Nu știu ce vrea de la mine , mă urmărește. O credeam fata perfectă , dar este un demon,un demon cu chip de înger.Dar mă urmărește.
Acum ceva timp am întâlnit o fată pe Omegle,părea drăguță ca și comportament.
Însă eu fiind un fraier lipit de calculator și consolă,nu cred că se va atașa de mine și sigur nu va fi interesată de mine în scurt timp.Am închis computerul,gândindu-mă la ce voi face pe viitor.
Deodată,telefonul a încelut să-mi bâzâie.Aveam vreo 10 mesaje de la același număr.Ce mai faci Dani ?
Scumpule , de ce nu raspuzi ?
Te roog !!!
Nu ma supara Dani sau prietenii tai vor avea de suferit !!
La naiba !! Te rog.
Bine. I-ati adio de la PJ !!
Când am văzut aceste mesaje am încremenit.Cine era?De unde îmi cunoștea numele?Nici pe Omegle nu îmi arăt fața sau numele.Oh nu ! PJ ! Trebuie să-l avertizez !
Am apelat numărul dar nimic.Pe la ora 19:00 știrile au început.
Știre de ultimă oră ! Tânărul PJ Adamms a fost găsit mort în dușul său.Anchetatorii , nu gaseau nimic.Pământul îmi aluneca de sub picioare.
Dintr-odată,telefonul bâzâia din nou.Alte mesaje.
Oh , scuze pentru PJ. O////O
Ce mult as vrea sa te simt in mine. *^_^*
I-am retrimis.
Nu stiu cine esti sau ce vrei de la mine. Te rog. Lasa-mi prietenii in pace !!
Eram disperat.
Wow.Deja mi-a trimis un mesaj această lunatică
Niciodată.Sunt iubita ta , iar daca nu ma vrei , atunci iti voi ucide apropiatii.
Speriat,am trimis înapoi
Nu !! Te iubesc , dar lasa-mi familia in pace.
Ea:
Uraa. Stiam eu !! Voi venii la tine chiar acum. Poate voi purta ceva sexii , pentru a te satisface.
Au trecut 10 minute și se auzeau zgomote.Ea este.Ar trebui să o ucid ? Să cedez ? În acel moment o fată de vreo 17 ani intră la mine în cameră.
Se așeză în poala mea și începea să se dezbrace încet , sărutându-mă. Eu priveam în gol.Dimineața , m-am trezit cu acea fată lângă mine , amândoi dezbrăcați.
Nu îmi vine să cred ce am făcut.Oameni au suferit din cauza dragostei.
Dar poate asta este dragostea adevărată.
CITEȘTI
American Horror Story
HorrorÎncă de mică, crescând la bunici, într-un sătuc, am avut ocazia să-mi treacă pe la urechi tot felul de povesti de groaza care în acel moment au avut efectul de a-mi provoca un sentiment de frică de necunoscut, de a-mi ridica părul pe întregu-mi corp...