Omg justin zijn blonde haren zijn zooooo hot eerst had ik zijn bruine haren liever maar nu vind ik dit ook echt hot.Laat me weten wat je van zijn kapsel vind.
--------------------------------------------- Destiny:
Ik zit nu in de auto met Justin onderweg naar Justin's huis. Het is stil maar niet zo een genante stilte maar een rustige stilte. Uit het niets begint Justin vanalles te vragen. "Dus wat is je favorite eten?" Pizza en spagetie."En wat is je favorite kleur?" Paars, blauw en goud. Na de 'vragen ronden' begon de stilte weer. Justin? "Ja?" Bedankt dat je me in jouw huis laat logeren, ookal ken je me niet. Ik vind het echt heel lief. "Dat is graag gedaan en trouwens je bent mijn zusje en ik wil als een broer voor je zijn." Een kwartiertje later rijd justin een poort binnen die leid naar het grootste en mooiste huis dat ik ooit heb gezien. Wauw dit huis is prachtig Justin!"Bedankt ik hoop dat jij je snel thuis voelt, en als je iets wilt dan moet je het maar vragen." We lopen naar binnen waar het nog mooier is."Kom ik laat je je kamer zien." Ik volg Justin naar de trappen en loop naar boven. Justin opent een deur die naar een prachtige kamer leid. Wauw is dit mijn kamer!? "Ja vind je het mooi?" Ja prachtig."Je kan even je spullen uitpakken terwijl ik het eten klaar maak. Justin loopt de kamer uit en sluit de deur achter zich dicht. Ik pak mijn spullen uit mijn koffer en leg ze in mijn kast daarna loop ik naar de badkamer en leg al mijn andere spullen daar."Destiny!!! Ik wil je aan iemand voorstellen!" Ja ik kom. Ik ren naar beneden en hoor Justin praten met iemand waarvan ik de stem herken.Als ik de deur open schrik ik me rot. Omg jij bent Selena Gomez! "Jep dat klopt leuk je te ontmoeten Destiny."Zegt ze op een heel lieve toon terwijl ze opstaat en me een knuffel geeft. Wauw dit is geweldig naast een beliebers was ik ook een enorme selenator.Ik ga op de zetel zitten naast Selena die heel erg aardig is. Al snel beginnen we een "meidengesprek" en Justin zit er nogal ongemakkelijk bij. Ik knik naar Selena die over haar schouder naar Justin kijkt. Uhm misschien kunnen we naar de film gaan, stel ik voor. "Ja lijkt me leuk Justin vind jij dat goed?"Als ik niet nog eens naar zo een "meidengesprek" moet luisteren dan vind ik het goed." We lopen naar de auto en rijden richting de cinema. Onderweg komen we langs de mcdonalds en Selena en ik kunnen het niet laten. MCDONALDS!!! Schreeuwen we luid in Justin zijn oor. Gelukkig voor mij heeft Selena een even grote eet verslaving als ik dus ik heb besloten dat ik normaal ben.
Alsof jij ooit normaal zult worden.
Ok is het normaal als je eigen brein je beledigd? Na een lange discussie winnen ik en Selena en gaan we eten in de mcdonalds. Daarna rijden we naar de cinema waar ik en selena een grote popcorn nemen. Justin kijkt ons raar aan.Ik kijk naar sel die het zelfde terug doet. Zo luid als we kunnen schreeuwen we YOLO door heel de cinema. Iedereen kijk naar ons maar ik kon er niks aan doen. Al snel krijg ik de slappe lach en sel lacht zo hard ze kan met me mee. Justin is intussen al verder gelopen want ik denk dat hij zich een beetje voor ons schaamt maarja ik ben gewoon nog een kind in mijn brein en dat wil ik ook graag zo houden. En soms vraag ik me af of sel wel volwassen is maar dan zie ik haar door de cinema huppelen en dan weet ik gewoon dat ze een even groot kind is als ik ben. We konden even goed zussen zijn niemand ziet het verschil. Omdat we Justin al genoeg gepest hadden mocht hij de film kiezen wat dus niet ons slimste plan was. Hij koos voor zo een jongens film met explosies, autos en vrouwen. Ik keek langs me en zag dat sel het ook maar een saaie film vond want ze was mee met haar iphone bezig dan met de film. We gaan verder met ons meidengesprek van daar straks en dit keer is het onderwerp jongens! Dussss zijn jij en Justin samen?zeg ik iets te enthousiast. "Nee we zijn gewoon vrienden maar heb jij soms een lover?" Nope ik ben single en dat wil ik ook zo houden. "Serieus?" Nee maar ik wacht tot er een hotte jongen komt die me ten huwelijk vraagt. We praten nog door tot de lichten weer aan springen en de film dus gedaan is. We rijden weer naar huis en ik loop naar mijn kamer want het is al laat en ik ben verschrikkelijk moe. Ik kleed md om doe mijn haar in een staart en net wanneer ik in bed wil gaan liggen komt sel met betraande ogen mijn slaapkamer binnen. Sel wat is er? Zonder iets te zeggen geeft ze me haar gsm, ik kijk erop en zie dat er allemaal haat tweets open staan.
Ze gaan allemaal over dat Selena en justin in de cinema waren.
Blijf van Justin af, slet!
Wat een hoer!
Zijn een paar van de tweets die ik lees. Ik kijk naar sel die met haar hoofd in haar handen op mijn bed zit. Sel je gelooft dit toch niet echt he? Al die haters zijn gewoon jaloers ze willen aandacht maar jij bent geweldig en je mag ze hun zin niet geven. Beloof me dat je vanaf nu de haat gaat negeren."Ik beloof het", zegt sel terwijl ze haar tranen weg veegt. Ok ga nu maar slapen."Mag ik bij jou slapen?" Tuurlijk. Sel komt naast me in bed liggen en na lang te praten besluiten we te gaan slapen. "Destiny?" Ja. "Bedankt ik heb het gevoel dat wij heel goeden vriendinnen gaan worden." Ik hoop het. Ik wilde nog iets zeggen maar sel slaapt al dus ik doe het licht uit en kruip diep onder de lakens. Slaapwel sel fluister ik nog voor ik in slaap val.
JE LEEST
Didn't know justin bieber is my brother
FanfictionDit verhaal gaat over een meisje destiny die een geheimzinnige ontdekking doet.Ze vind op haar zolder een doos die op slot is waar foto's in zitten van haar toen ze klein was en een onbekende jongen.Maar wie is de jongen en welke belangrijke rol kri...