı kata,evin çatısında oturmuştum.Dizlerimi karnıma büküp sadece ormanı ve karanlıkta parlayan yıldızlarla ayı izliyordum..

"Git başımdan...sırf şeytanımsın diye peşime düşmekmi?Sinir bozucu.."-yanıma oturdu.Dediklerimi takmıyorfu bile.Bana baktı ve oturduğum gibi o da dizlerini karnına büktü.Sanki bir çocuk ve yeni şeyler keşf ediyordu...

"Ama ben sadece şeytanın olmak istemiyorum ki."-dedi.Onu takmadan konuyu değiştirdim:"Leila hakkında düşünüyorum...o gerçekten bir şeytanmı oluyor..?"

Bana baktı.Birçeyler söylememesi beni daha sessiz yapıyordu.Sadece boş boş bana baktı.Benim de ona baktığım gibi.Sordum:"Jisung'un bana taktığı kolye..hani senin odandaydı."

"O annemizindi.Ben onun yeşil gözlerini çok severdim."-konuştukca gülümsedi.Karşılık olarak gülümsediğimde devam etti:"Ama veremedim çünkü artık o ölmüştü.Hastalığı ağırdı..."

"Bunu takmam bir sorun değildir umarım?"-dediğimde bana döndü

"Değil tabii ki.Sorun olan Jisung^^"-diyip gülümsediğinde koluna hafifce vurdum.

"Hey!O masum ve tatlı bir çocuk.Sence de yakışıklı değilmi?"-sordum sırıtarak.

Gözdevirdi:"Neden sanki ben senin en yakın arkadaşınmışım gibi soruyorsun?"

"Arkadaş değilmiyiz?Yani benim şeytanımsan...biz yakın ikili olmalıyız."-dedim boş boş bakarken.

"Çeneni kapatırmısın?Beni üzüyorsun.."-diyip dizlerine yasladı yanağını.Yüzünü diğer tarafa dönderdi ve bana bakmıyordu.

"Peki..sen bilirsin.O zaman arkadaş olmayalım--"--ona döndüğümde yanımdan yok olmuştu...kırıcı birşey söylemedim.Ya da onu üzecek birşey..
Ama galiba o yanımda olunca kendimi garip şekilde mutlu hiss ediyordum.

Ama galiba o yanımda olunca kendimi garip şekilde mutlu hiss ediyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Seven DevilsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin