Uneori mă gândesc ce viață ciudată am. După ce ca am avut o viață de teroare până la vârsta de 10 ani, în sfărșit a devenit una cât de cât normală. Am uitat să vă spun, numele meu este Nikolle, stau într-un bloc din centrul orașului Pitești și sunt la școala 13. Știu la ce vă gândiți, vai 13 număr cu ghinion. Așa am început să cred și eu din clasa a V-a, deoarece se spune că la noi în școală la subsol unde se afla sala de festivități este o cameră unde este o oglindă. Dacă te duci acolo la 00:00 noaptea și spui de 12 ori Blody Merry, aceasta iese din acea oglindă și te omoară. Niciodată nu am crezut asta, dar s-au întâmplat prea multe accidente care arată asta. Când mă duceam la baschet am văzut la unul din chioșcuri că o lumină era aprinsă. Când m-am apropiat era un bărbat alb fără ochi cu capul putrezit. Când m-a văzut a dispărut. I-am spus profesoarei de baschet ce am văzut iar ea mi-a spus că poate sunt prea obosită. După această oră am ajutat-o pe profa să ducă niște saltele vechi la subsol. Când m-am dus într-o parte a sălii de festivități am vazut o fată moartă și o femeie intrând într-o oglindă. Atunci am început să țip, iar profa mea a venit în fugă acolo. Am început să plâng, iar când a sosit ea numai era nimeni acolo. I-am explicat totul, dar am primit același răspuns " Ești prea obosită. Hai să te duc acasă" . De atunci totul a devenit din ce în ce mai ciudat. Acasă parcă eram torturată. Când mă trezeam vedeam sute de fete și băieți în jurul patului meu printre care și acea fată pe care am văzut-o în acea cameră, toți fiind plini de sânge, dar dispăreau când începeam să mă rog. Când mă duceam la baie să mă spăl vedeam o femeie în spatele meu cu un cuțit punându-mi-l la gât, dar dispărea. La școală vedeam în pauze pe tablă scriind " Vei muri încurând dacă nu vei găsi cartea care iți va deschide calea". Cum la noi în școală în fiecare clasă sunt puse camere, m-am dus să văd ultimele înregistrări și ce să văd. În acel moment când am văzut acel mesaj pe tablă, îl scria o femeie îmbrăcată în alb făra ochi, plină de sânge. M-am speriat, dar nu a fost la fel ca în ultimele zile. Când mă apropiam de sala de festivități mă trecea un fior. Am jucat în multe piese de teatru, dar de atunci am mai jucat doar într-o piesă.
CITEȘTI
American Horror Story
TerrorÎncă de mică, crescând la bunici, într-un sătuc, am avut ocazia să-mi treacă pe la urechi tot felul de povesti de groaza care în acel moment au avut efectul de a-mi provoca un sentiment de frică de necunoscut, de a-mi ridica părul pe întregu-mi corp...