Destiny pov:
Ik loop naar beneden,ik denk dat ik het ga vragen aan mijn moeder.ik loop naar haar toe.Mam,wie is de jongen op deze foto?'Hum...niemand'zei mijn moeder heel nerveus.Ik weet dat het justin bieber is!'Hoe weet je dat?vroeg mijn moeder.Ik heb het gechect.Maar waarom was hij bij mij was hij een vriend ofzoiets?'Euhm...ja hij was een vriend'zei mijn moeder met een raar gezicht.Ok dan...ik ga naar mijn kamer en gooi me op het bed.Besties with justin bieber how cool is that!Zou ik hem tweeten?Nee hij kent mij toch niet!Ik loop naar de badkamer en kleed me uit.Ik haal mijn make-up van mijn gezicht en spring in de douche.De warme stralen lopen over mijn rug.Na een halfuur droog ik me af en doe mijn pyjama aan.Ik laat me vallen op bed en val denkent in slaap.Zou hij me kennen?
Justin:
Ik moet erachter komen hoe ik destiny kan vinden.Zou ze een vriend zijn of familie?Als ze familie is heeft ze de zelfde achternaam.Twitter!Ik kan haar opzoeken op twitter!Ik pak mijn laptop en ga op twitter.Ik heb duizenden tweets van fans,ik beantwoord er een paar en volg een paar beliebers.Destiny Bieber type ik in.Wauw 150 mensen heten zo!Hoe ga ik haar ooit vinden?Ik klik op een paar mensen en kijk wat foto's.Na een half uur zoeken vind ik een paar meisjes die de zelfde ogen hebben als het meisje op de foto.Ik kijk een paar tweets en zie al derekt dat ze allemaal beliebers zijn.Ik tweet snel een tweet voor de beliebers misschien weten zij wie ze is.
Hij ik zoek naar een meisje.Het meisje op deze foto.Als jullie weten wie ze is kunnen jullie dan tweeten?#lovemybeliebers
Zo nu zal ik haar vast sneller vinden!...
Destiny:
*DING-DONG* ik word uit mijn gedachten gehaald door het geluid van de deurbel.Ik open de deur en ik zie Prince helemaal uitgeput gebogen staan.'Kijk huh op huh...'
Zeg het komop ik sta te wachten!'Kijk op huh twitter bij huh justin bieber zijn huh tweets'!
Ok kom binnen en drink intussen iets.Ik sluit de deur en loop naar de keuken.Mijn iphone waar is die?Aah hier in mijn zak.Ik kijk naar justins tweets.Waaaaaaaat!Is hij opzoek naar mij?Herkent hij mij?
Ik moet ervoor zorgen dat hij weet dat ik het ben.In de kist zaten nog spullen misschien zit daar iets tussen!Il ren naar mijn kamer en pak de doos van onder mijn bed.
Foto's,speeltjes en een ketting steekt er nog in.Ik haal de ketting eruit ik herken hem.Maar van waar?Ik zoek tussen mijn spullen en na lang zoeken vind ik het eindelijk,heg tweede deel van de ketting!Ik pas ze en op de achterkant staat justin&destiny.Tuurlijk als ik een foto maak van mij met de ketting en ik stuur hem naar justin dan weet hij dat ik het ben!Ik pak mijn gsm en trek een foto een foto zodat je goed ziet wat er op de ketting staat.Ik tweet hem naar justin,en nu moet ik alleen nog wachten.
JE LEEST
Didn't know justin bieber is my brother
FanfictionDit verhaal gaat over een meisje destiny die een geheimzinnige ontdekking doet.Ze vind op haar zolder een doos die op slot is waar foto's in zitten van haar toen ze klein was en een onbekende jongen.Maar wie is de jongen en welke belangrijke rol kri...