Didn't know justin bieber is my brother 12

365 18 2
                                    

Uhm ik heb al een tijdje niet meer geschreven en sorry voor dat maar ik had geen inspiratie meer. Dus als jullie tips hebben dan hoor ik ze graag😊 Hier is het volgende deel --------------------------------------------------
Destiny pov:
Het is weer twee maanden later en tussen mij en justin gaat het steeds beter. Hij begint echt als een broer te voelen voor mij. En sel is geweldig we zijn heel erg goede vriendinnen geworden. En ohja goed nieuws ik ben bezig aan mijn eerste album! Jep blijkt dat ik toch nog iets goed kan, Justin hoorde mij een tijdje geleden zingen en toen heeft hij mij voorgesteld aan een paar mense toen kreeg ik een platendeal en boem nu maak ik mijn eerste album! Ik heb een paar songs opgenomen met justin en ook een paar met selena. Om eerlijk te zijn vind ik het nog steeds moeilijk om het zusje van jb te zijn maar ik ben graag in LA en de paparazzi is wel erg maar ik kan het wel aan. Denk ik... Maar goed genoeg gezevert ik heb net een song opgenomen en sta nu klaar om te vertrekken en Justin weer te zien na een lange tijd. Hij had het druk en was op reis dus zag ik hem niet vaak maar vandaag ga ik hem halen op het vliegveld! Ik pak mijn jas en mijn autosleutels en vertrek naar justin. Onderweg stop ik nog bij de mcdonalds, ik had mezelf belooft om op dieet te gaan maar na een dag gaf ik het op. 10 minutes later die wel eeuwig lijken te duren kom ik aan op het vliegveld. Ik ren door de deur en loop keihard tegen een man aan. Sorry zeg ik en loop snel door, ik hoor d man nog vloeken en schreeuwen maar dat boeit me niet echt. Als ik eindelijk justin zijn jet vind wacht ik tot de deur open gaat. "Destinyyyyyyyyy!!!" Justinnnn!!!! Ik ren naar hem toe en knuffel hem bijna dood. Ik kijk over zijn schouder heen en ja hoor daar staat yovanna. Heb ik het nog niet verteld? Ja tussen justin en selena is het niet echt gelukt maar er zijn geruchten dat selena nu iets heeft met een dj die zed heet. Ik heb haar al gevraagt of ze nu samen zijn of niet maar ze zegt dat het maar roddels zijn en dat ik er niets van moet geloven. In ieder geval ik weet niet of jullie het al hebben gemerkt maar ik kan yovanna echt niet uitstaan! Ze zaagt over alles en is echt een bitch. Ik laat justin los en voor ik het door heb grijpt yovanna justin bij zijn arm en lopen ze langs me door. Uhm ok dan?! Ik zei toch dat ze een bitch is en de manier waarop ze met justin omgaat kan ik ook niet uitstaan. Ik ben niet jaloers want dat zou raar zijn maar hij is gewoon veel te goed voor haar. Maar ik heb schrik voor justin zijn reactie als ik het zeg dus zeg ik maar niets. "Dus hoe gaat het met je album?" Vraagt justin als we in de auto zitten. Wel goed het is bijna af. Intussen zit yovanna te flirten met justin ookal wil hij het denk ik niet echt.

Justin pov:
Yovanna probeert de hele tijd met me te flirten maar ik vind het echt irritant. Als ze haar hand op mijn been legt schrik ik zo erg dat ik me niet meer kan concentreren op de weg. Voor ik het besef hoor ik destiny nog schreeuwen: justin pas op!! Ik word verblind door twee felle koplampen en het laatste wat ik hoor is Destiny...

Didn't know justin bieber is my brotherWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu