'Sperietura Lianei'

595 27 0
                                    

Intr-o seară mă jucam la calculator , ca orice copil. Dintr-o dată aud un zgomot puternic , de farfuri sparte. M-am speriat , știam că părintii mei sunt jos , mâncau.Imi era foare frică să mă duc jos. Din păcate , telefonul meu nu avea credit și fixul era jos. M-am ascuns in dulap și am lăsat ușa crăpată. Prin acea gaură , am văzut că ușa camerei se deschise singură. Era cât pe ce să leșin. Un demon , foarte mare și urât intrase..Am inchis ușa dulapului. Scârțâitul ușii s-a auzit. El a simtit ceva , dar a plecat . S-a dus in cealaltă cameră și eu am fugit jos să văd ce se intâmplase. Părintii mei , murise. Plin de sânge pe peretele alb și pe gresia alunecoasă. Am început să plâng. Nu am avut incotro , deci am fugit la vecini , să le cer ajutorul. Când le-am spus , au inceput să râdă și au vrut să mă ducă la un pshiholog. Eu enervată , am plecat la bunicul meu. El m-a crezut. A zis ca in tinereția lui a mai văzut asemenea ciudățenii.Mi-a tot povestit ce se intamplase , dar pentru că nu prea mai era timp am plecat cu el , la poliție. Domnul polițist nu ne-a crezut și ne-a gonit afară. Nu am mai avut altă cală , așa că ne-am înarmat și am plecat după demon. Totul s-a dovedit a fi doar un eșec total. Bunicul meu a fost ucis iar eu am fugit. Acum sunt la verisoara pe în Anglia. Dar încă îmi mai este frică , că s-ar putea întoarce.

American Horror StoryUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum