Jeongguk'un alarmı ile önce Jeongguk sonra Jimin gözlerini açmıştı.
"Günaydın bebeğim."
Jeongguk elinden geldiğince daha ilgili davranıyordu Jimin'e.
"Günaydın."
Jimin doğrulup Jeongguk'un dudağına bir öpücük kondurdu.
Jeongguk bunu beklememişti ama bozuntuya vermeyip karşılık vermek için saçlarından tutarak geri çekilmesine izin vermemişti.
Jeongguk istediği zaman sert ve seksi, istediği zaman pamuk şeker gibi bir adam olabiliyordu. Jimin buna bayılıyordu.
"Okula gitmek istemiyorum."
Jimin, Jeongguk'un kucağına tırmanırken konuştu.
Jeongguk kıkırdayıp onun belini sardı.
"Ben de istemiyorum ama haftanın son günü güzelim, sonra iki gün okul yok. Bolca vakit geçiririz."
Jimin gülümseyip kafasını salladı ve dudaklarını Jeongguk'un boynuna sürttü.
"Oh, ne istiyorsun küçüğüm?"
"Parfümünün markasını."
Jeongguk kıkırdayıp Jimin'in saçlarını karıştı.
"Sonra gösteririm."
Jimin mutlu bir şekilde kafasını sallayıp geri çekildi.
"Ne giyeceğim?"
Jeongguk gözlerini kısarak dolabına baktı.
"İstediğin bir tişört ve beli bağlamaları bir şort al, zaten pantolon gibi olacaktır."
Jimin mutlu olup kıkırdarken dolabı baştan aşağıya dağıtmıştı.
Jeongguk yaşananları şok içerisinde izlerken Jimin siyah bir tişört ve siyah hafif dar bir şortu alıp tuvalete gitmek için hazırlanmıştı bile.
"Dur dur, nereye gidiyorsun?"
"Üstümü değiştirmeye..?"
"Neden burada değiştirmiyorsun ki?"
Jimin'in yanakları aniden kızardı ve kafasını sallayarak üstünü çıkardı.
Jeongguk içinden sadece tek bir şeyi tekrarlıyordu.
'Jeongguk uçuyorsun.'
Kendisi de rastgele siyah bir gömlek ve aynı renkte pantolon alıp giymeye koyuldu.
Jimin'in bembeyaz teni ve ince beli, Jimin'in bembeyaz teni ve ince bel-
"Olmuş mu?"
Jeongguk, düşüncelerinden kurtulup üstü yarı çıplak bir şekilde Jimin'e döndü.
"Çok güzel görünüyorsun."
Jimin gülümseyip kafasını sallarken Jeongguk'u fark etmeden süzmüş ve bu yaşanırken de gülümsemesi yavaş yavaş gitmişti.
Jeongguk'un buğday rengi, dövmeli ve kaslı vücudu, Jeongguk'un buğday rengi, dövmeli ve kaslı vücu-
"Ben nasıl görünüyorum?"
Jimin yanaklarını kızartan düşüncelerden kurtulup Jeongguk'u tekrardan süzdü.
Bu üç saniye süren süzme Jimin'in, kendisinin ne kadar şanslı olduğunu farkına varmasını sağlamıştı.
"Efsane.."
Jeongguk sırıtıp cevap verdi.
"Anlamadım?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
right nude, wrong dude
Novela Juvenilpark jimin, arkadaşına paylaşmalı mıyım diye merak ettiği fotoğrafı yanlışlıkla geometri öğretmeni jeon jeongguk'a atmıştı.