Justin:
Ik word wakker door licht dat in mijn kamer schijnt,ik pak mijn iphone en kijk hoe laat het is.08:00 OMG zo vroeg het is nog nacht!Ik probeer nog wat te slapen maar het lukt niet.Dan maar opstaan. ik stap uit bed en loop de badkamer in ik neem een lange douche en kleed me om.Ik loop naar beneden,eet iets en rij in mijn auto richting de studio.Ik ben bijna klaar met mijn album journals en daarna ga ik nog een maken maar daar kan ik niks van zeggen.Ik loop de studio in en daar staat scooter.Ik geef hem een box en loop verder.Ik pak een koptelefoon de muziek start en ik begin te zingen,na het een paar keer opnieuw optenemen is hij eindelijk klaar.Ik rij terug naar huis en onderweg denk ik steeds aan Destiny straks komt mijn vader thuis dan zal ik dat eens vragen.
2uur later:
Mijn vader is al een tijdje thuis ik heb het al gevraagt maar hij antwoord niet dus weet ik het ook niet.Dus nu moeten we het zelf uitvinden.Ik pak de doos die op de zolder stond en kijk er nog eens in.Aan de zijkant zit een touwtje en ik trek eraan,er kolt een geheime stukje tevoorschijn waar een foto in zit.Een trouwfoto van mijn vader en een vrouw,dat moet dan wel mijn moeder zijn.Dus stel dit is destiny's moeder dan is ze mijn zus.Ik trek snel een foto met mijn gsm en stuur hem naar Destiny.Ik ga terug naar mijn kamer en ga op bed tv kijken.
Destiny:
Ok de eerste poging om aan mijn mama te vrage wat justin met mij te maken heeft is mislukt.Ze weigert erover te praten,als ik er over begin dan zegt ze drekt iets anders zoals'wat wil je eten en ruim eens op'dat soort dingen!Ik word uit mijn gedachten gehaald door mijn iphone ik kijk en zie een foto van justin.Het is een trouwfoto van mijn moeder met een man en eronder staat'de man is mijn vader ken je de vrouw?'Snel stuur ik terug:
D:Ja de vrouw is mijn moeder!
J:Dus dan zijn we broer en zus ofniet?
D:Ik denkt het misschien moeten we aan onze ouders zeggen dat we het weten dan vertellen ze het vanzelf wel.
J: ga ik zeker proberen ;-) bye sweetheart!!
Ik loop naar beneden richting mijn moeder.Mam...
--------------<3------------------------
Sorry dat het zo kort is maar ik wil het spannend houden!Dus hier is deel 6 comment en vote vertel me wat je goed vind aan dit verhaal en wat ik moet veranderen!lovekidrauhlxx
JE LEEST
Didn't know justin bieber is my brother
FanfictionDit verhaal gaat over een meisje destiny die een geheimzinnige ontdekking doet.Ze vind op haar zolder een doos die op slot is waar foto's in zitten van haar toen ze klein was en een onbekende jongen.Maar wie is de jongen en welke belangrijke rol kri...