' Păpușarul '

463 19 7
                                    

Poate unii dintre voi vă întrebați dacă există sau nu Jeff The Killer.Dacă într-adevăr înainte de a vă scoate din joc vă spune : GO TO SLEEP. Vă întrebați de ce l-am numit joc?Pentru că asta este viața pentru mine,un simplu joc.În acest joc ești un simplu pion,gata să iasă la fiecare pas greșit,care este controlat de un păpușar care preferă doar să se joace cu viața ta.Când se plictosește,se descotorosește de tine ca de o păpușă uzată și nefolositoare.Acesta sunt eu, Dave Anderson și aceasta este privirea mea asupra realității în care trăim, pentru câtă vreme știm să jucăm cărțile cu destinul.
Poate vă întrebați de ce gândesc așa,dar răspunsul este destul de simplu.Așa am fost învățat de mic. De cine?De însuși păpușarul. Da exact el,Jeff The Killer. Poate că în minte vă stă întrebarea: Cum s-a întâmplat asta?Este foarte simplu, mereu am fost tipul ciudat care desena, scria, dar nu făceam asta ca toți ceilalți oameni. Desenam scene sângeroase pe care le visam...
Un timp am crezut că sunt nebun, posedat, pur și simplu mă simțeam bine desenând acele scene, neștiind că s-ar putea întmpla cândva. Dar mai presus de toate, știam că există acea persoană care îmi apărea în vise și-mi dicta ce să desenez.
Ochii lui erau de un verde smarald și era înalt, și nu mă lăsa să văd mai mult de o umbră. Cu aceea umbră am trăit mulți ani și în fiecare vis auzeam fraza: GO TO SLEEP.
Câteodată vocea ce pronunța aceea frază mă urmărea la fiecare pas.
Recunosc că nu am omorât până acum pe nimeni, dar a fost doar din motive de siguranță. Probabil că vă întrebați de ce? Dacă eu voi începe să ucid, mă vor descoperii și îl vor descoperii pe Jeff. Îi sunt recunoscător lui Jeff cu toate că pot admite că sunt și furios pe el, fiindcă mi-a omorât părinții în ziua în care am împlinit 18 ani. De ce? Pentru a fii sigur că mă voi descurca. Încă nu știu de ce face toate astea, dar știu că mă poate scoate din joc în orice moment.
Prima dată când am auzit de Jeff, a fost când pe blatul din bucătărie se afla un cuțit plin de sânge. Acel cuțit fusese folosit pentru a-mi ucide părinții. Lângă cuțit se afla un bilețel cu un scris neglijent: Ar fii bine să păstrezi cuțitul fără ca poliția să afle. Te va ajuta cândva foarte mult.Ține minte! Ascunde acest cuțit într-un loc știut doar de tine și arde biletul. Într-o zii îmi vei mulțumii! În loc de semnătură era scrisă cu litere de tipar fraza: GO TO SLEEP.

American Horror StoryUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum